Luxe hotel, Kleine hotelsWeer vandaag35°22°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Hotel Son Net voor je op een rij gezet:

Contact

6 reviews over Hotel Gran Hotel Son Net in het Nederlands

Alex Boskamp
8-8-2015

Wat een leuk en mooi hotel was dit zeg. Het gebouw, het terrein en het uitzicht. Alles even prachtig. De kamers waren zeer comfortabel en ruim. Erg smaakvol ingericht. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam maar niet op een overdreven manier. Wij voelde ons hier thuis vanaf minuut 1. Wij zijn 's nachts aangekomen en de volgende ochtend na het openen van de luiken zeiden mijn zoontje en dochtertje dat zij nog nooit zo iets moois had gezien. Toen hadden ze het zwembad nog niet gezien met de cabana's en het uizicht over berg en dal. De eerste twee dagen zijn we daar goed tot rust gekomen. Het eten was ook erg lekker. Het wordt een beetje een saai verhaal want alles aan dit hotel klopt. Je loopt in 5 minuten naar het dorpje waar je ook lekker kan eten en waar een paar leuke barretjes zijn waar je koffie kunt drinken. We hadden een auto gehuurd om het eiland te verkennen. Het was altijd weer heerlijk om terug te zijn in het hotel. Wij gaan hier nog vaak terugkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Uitstekend hotel.

8-8-2013

Uitstekend hotel, super restaurant, goed opgeleid personeel. Fitnessruimte niet zo goed. Zwembad prima. In de directe omgeving niet veel te doen, moet een huurauto nemen.

Gereisd Anders in augustus 2013

Geweldig romantisch hotel.

2-7-2013

Geweldig romantisch hotel. Ligt mooi rustig boven een klein dorpje met een paar kleine restaurants. We waren in Son Net in het laagseizoen en dus was er veel gesloten. Na een onderhandeling kwamen we terecht in één van de villa's met een eigen jacuzzi - een droom! Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker, bij mooi weer op het terras. Een huurauto heb je er wel zeker nodig.

Gereisd Anders in juli 2013

Geen klassieke kamer boeken!

22-4-2013

Het hotel op zich is altijd aan te bevelen. Je moet echter geen 'klassieke kamer' boeken. Er zijn vier zulke kamers en ze liggen allemaal boven de keuken. Je hoort dan ook tot 23:00 's avonds en vanaf 6:00 's morgens voortdurend keukenmachines, geklop en lawaai door de muren. Jammer, want anders is het een goed adres!

Gereisd Anders in april 2013

Een hotel met charme.

3-4-2013

Voor wie wil ontspannen en graag rust heeft, zit hier heel goed. Het gehele jaar aan te bevelen. Een huurauto is aan te bevelen.

Gereisd Anders in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Update 2013.

29-3-2013

Ditmaal hadden we een kleine kamer, maar met een zeer grote mooie badkamer. Het was helaas erg donker en de verlichting was alleen beperkt beschikbaar. Niet zo mooi was ook de relatieve gehorigheid en ook de luide voetstappen van de kamer erboven. Maar dat was het dan ook met de negatieve kritiek. Wij vonden verder de service en de gastronomie werkelijk aangemeten. Het personeel was doorgaans vriendelijk en bekwaam. De locatie is prachtig, voor rustzoekers eigenlijk ideaal. Maar men moet van de rust houden. Het hotel is niets voor toeristen, die een hoge plezierfactor of animatie zoeken. En ik moet een voorganger gelijk geven. Een sauna was minstens in de koudere seizoenen zeer gewenst.

Gereisd Anders in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand> 10 km, > 20 minuten lopen, > 20 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessFitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Hotel Son Net in Puigpunyent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Hotel Son Net zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.