8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Finca Sa Pletessa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Finca Sa Pletessa in het Nederlands

Prachtig plekje!

Willigers
19-8-2012

Prachtig plekje, waar je je direct thuis voelt! Erg vriendelijk ontvangen en zo is de service 2 weken lang geweest. Ruime, schone kamers en een fijn zwembad met nog een heerlijke ruime tuin waar de kinderen zich ook goed konden vermaken. Vanuit het hotel kan je makkelijk, wel met auto, mooie strandjes bereiken, schattige oude plaatjes en het wat toeristische Cala d'or.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Regionaal, Spaans, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zwitsers
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • FitnessYoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Finca Sa Pletessa in S' Horta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Finca Sa Pletessa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.