Géén boekingskosten

SpanjeMallorcaSa Coma

7.8GoedScore uit 148 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+45/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 148 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Dichtbij het strand op Mallorca ligt Allsun Hotel Orient Beach. Je kunt rekenen op gevarieerd eten met verschillende thema’s. Het personeel doet er alles aan om het schoon te houden en het jou naar het zin te maken. Loop in een paar minuten het gezellige centrum van Sa Coma binnen en vaar met de boot naar de indrukwekkende grotten van Drach.

Bekijk de beschikbaarheid

148 Reviews over Allsun Hotel Orient Beach

• 8Fam Stoltz31-08-2022

Mooi, maar met verbeterpunten

Ik heb hier een goede vakantie gehad met wat minpuntjes. Eten vonden wij lekker en goed verzorgd, prima keuze en veel verse producten, zoals meerdere soorten noten etc bij het ontbijt. Helaas erg druk met lange rijen soms, vaak geen borden aangevuld. Maar kwaliteit vonden wij goed! Misschien zijn wij verwend qua all inclusive, maar flesjes water etc werden nooit aangevuld in de minibar. Zwembad was lekker verkoelend en redelijk groot, maar kinderen mochten weinig van de badmeester. Kamers waren mooi ruim, matrassen waren alleen vreselijk. 2 enorm diepe kuilen. We hebben de matrassen omgedraaid ivm de rugklachten ervan. Schoonmaak was goed. Ligging tov het strand was mooi. Paar minuten lopen langs winkels en je bent op een prachtig strand. We wisten dat het hotel Duits georiënteerd was, maar er waren zeker 25 Nederlandse kinderen en alleen Duits sprekende animatie. Animatie was minimaal er was weinig te doen.

• 6Bianca28-08-2022

Prima, maar nooit meer.

Zwembad , eten en schoonmaak was prima. Hotel is alleen erg gericht op de duitse gasten, animatie in het duits , duitse muziek beschrijving bij het eten in het duits. Er werd ook geen engels, laat staan nederlands, gesproken. Dat is een reden waarom wij daar nooit meer heen gaan. Animatie stelde ook echt niks voor. Overdag niet en s'avonds ook niet en dan verbleven wij in de drukste periode. De eetzaal was wat ons betreft ook te klein voor zoveel gasten. Er stonden s'avonds lange rijen. Misschien een tip: zet een medewerker bij het ijsscheppen, dan wordt het niet zo'n 'puinhoop' als kleine kinderen zelf gaan scheppen. En evt een kindercorner met frietjes enz. voor de kinderen, dan kunnen ze daar lekker zelf hun gang gaan. Koelkastje op de kamer werd niet aangevuld met evt flesjes water, vond ik ook jammer. Een muziekje overdag en s'avonds na "show" was ook wel leuk geweest...het viel ineens stil en was erg saai op het terras.

• 9Yvonne28-09-2021

Prima hotel! 👍🏼

Wij vonden dit best een prima hotel. Eerdere recensies lieten weten dat het eten en de kamers te wensen overlieten, maar dat vonden wij niet. Eten echt goed, elke dag iets anders. Ja ontbijt, was wel erg beetje hetzelfde, maar dan pak je toch elke dag iets anders? Net alsof je thuis altijd een sterren maaltijd hebt! En kamers? Dikke prima👍🏼 en ongedierte?? Wij hebben ze alleen gesignaleerd met 2 benen! Mensen die zich overal mee bemoeien en die het nooit goed is. Ja veel Duitse mensen, so what? Bij de receptie kunnen ze vloeiend Engels spreken, dus geen enkel probleem. Je moet je vakantie zelf ook leuk en gezellig maken! Wij vonden het erg goed hotel!

• 10Alice Nijenhuis16-09-2021

Prachtige kamer met aparte slaapkamer. Groot balkon. Ruime badkamer met regendouche. Geweldig eten, veel keus. Heerlijke toetjes(niet van die doorgaans mierzoete ) vers fruit. Vriendelijk personeel. Ook de animatie was Top.👍🏼

• 5Henriette24-08-2021

Mallorca mooi maar nooit meer Allsun orient

Pluspunten: zwembad, ligging (dichtbij mooie stranden)Minpunten: kamers (wij zaten in gebouw 2) in zeer slechte staat (oud, vies en ongedierte), all incl. zeer magertjes, niets te beleven in het hotel, avondshows erg zwak (2 avonden zelfs geen programma), schoonmaakdienst stelt erg weinig voor!Eten was redelijk….Conclusie: zeker geen 4 sterren waard.Btw ik nam Zoover altijd erg serieus als het ging om betrouwbaarheid van de reviews. Ik snap werkelijk niet hoe het kan dat deze accomodaties zo hoog kan scoren.

• 8Hoekstra24-08-2021

Prima hotel vlakbij prachtig strand

Oud, vervallen gebouw, met kamers die netjes opgeknapt zijn. De aankleding, airco, douche dik in orde en je krijgt een ruim balkon. Het uitzicht is nogal wisselend per kamer. Als je pech hebt en geen (zij)zeezicht kan boeken, zit je aan de achterkant en kijk je naar ’n parkeerplaats. (Wij zaten gelukkig hoog, want anders wordt je zeer vroeg wakker van het verkeer beneden. Vrachtauto’s die laden/lossen.) Zwembad erg ruim en groot, heerlijk om te zwemmen. Wel erg diep. Er is wel een mini kinderbadje, maar wellicht met kinderen van 3-6 jaar niet heel handig. Eten vonden wij prima, niet fantastisch, maar ook niet slecht. Animatie is idd allemaal in het Duits, wel apart omdat er heel veel verschillende nationaliteiten zaten toen wij er waren. Afstand strand: super! (10minuutjes lopen met kinderen van 8/10) Tips: doe aub wat aan die handdoekleggers bij het zwembad:(! En zorg dat er niet overal gerookt wordt! Maw: graag strenger optreden;)

• 9Lucien24-08-2021

Het hotel is zeker een aanrader

Ruim opgezet hotel met 3 gebouwen en groot plein met zwembad. Kamer is schoon en modern ingericht met groot balkon. Veel families met kinderen als gasten. Eten en drinken is prima verzorgd.Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Op 5 minuten gelegen van het strand.

• 8Jacqueline28-06-2021

De kamers zijn echt top!

De kamer, noem het appartement, is prachtig, erg schoon en ruim. Wij hadden zelfs 2 balkons (helaas maar op één balkon stoelen..). Receptie vriendelijk, mooi zwembad. Wij vonden het eten erg tegenvallen, hebben vrijwel niet in het hotel gegeten. Maar wij vinden buffetten altijd wat ingewikkeld. Dat kwam ook door heel veel jonge, meestal Duitse gasten, met heel veel jonge kinderen. Er huilt er altijd wel één tijdens het eten....het hotel is erg Duits gericht. We waren tijdens de EK, maar er was geen sprake van dat de wedstrijden van Nederland in het hotelbedden getoond. Die van Duitsland wel!

• 10Offermans18-08-2020

Geweldig hotel

Heel mooi hotel we kregen een gratis kamerupgrade naar een van de 10 mooiste kamers op de bovenste verdieping met zeezicht in een woord WOW wat een mooie kamer met regendouche en 2 balkons en een prachtig uitzicht. Het eten vonden wij erg lekker genoeg keus. Heerlijk groot mooi onderhouden zwembad. Het was er nu heel rustig dit zullen we niet snel meer meemaken.

• 9Stefanie Ilic24-07-2020

Wat hebben wij het hier heerlijk gehad. Alles was echt perceft. Resort, eten, bediening.

Hotel Allsun Hotel Orient Beach info

• Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)