Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag23°18°
7,4

In Allsun Hotel Mariant Park op Mallorca word je vermaakt door de animatie. Houd er rekening mee dat de animatie in het Duits is. Het eten is goed en gevarieerd. Rondom het zwembad heb je alle ruimte en staan er voldoende ligbedden. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn eenvoudig. Gelegen in Sa Coma, op 17 kilometer van Manacor.

125 reviews over Hotel Mariant Park in het Nederlands

Nooit meer

Daniele
30-8-2019

Hotel en omgeving prachtig Maar wat een saaie bedoeling in het hotel en omgeving...voor gezinnen met kleine kinderen prima .animatie ook flut alleen maar duits veel schlager muziek voor tieners in ons geval niks ....eten viel tegen .normaal niet zo snel een klager over eten...echt alleen maar duits hier ook in de badplaats .aanrader alleen als je ook duits spreekt. Denk je naar spanje te gaan .je zit gewoon in tropisch duitsland

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Diana
4-7-2019

Voor de 2e keer in dit hotel. Onze heenreis was vertraagd en kwamen midden in de nacht aan. Wederom goeie service bij de receptie en vroegen of we nog wat wilden eten. Familiekamer is ruim, schoon en prima badkamer met goeie douche. Het is een duits georienteerd hotel, en uiteraard wel druk. All inclusive is prima, snap het geneuzel niet van sommige anderw mensen, want het eten is ronduit fantastisch en met grote zorg klaargemaakt :). Voor iedereen wat wils, warm en koud!, het is allemaal lekker. Handdoeken werden op tijd verwisseld en kamer iedere dag schoongemaakt ( indien je dat wenst). Plaatsje is niet al te groot, maar wel supergezellig..leuke winkeltjes en terrasjes op ong. 200 a 300 meter.. Echt de moeite waard, zeker voor jonge gezinnen. Entertainment voor kinderen zag er leuk uit. Daarnaast een groot zwembad met riante tuin eromheen met palmbomen..kortom, heerlijk verblijf

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Fijne week gehad!

Judith
1-7-2019

Het was een super fijn hotel. De medewerkers zijn vriendelijk en doen hun best om het naar je zin te maken. Sommige medewerkers spreken helaas beter Duits dan Engels waardoor er soms een communicatie probleem was. Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Diner vond ik persoonlijk minder lekker maar dat zal geheel aan mij zelf liggen. Qua prijs/kwaliteit was het zeer goed en precies wat we hadden verwacht.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Heerlijke vakantie gehad!

Inger
8-10-2018

We hebben heel prettig verblijf gehad, alles was keurig geregeld. Mooie ruime kamer, meer dan genoeg bedjes bij het zwembad. Eten was ook goed, ruim voldoende van alles en alles goed warm. Veel keuze ook en iedere avond een ander buffet. Kortom een heerlijke vakantie dicht bij zee, de natuur en de reuring.

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig!

Sallons
1-10-2018

We hebben een super vakantie gehad. Het personeel was heel vriendelijk. Het eten was lekker. Er hing een goede sfeer. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Leuke vakantie gehad!

Ls
2-9-2018

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel. Fijn zwembad, mooie nette kamer en goed eten. Tijdens ons verblijf was er veel variatie en was het eten wat warm hoort te zijn ook warm, steeds nieuwe aanvoer. Ontbijt is zeer uitgebreid. Kamers goed schoon, iedere dag alles weer pieko in orde. Mogelijkheid om bij vertrek tegen een kleine vergoeding de kamer langer te behouden, mits dit goed gaat met de nieuwe aankomers. Terras met zonneschermen erg fijn. Strand S'illot is niet zo bijzonder, Sa Coma mooi breed strand en veel te doen, lopend goed bereikbaar. Plaatsen er om heen ook leuk om te bezoeken. Porto Cristo zeker een aanrader. Jammer wi-fi en strandlakens wissel niet gratis.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Voor ons nooit meer dit hotel

Amreh
15-8-2018

Het hotel oogt gedateerd, de kamers zijn echter modern ingericht. Helaas lijken de muren wel van karton, waardoor je letterlijk alle geluiden van je buren hoort. Het eten is een teleurstelling; wat warm hoort te zijn is koud en wat koud hoort te zijn is lauw. Het zwembad is een pluspunt mede vanwege de enorme ruimte er omheen. Personeel doet z’n werk halfbakken.

Erg goed familiehotel

Evdh
14-8-2018

Wij zater in 1103 prima familiekamer. Bedden prima , hotel netjes alleen jammer dat je voor hamddoeken all inc als je deze wil verwisselen 1,60 per hamddoek moet betalen. Eten prima vers bereid zowel vlees als vis. Erg Duits georienteerd. Boulevard van Sa Coma op loopsafstand genoeg te beleven. Zwembad zout water dus prima . Kan niet anders zeggen dan dit hotel prima is voor kids van 4 - 15. Handdoekje leggen is niet nodig ruimte voldoende en niet hutje mutje liggen. Onze kids hebben zich prima vermaakt en wij ook. Airco werkte paar dagen niet in hotel ( onze kamer wel) dan is het wel warm in eetruimte. Maar voor ons een top vakantie. Je hebt altijd klagers maar wij absoluut niet. Zeker een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Goede vakantie gehad

Jan
13-8-2018

Goed hotel, eten goed en voor iedereen wat wils. Soep / Vleesgerechten / Groente / Fruit, Ontbijt. Tijdens late aankomst en vroeg vertrek broodmaaltijd beschikbaar. In de omgeving is alles te doen (strand / autohuur / boulevard. Animatie van het hotel is goed. Vriendelijk personeel in het restaurant. Badmeester mag actiever zijn, zit alleen maar op zijn stoel behalve als hij kan lunchen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer

Familie op Mallorca
12-8-2018

Het eten was echt slecht. Wat warm moest zij was koud en wat koud moest zijn was lauw. De muren in de kamers lijken van karton. Je hoort echt alles van je buren. Het zwembad was wel goed, ruimte om te liggen, heerlijk water. De inrichting van de kamer was ook prima. Verder een van de obers was zeer vriendelijk en behulpzaam; Jesus; ga zo door!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mariant Park in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mariant Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.