Hotel Gran Playa

5.9Voldoende

16 reviews over Hotel Gran Playa

• 6Nancy23-07-2012

Prima te doen

Hebben een leuke vakantie gehad! Als je niet veel in het appartement bent is het prima te doen. Strand is dichtbij en er zijn best veel restaurantjes in de buurt. Jammer genoeg is er door het personeel kleding en geld gestolen uit het appartement!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 6lange11-08-2009

leuke vakantie voor die prijs

wij zijn net een week terug.oke het hotel is oud maar de kamers waren schoon.Het eten was voldoende en goed behalve de frietjes waren vet personeel vriendelijk.zwembad was oud maar niet zo dat het in een vervallen staat is.kinder animatie stel je er niet veel van voor maar kinderen vermaken zich al snel.kortom een leuke vakantie voor een leuke prijs

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 6Fam. Land09-08-2008

Eten kan beter maar voor de rest prima vermaakt

Op zich kon het beter maar het personeel deed hun best om het goed voor elkaar te krijgen. Mocht er iets niet zijn deden ze bij de receptie niet moeilijk. Je mag er ondanks je vakantie wel wat voor doen. Hetzelfde geldt dat de kidsworld er is om de kinderen te vermaken en géén oppas zodat de ouders naar bijv. het strand kunnen. Je bent uiteindelijk verantwoordelijk voor je eigen kinderen. De meiden hebben hun best gedaan om de kinderen te vermaken. Zij krijgen van ons omplimenten. Veel klagers willen er alles aan doen om ziets als dit kapot te maken. Het eten kon beter maar dat is daar al kenbaar gemaakt en wij kregen het idee dat er wel vooruitgang in zat. Er waren alternatieven genoeg om evetueel elders te eten. De mensen moeten niet altijd klagen maar zich eens aanpassen aan de cultuur van het land. Anders moeten ze niet op vakantie gaan en gewoon in Nederland blijven.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 2Uit Ede07-08-2008

Ergste vakantie ooit!!!!!!!!!!!!!!!

Nooit naar dit hotel gaan. Het eten was echt heel slecht. Verrotte vis, schimmel op de groenten, de rijst, pasta en patat was nog rauw. Vlees was ook 9 van de 10x niet gaar. Het hotel is op tv max geweest en zelfs programma van sbs6 Red mijn vakantie is daar geweest dit wordt uitgezonden op 30 augustus. Dan weet je dat het erg slecht is geweest. De animatie (1 meisje van 17) probeerde er nog wat van te maken en deed het ook erg leuk met de kinderen! De 2de week werd ze ziek en toen was er helemaal niets meer voor de kids. De receptie was altijd goed en ook sommige kelners. Het is niet overdreven dat het daar gewoon goor was. Onze kamer was de helft van kapot en barste van de mieren. De gasten waren allemaal ontevreden dus je had de hele dag door ongezellige mensen. Wij gaan elk jaar op vakantie maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Normaal schrijf ik ook niets maar dit was maar een topje van de ijsberg.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 3Fam. uit Veenendaal15-07-2008

reis 24-6 t/m 8-7-2008: Appartement was vies en oud, we moesten diverse malen vragen om schone handdoeken en lakens. Schoonmaak werd amper en slecht gedaan. De tegels in het zwembad zijn erg scherp, kapotte tenen houd je eraan over. En dat voor een kidsworld. Onze kinderen moesten er ook aan geloven. Heel fijn (maar niet heus!) Kidsworld stelt echt niks voor, amper programma en wat er is altijd hetzelfde. Eten heel slecht, echt heel vet en aanvullen op het allerlaatste moment, had je mooi nog 10 minuten over om te eten. Drinken aangelengd met water, niet te zuipen. Bedbanken werden nooit opgemaakt, terwijl we wel voor 4 personen hebben geboekt. Locatie is wel erg leuk, Sa Coma leuk plaatsje om te winkelen en lekker te eten. Buiten de deur eten is hier echt niet duur en zeker de moeite waard. Mooi zandstrand op loopafstand. Maar dit hotel zullen wij ook aan niemand aanraden!!

Gereisd met familie in juli 2008

• 6Wim en Diteke03-07-2008

Redelijk qua prijs/kwaliteit

Wij zijn van 22 juni tot 29 juni in Gran Playa geweest. Gelukkig hadden wij alleen maar logies + ontbijt geboekt. Het ontbijt was matig van kwaliteit en kwantiteit. Volgens ons mag het hotel wel eens nieuw en voldoende servies aanschaffen. 's Morgens moest je soms wachten op servies wat nog uit de vaatwasser moest komen. Ook veel verschillend (oud)servies. Grote zaal deed erg ongezellig aan, donker hok en geen sfeer. Prijs/kwaliteit was redelijk, zeker als je ziet wat wij hebben betaald. Tip om uit eten te gaan is het BBQ restaurant, heerlijk (buiten) eten, vriendelijk personeel en niet duur. Strand is op loopafstand, mooi schoon en het is daar prima vertoeven.

Gereisd met partner in juni 2008

• 4peeters23-05-2008

Zeer slecht hotel, ik kan het iedereen afraden om er naartoe te gaan. Het eten is zeer slecht, de kamers zijn zeer gehorig, de badkamer is smerig, de wc spoelde niet door enz.

Slechtste vakantie ooit!!!

Gereisd met familie in mei 2008