Hotel Allsun Hotel Orient Beach

Hotel Allsun Hotel Orient Beach

8.8Fantastisch

Spanje, Mallorca, Sa Coma

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Orient Beach voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Dichtbij het strand op Mallorca ligt Allsun Hotel Orient Beach. Je kunt rekenen op gevarieerd eten met verschillende thema’s. Het personeel doet er alles aan om het schoon te houden en het jou naar het zin te maken. Loop in een paar minuten het gezellige centrum van Sa Coma binnen en vaar met de boot naar de indrukwekkende grotten van Drach.

142 reviews over Hotel Allsun Hotel Orient Beach

• 10Offermans18-08-2020

Geweldig hotel

Heel mooi hotel we kregen een gratis kamerupgrade naar een van de 10 mooiste kamers op de bovenste verdieping met zeezicht in een woord WOW wat een mooie kamer met regendouche en 2 balkons en een prachtig uitzicht. Het eten vonden wij erg lekker genoeg keus. Heerlijk groot mooi onderhouden zwembad. Het was er nu heel rustig dit zullen we niet snel meer meemaken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Stefanie Ilic24-07-2020

Wat hebben wij het hier heerlijk gehad. Alles was echt perceft. Resort, eten, bediening.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Angela23-08-2019

Fantastisch hotel!! Top vakantie gehad☀️

Super hotel! Het personeel rent letterlijk voor de gasten. Wij kwamen op onze kamer en de airco deed het niet, gemeld en nog geen 10 min later waren ze er. Een uur later was alles gemaakt en was het heerlijk koel op de kamer. Alles is super schoon! Badkamers hebben allemaal een renovatie gehad. De slaapbank in de woonkamer kan uit elkaar gehaald worden tot 2 losse bedden. Ideaal voor 2 pubers 😊. Eten is super en zeer afwisselend! Ook het restaurant is afgelopen jaar gerenoveerd., ziet er top uit! Er kan gedronken en gegeten worden aan het zwembad, nog nooit mee gemaakt, heerlijk! De laatste dag gingen wij pas laat in de avond vliegen en konden wij voor een paar tientjes tot vertrek, onze kamer houden. Zee is op loopafstand. Wij hebben 8 dagen een auto gehuurd, dit vind ik een aanrader. Veel van het eiland gezien. Echt het enige wat ik kan bedenken als nadeel is de animatie. Vonden wij helemaal niks, alles is in het Duits.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10anita IJmker03-06-2019

super

Een goed hotel schoon en grote kamers met een goed bed. Een goede ligging! Vriendelijk personeel. Geweldig goed eten vers bereid. Enige min punt wat ik kan bedenken alles in Duits personeel kan krap aan Engels .

Gereisd met partner in juni 2019

• 9jan27-05-2019

heel goed

allereerst zal het hotel je niet tegenvallen,wat sommige mensen hebben ervaren.alles oke.receptie,de ontzettende ruime ksmer met keuken en slsspkamer en inloopdouche,eten uitstekend in een heel nieuw restaurant met terras,heel grzellig en praktisch ingedeeld.groot buitenbad en klein binnenbad met wihrpool.kan geen negatief punt vinden ,ook netheid wasook uitstekend,personeel erg vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2019

• 6Jac.05-05-2019

Hier gaan we niet meer heen.

Als je een goedkope all in vakantie wilt is dit prima. Het eten was niet bijzonder maar prima, veel van hetzelfde iedere dag. Veel "bijzondere" mensen die broodtrommels vulden als ze de hele dag weg gingen, niet wisten hoe ze alle karaffen wijn of bier naar de kamer moesten slepen. Vriendelijk personeel in de bar en het restaurant. "Schoonmaak" was alleen handdoeken en beddegoed wissel, verder niets. Laatste dag werden we om 5 uur opgehaald en 3x navraag gedaan of er ontbijt was of dat we zelf iets moesten regelen. Geen probleem er was een uur voor vertrek ontbijt. Ontbijtzaal open, geen personeel, nog wat beleg en 1 hele boterham lag er nog. Echt waardeloos!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Ruben29-04-2019

Zorgeloos vermaakt

Goeie ligging (5 min lopen van zee), goed eten (alleen voor Nederlandse begrippen relatief veel vis) en een mooi en schoon hotel. Service van personeel was perfect. Buitenzwembad was nog wel koud (maar we waren er in April). Er zijn voornamelijk Duitse gasten, hier is het hotel dan ook op gericht qua activiteiten/animatie (alles in het Duits). Was voor ons niet storend. Ook in April waren er kroegen/bars geopend in de omgeving waar wij ons prima hebben vermaakt tot in de late uurtjes.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    8Joling20-08-2018

fantastische vakantie!

De kamers zijn iets gedateerd, maar zijn echt schoon. Iedere dag m.u.v zondag wordt er schoongemaakt en is er een handdoek wissel. Het eten is goed met voldoende variatie. Zo is er elke dag een thema en is de lunch ook anders dan het avondeten. Personeel is heel vriendelijk en werken hard om het naar je zin te maken. Het avondprogramma vonden wij op een paar avonden na niet echt noemenswaardig, dat was wel jammer. Het is ook in het Duits. Op zich geen probleem, maar er zitten niet alleen maar Duitsers in het hotel. Dit was eigenlijk het enigste minpuntje. Bij het zwembad was het goed toeven. Er waren genoeg bedden en er werden nauwelijks handdoeken gelegd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8wolters20-08-2018

zeer goed

goed was o.a. eten bediening . zwembad, klantvriendelijk, schoon, dicht bij strand, zeer geschikt voor gezinnen , animatie goed alleen in duits minder goed toeristenbelasting er hoog. huur betalen kluisje en boor de handdoeken en kamers/ gebouwen zijn toe aan een opknapbeurt, alles op Duitsers gericht

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fam. Collard16-08-2018

Fantastisch, goed hotel , super eten!!

Super Hotel, super eten!!! Mooie kamers , beetje gedateerd maar gewoon goed en ruim. Eten in het hotel is in 1 woord geweldig te noemen. Personeel is supervriendelijk en werkt erg hard om het je naar je zin te maken. Mooi zwembad waar altijd plaats is. Kort bij het strand dat ook heel mooi is. Dus kortom een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Hotel Allsun Hotel Orient Beach info