Appartement Hipotels Mediterraneo Club

Spanje, Mallorca, Sa Coma

8.9Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Hipotels Mediterraneo Club voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

53 reviews over Appartement Hipotels Mediterraneo Club

• 2019
    9R.J.F. Dell 'Avo20-05-2019

Zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk uitzicht .

Ruime opgezette kamer met ruim balkon en een heerlijke regendouche. Elke dag werd er schoongemaakt en werden de bedden opgemaakt. Mooi keukenblok en gelukkig ook een koelkast. Dus al bij al een prima appartement met wwonkamer/keuken , badkamer en een aparte slaapkamer. Prachtig uitzicht : door de palmbomen kon je de zee zien.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Gonny12-05-2019

Geweldig

Mooi complex. Keurig appartement met de faciliteiten van een hotel (schone handdoeken en opgemaakte bedden). Omvang van het appartement ruim voldoende voor twee volwassenen en twee kinderen. Balkon met uitzicht op de zee (derde verdieping). Geldt niet voor alle appartementen. Zwembaden keurig verzorgd. In de meivakantie is de boulevard nog niet echt bruisend. Cala Millor is meer toeristisch. Mallorca is prachtig. Vele prachtige dorpjes en bezienswaardigheden. Als je het eiland wilt ontdekken, is het huren van een auto aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Familie van bladeren04-05-2019

Aanrader

Mooi complex, ruime appartementen, goede bedden. Appartementen liggen aan de boulevard en aan het strand. Mooi strand (bedjes 5 euro per dag). Restaurant La Casita in Sa Coma heerlijk eten. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    7Harriet02-09-2018

Voldoende maar kan zeker beter...

Wij zaten in blok 13 op de derde verdieping. We hadden een prachtig uitzicht op het strand en de zee. Een fijn balkon om te zitten. Appartement prima. Wij hadden half pension. Eten deed je in een grote eetzaal waar het vaak erg druk was. S avonds stond je zelfs in de rij bij het buffet als je rond 20 uur wilde gaan eten. Dat vonden wij echt een nadeel. Het eten opzich prima maar de sfeer en de organisatie rondom het eten kan stukken beter. Wij gingen iedere dag naar het strand wat voor de deur ligt. Bij zwembaden erg druk daar moet je van houden. In de buurt allerlei winkeltjes. Ik heb wel vriendelijker personeel meegemaakt. Bij de receptie en in het restaurant vonden wij de medewerkers kortaf. Van onze kamer is onze strandtas meegenomen. Erg vreemd..... Onze zoon deed af en toe mee aan de activiteiten. Weinig Nederlanders maar dat vinden wij prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Karin15-08-2018

Een aanrader!

Heerlijk hotel, net appartement. Wij zaten op de begane grond in blok 1, heerlijk rustig. Groot terras wat uitliep in het gras, waardoor je nog meer ruimte hebt. Appartement met slaapkamer is ruim, wij hadden naast het tweepersoonsbed ook nog 2 babybedjes op de slaapkamer. Dat paste prima. Wij hadden half pension, heerlijk gegeten. Erg leuk opgemaakte en bijzondere voorgerechtjes. Warme eten was goed bereid, veel keus en ook erg lekker. Er was ook een kindergedeelte. Animatie is allemaal in het duits, de gasten ook 90%. Vonden wij niet erg, keurige mensen. Kinderzwembad, speeltuin, restaurant en animatie ligt aan de overkant van de weg, wat er voor zorgt dat het hotelgedeelte in de avond en overdag geen overlast heeft. Wij hebben dit als erg prettig ervaren. Strand is 50 meter lopen, loopt mooi langzaam af in zee. Schone zee en schoon strand. Buiten het resort loop je meteen tussen de winkeltjes, erg gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Liss05-08-2018

Mooi voor een keertje

Het hotel heeft een mooie ligging gelijk aan strand. Gezellige boulevard met vooral souvenirs winkeltjes en restaurantjes . Cala Millor vlakbij , hier eigenlijk dezelfde winkeltjes alles lijkt op elkaar. Bedjes bij hotel helaas om 8 uur allemaal bezet . Wij zaten halfpension maar hebben alleen gebruik gemaakt van ontbijt. Diner echt de moeite niet waard! Ik zou hier geen all inclusive boeken. Verder nette kamer , wel erg gehorig vooral als je kamer aan een zwembad grenst. Je wordt wakker van de mensen die om 8 uur al bezig zijn met handdoekje leggen en de schoonmaaksters die al vroeg beginnen. Uitslapen is er niet echt bij. Zwembaden prima, wel zout water. Heerlijk zeewater, prachtig helder! Hotel vooral op Duitsers gericht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Postma20-06-2018

Heerlijke(gezins)vakantie!Weinig cultuur/historie.

Mooi 2 kamerappartement. Netjes,grote koelkast. Wij zaten 1 hoog met zeezicht. Begane grond leek mij fijner maar eigenlijk was dit prima omdat de kleine dan niet zomaar weg kan lopen. Restaurant ontbijt , lunch en diner op 3 verschillende plaatsen. Wij moesten de hoofdweg oversteken om bij het kinderzwembad, speeltuin en ontbijt+dinerrestaurant te komen..maar geen probleem door zebrapad met stoplicht. Voor kinderen super, heerlijk strand op 100-200 meter afstand en verschillende zwembaden. Kinderzwembad erg druk..de handdoekjes liggen sochtends al vroeg over alle stoelen. Voor ons gevoel 90% duitsers in en om het resort, geen probleem. Eten vonden wij heerlijk, veel keus, goede smaak. Tijdens diner wel erg druk en massaal. Personeel aardig en ijverig! Onze buggy was kapot gegaan tijdens de heenvlucht, we konden in het hotel 1 huren voor 3 euro p.d. Wij misten iets de knusse restaurantjes van locals..wel commercieel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

10Jessica24-08-2017

Super resort voor gezinnen!

Echt een mooi resort en zeer goed verzorgd. Prachtige palmbomen overal. Personeel is ontzettend vriendelijk is niets is teveel. Animatie is helemaal top. Als je even een paar uurtjes wilt relaxen zonder kids, dan kun je met een gerust hart hier je kids bij de kinderclub laten. Erg leuk! Alles is wel Duits georienteerd maar voor ons geen probleem. Kinderzwembad is echt super! Eten is prima verder. Appartement mooi en schoon! Sa Coma is een rustige badplaats waar veel gezinnen komen. Prachtige strand en zeer kindvriendelijk! Mocht je meer drukte willen dan kun je beter naar Cala Millor. Ligt iets verder op en super leuk! Meer winkels, restaurants en bars heb je daar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9D. Feijer29-07-2014

Fantastische accommodatie

Super leuke accommodatie direct aan het strand! De appartementen zijn allemaal gerenoveerd, heerlijk fris, ruim en prima schoongemaakt! Het resort heeft 4 zwembaden waarvan 1 met een piratenschip vol glijbaantjes. 1 groot restaurant met buiten terras en meerdere barretjes over het terrein verspreid. Wij hadden AI en dit was super!! We hebben voortreffelijk gegeten en alles was heel erg uitgebreid. In het restaurant veel kinderstoelen, een magnetron aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Cathy16-05-2013

Genoten van uitstekende accommodatie

Prima appartement in blau mediterano in Sa Coma. Fraai gelegen aan boulevard met strand. Diverse winkeltjes in de straat, in Cala Millor nog meerwinkeltjes en restaurantjes. Wij hebben fietsen gehuurd en prachtige tochten in de omgeving gemaakt. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Personeel in het restaurant waren erg attent, borden werden regelmatig opgehaald, buffetten werden voortdurend aangevuld. Uitgebreid, veel keus, prima eten en drinken, in nette eetzaal. We hadden een keurig appartement, gemoderniseerd met uitstekende bedden die iedere dag werden opgemaakt, en rest werd schoon gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Appartement Hipotels Mediterraneo Club info