Hotel Suliar Palacestersterster

5Matig

Spanje, Mallorca, Puerto de Soller

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Suliar Palace?

5Matig

• Aan zee
  • All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

10 reviews over Hotel Suliar Palace

• 7H.J. Stegenga14-05-2011

een aanrader voor een bepaarder.

Het suliar palace is een hotel dat lang verwaarloosd is geweest. De nu spaanse ploeg is een inhaal slag begonnen die wij sympatiek vinden en ook zeer hebben gewaardeerd. De beiden zwembaden waren zeer schoon te noemen. Wij hadden kamer 410 met uitzicht op de haven en de bergen. Redelijk schoon gehouden tijdens ons verblijf, attent personeel die zelfs bij aankomst om 23.00 nog een aardige maaltijd wisten te produceren. Prijzen zijn navanant en zolang de restauratie niet volledig is kan je daar mooi van profiteren. Overigens hebben wij via MEDhotels geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 0verschueren Sonja31-01-2009

goede prijskwaliteitsverhouding

Steile weg naar hotel,prachtig uitzicht vanuit de kamer.Verzorgde service, vlotte bediening,gezellige sfeer..Buffet beantwoordt aan een driesterren hotel.

Gereisd met vrienden in september 2005

• 7Toos06-04-2007

We hadden eind maart via de Duitse Touroperator hotel Eden geboekt maar kwamen terecht in Suliar Palace. Dus helaas geen uitzicht op zee, wel vrij centraal gelegen (150 m vanaf de haven). Suliar Palace: een mix van oud en nieuw: nieuwe inrichting van de kamer, oude kranen, oude en versleten vloerbedekking op de gang. Het ontbijtbuffet was uitstekend, het dinerbuffet was vaak niet warm en vrij vet. Na een dag wandelen in de regen kwam er ook om half 11 's avonds nog eens water uit de rookmelder aan het plafond! Puerto de Soller: beslist nog een keer, hopelijk dan wel in Eden!

Gereisd in april 2007

• 4Annemarie Van Bruggen22-09-2005

Dit hotel heeft te weinig personeel om een goede service te kunnen geven. Ontbijt:de koffie- en fruitsapautomaten werden niet tijdig bijgevuld,dus waterige oplossingen, ook de kopjes werden niet tijdig bijgevuld,dus maar koffie uit soepkommen gedronken. avondmaal: matige kwaliteit van eten (vet), ongeveer hetzelfde komt steeds weer terug. De bar en zwembad: overdag geen personeel om je te bedienen (je moet iemand van de receptie weghalen om iets te kunnen drinken),s'avonds slechts 1 persoon aan de bar, een barman die bovendien onbekwaam is en vooral niet kan rekenen (door ons Emanuel gedoopt) De kamers:de kranen zijn aan vervanging toe. Hygiene: vuile gangvloeren en liften, zwarte randen aan het bad, ook hier scoort dit hotel niet goed genoeg.

Gereisd in september 2005

• 5Manuela08-08-2005

Het plaatsje Puerto de Soller is in 1 woord fantastisch te noemen. Maar hotel Suliar Palace is ons slecht bevallen. De bediening en mensen achter de receptie waren gewoonweg allemaal chagrijnig. Er kon geen lachje vanaf. Het eten was karigjes. Weinig keuze. Het zwembad met terras komt sfeerloos over. Er stond bij dat het hotel geschikt is voor senioren. Men vergat alleen te vermelden dat de weg waaraan het hotel ligt op sommige stukken gewoon steil is, waardoor mijn moeder met d'r aderziekte heel slecht omhoog kon komen.Ik kon tot 2x aan toe niet in de kamer omdat het pasje niet meer werkte. Op de aankomstdag was 1 bed alleen met een sprei opgemaakt, dus bij het naar bed gaan ontdekten we dit pas. We kregen het beddegoed door de chagrijnig Belgisch sprekende gastvrouw gebracht en hielpen ook zelf nog mee met opmaken: Excusus ? Absoluut niet. Nee, Suliar Palace: NOOIT MEER!

Gereisd in augustus 2005

• 10Leon en Monique05-05-2005

Een goed hotel. Het eten is geen hoogvlieger, maar kan er mee door. Verder is het een heerlijke plek. Een leuk dagje met het stoomtreintje mag je niet missen en.... eten in het restaurant vlakbij de vuurtoren boven op de rotsen. niet goedkoop, maar het is het zeker waard. inderdaad "het andere mallorca". zomer 2003

Gereisd in mei 2005

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
      • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen