Hotel Perla De S`illot

Hotel Perla De S`illot

8.3Fantastisch

Spanje, Mallorca, Sa Coma

Op vakantie geweest naar Perla De S`illot?

8.3Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang

9 reviews over Hotel Perla De S`illot

• 9Ellen19-10-2017

Goed hotel voor rustige vakantie!

Fijn hotel aan zee voor mensen die van een rustige omgeving houden. De kamers zijn prima en het uitzicht prachtig! Het eten is goed en afwisselend. Ook houden ze rekening met mensen die glutenvrij eten. Boven de gerechten staat duidelijk vermeld of het gerecht gluten bevat. Het enige wat ik jammer vind is dat we een Sky kamer hadden geboekt maar we een kamer kregen op de 5e etage i.p.v. de 6e of 7e verdieping zoals ook de reisorganisatie aangaf bij het boeken. Oja, en koelkast en WiFi had ook bij de prijs inbegrepen mogen zijn, maar verder dik tevreden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 7Alexandra04-08-2017

Goede ligging, redelijke kamer, geen buitenzwembad

Het hotel is een 3-sterrenhotel. Bij binnenkomst vh hotel ziet het er netjes uit. Ruim en genoeg lage tafeltjes en stoelen. Er zijn 2 liften en 1 binnenzwembad. De kamers zijn niet zo groot, maar ach je slaapt ervoornamelijk en je doucht er. Wanneer je half-of volpension hebt bij dit hotel dan is het ontbijt en lunch er prima. Genoeg keuze. Het diner is te doen, maar niet echt lekker te noemen en weinig variatie. Bij de lunch en het diner komen de obers gelijk op je af om te vragen wat je wilt drinken. Ze komen wat opdringerig over. Wij zeiden dan soms ook nee en dat was ook goed. Ze durven echt de hoofdprijs te vragen. Voor bier 3,30 en water 3,50! Echt te duur! Verder betaalde je voor wifi voor een week 10 euro, best prijzig ook voor een trage verbinding. Een domper was ook dat er geen buitenzwembad is. Dat was niet duidelijk bij het boeken. Ondanks er wat verbeterd kan worden, hebben we het heel leuk gehad in 'Sillot dat overloopt in Sa Coma. 5 a 6 km verder kom je in Cala Millor! P

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Bert01-07-2017

Goed hotel met zeer vriendelijk personeel

Goed hotel direct gelegen aan het strand. Personeel van receptie tot kok erg vriendelijk. Uitgebreid buffet met volop keus. Wij hadden een kamer met zeezicht met mooi balkon. Geen airco, wel een plafondventilator op de kamer. Leuke boulevard met diverse winkeltjes. Handdoek service kosten 5 euro (eenmalig), kluisje en wifi tegen betaling. Hotel heeft helaas een overdekt zwembad, daar moet je van houden natuurlijk. Werd wel gecompenseerd doordat hotel aan strand ligt.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Marja19-09-2016

Mooi hotel

Heerlijke vakantie gehad eten heel goed bediening heel vriendelijk willen graag nog een keer terug maar jammer dat er geen nederlanders waren alleen maar duitsers maar iedereen even vriendelijk maar de taal was toch een probleem heel jammer dus nederlanders doen echt een topper maar niet voor kinderen

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Marja25-04-2016

Geweldig

Prachtig hotel. Ik had een 2persoonskamer voor mij alleen. Mijn zus had een eigen (ook 2persoons) kamer. Het eten is heel goed en gevarieerd. Het personeel is heel vriendelijk, maar zeer Duits georiënteerd. Het hotel wordt overwegend geboekt door Zwitsers, dus Frans en Duitstalig. Er worden in het voorseizoen wielren- en wandeltochten georganiseerd (Zwitserse organisatie). Omdat we een hele late terugvlucht hadden, konden we met bijbetaling een kamer krijgen tot 18.00. Omdat onze kamers al weer gereserveerd waren, hebben we een andere kamer gekregen en wel een 1persoonskamer. Daar had ik niet willen zitten. Heel klein, donker en gedateerd. Zeker geen aanrader wat mij betreft.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8Rinus Emsbroek03-07-2009

in één woord: geweldig

prima hotel, perfecte ligging en uitstekend eten. Het eten was zeer gevarieerd. Ligging direkt aan het strand. Vriendelijk personeel. Wij hadden de all-inclusive formule. Zouden het zo weer doen.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9R. Emsbroek27-06-2009

Uitstekend Hotel

Perfekte service en gevarieerd eten van goede kwaliteit. Direkt aan het strand in een rustige omgeving.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9R. Emsbroek27-06-2009

Uitstekend Hotel

Perfekt Hotel met prima service en gevarieerd eten van goede kwaliteit. Direkt aan het strand in een rustige omgeving.

Gereisd met partner in juni 2009

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats