Géén boekingskosten

SpanjeMallorcaSa Coma

8.8FantastischScore uit 12 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

13 Reviews over Marfil Playa

• 8Stefaan17-11-2019

Aangenaam compact hotel, sterk toeristische zone.

Aangenaam compact hotel met vriendelijk personeel. Lekker en verzorgd eten. Het hotel ligt wél in een buurt met nogal wat ('s nachts) luidruchtige cafés in de omgeving. Blijf zeker niet alleen in de toeristische zones van Mallorca, het eiland heeft immers ook een prachtige natuur. Bovendien is er op 5 minuten wandelen van het hotel een mooi natuurgebied, waar het heerlijk wandelen is.

• 9Moniek23-06-2018

Een heerlijk hotel! Echt een aanrader.

Wat een fijn hotel! De plaats Sa Coma is erg fijn; gezellig druk met genoeg winkels en horeca, maar niet zo'n massatoerisme zoals vele andere plaatsen op Mallorca. Wij zaten aan de straatkant en dat viel bij aankomst tegen, maar eigenlijk was het heel fijn. 's avonds konden we meegenieten van de live muziek van de bar aan de overkant van de straat en als we de schuifdeur dicht deden, was niks meer van de muziek te horen. Basic kamer. Super schone kamers. Jammer dat er geen waterkoker was. Enige nadeel was dat de kamers erg gehorig zijn. Je kunt echt pech hebben met je buren. Iedere dag werd de kamer netjes schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Het eten was heerlijk en super gevarieerd. Iedere dag wat anders en voor iedereen vanalles uit te zoeken. Er zijn mensen die hier schrijven dat het eten niet gevarieerd is...???? heel raar dat ze dat zeggen. Het personeel in het hotel is super vriendelijk. Zelden zo meegemaakt.

• 9Anoniem14-07-2013

Aanrader ! Goed gelegen, prachtig hotel !

Goed gelegen hotel, op korte afstand van het mooie strand. Desgewenst : ligzetels ter plaatse te betalen. Wij hadden all-inclusive formule waarbij ook 's middags in het restaurant een uitgebreide keuze buffet was. In het algemeen trouwens : zowel 's morgens, 's middags als 's avonds een ruime en dagelijks gevarieerde keuze. Ook ruime keuze aan dranken en ijsjes inbegrepen in de all-in. Heel propere kamers, mooi zwembad, super-vriendelijk personeel aan de receptie + restaurant + bar + kamerservice ! De avondanimatie duurt tot ca 22u30 a 23u30. Met kinderen die vroeger gaan slapen, geeft dit als minpuntje dat er behoorlijk wat lawaai te horen is in de kamers. De kamers geven allen uit naar het zwembad of naar de straat (en daar is het lawaai nog erger en duurt langer door de nabijgelegen pubs). En echt stille kant is er dus niet aan het hotel. Handdoeken voor gebruik bij het zwembad kunnen tegen borg van 15 euro geleend worden aan de receptie.

• 9werner van laere30-08-2012

schittered hotel top

schitterend hotel goede en vriendelijke service en ook zeer goed animatieteam vooral hun eigen shows waren zeer goed

• 9vandevijvere henk18-08-2012

marfilplaya een aanrader

marfilplaya is zeker een aanrader wij zijn met 9personen geweest en allen waren we zeer te vreden van het personeel de bediening het kuispersoneel als ook reseptie waren zeer vriendelijk al veel weg geweest en weinig meegemaakt waren allemaal mensen die graag hun job deden ook het eten was zeer goed een enkel punt je was minder geluid van buren in de kamers : muren te weinig isolatie om zeker terug te gaan

• 9Kevin en Wendy23-08-2011

fantastisch!

in augustus verbleven wij één week in dit hotel. Het meubilair op de kamer en de badkamer was wel wat verouderd maar alles werd prima proper gemaakt. Onze kamer was aan de achterkant van het hotel waardoor we een mooi zicht hadden op het zwembad en de zee. 's Nachts hadden we dus helemaal geen last van lawaaihinder. Het dorpje Sa Coma is klein en maar wel gezellig met de vele winkelstraatjes en een heel mooi strand. Het animatieteam spreekt wel geen Nederlands. Overdag en 's avonds werden er activiteiten georganiseerd. Het aanbod was zeer gevarieerd. De gemeenschappelijke ruimte waren zeer proper, alleen jammer van de twee kleine liften waarop je soms heel lang moest wachten. Wij hadden een all in formule, het buffet was steeds zeer netjes gepresenteerd en er was ook zeer veel variatie. Het personeel was heel vriendelijk. De lunchpakketen vielen ons wel tegen. Wij hadden er een aangename vakantie en zouden het hotel zeker aanraden!

• 10goedegebuur31-08-2010

zeer wel gevallen uitstekend

dit hotel is sterk aan tebevelen aan meerdere leeftijds groepen maar niet aan jeugd zonder begelijding er is niet zoveel uitgaans leven, receptie weet al na 1 dag wie je bent met je kamer nr er bij, eten is in zo'n overvloed dat we weer zijn aangekomen alles is te lekker en veel variaties, vlees, en vis wordt klaar gemaakt waar je bij staat, toetjes eten tot dat je ontploft. kamers schoon iederedag, kluis, douch, bad, airco en je hoeft niet xtra tebetalen. allincl mogelijk maar ik zou hp als max nemen anders past na 1 week je broek en shirt niet meer, grandioos uitzicht op zee en zwembad elke dag animatie voo kinderen en volwassenen

• 7geudens31-08-2010

hotel ligt aan 2 heel drukke straten

hotel marfil playa in sa coma viel tegen 1 week geweest einde augustus normaal nemen we altijd riu keten hotel ligt aan 2 drukke straten veel lawaai van verkeer en uitgaande jongeren en veel engelsen en het eten elke dag het zelfde ik de all in en savonds het eten is elke dag het zelfde elke dag worst-lever -kotelet-en vis en en frit zelden aardappelen of puree ik stap nooit nog van riu keten af en zeggen dat dit hotel het beste is van mallorca ga dan maar eens naar riu

• 9Myr & Jo02-08-2010

één van de beste hotels in Mallorca

hotel is goed gelegen, bij de winkelstraat en op een 200 m van het strand. Goede all-inn (drank wordt bediend aan tafel) en zeer gevarieerd eten. Goede service, hadden op zondag een defect aan de airco, werd dadelijk hersteld. Zeer weinig Vlamingen, begrijp niet goed waarom. Sa Coma is ongeveer een uur van de luchthaven. Fietsen kunnen gehuurd worden voor slechts 5 €/dag. Mooi fietsen richting Cala Millor.

• 9Luc03-06-2010

Prima hotel

marfil playa is een mooi hotel, vriendelijk personeel,alles netjes gepoest er nocht wat meer afwisseling zijn in het eten en de animatie doet zijn best maar valt wel tegen in sa coma zelf is weinig te beleven cala millor een beetje verder is dan weer wel mooi en de taxi's brengen je overal en zijn goed betaalbaar voor verdere inl kan je mij steeds bereiken [email protected]

Hotel Marfil Playa info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)