Hotel Soller Garden

• Aan zee

6 reviews over Hotel Soller Garden

• 4Peggy van Can-Boumans10-03-2014

Prima hotel

Wij zijn met 2 volwassenen en 1 kind van 4 naar dit hotel geweest. Als je van luxe en uitgebreide keuze in eten houdt is dit geen aanrader. De ligging is prima, kamers zijn toe aan een opknapbeurt, maar wel een leuk idee. Aparte tuinhuisjes zijn de kamers. De speeltuin is slecht onderhouden, het zwembad is leuk. We hebben een fijne vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9inge23-08-2012

prijs/kwaliteits verhouding goed

Kamers waren erg simpel maar door de warmte ben je daar toch niet zo veel, door de waaier die er hangt viel de warmte snachts ook erg mee, ze werden iedere dag schoongemaakt en kregen ook iedere dag nieuwe handdoeken! Personeel was zeer vriendelijk en altijd in voor een praatje, en ze serveren erg lekkere cocktails!!! Het eten was volgens mij wel iedere dag anders, wij zijn er 3 keer blijven eten, maar dat viel toch echt wel tegen, rest van de dagen lekker in het plaatsje zelf wezen eten wat toch echt meer de moeite en het geld waard was!! Ook moest je dan samen met een ander vreemd stel aan tafel zitten. Verder was het zon 10 minuten lopen naar het strand dus dat viel ook wel mee. Al met al echt een super vakantie gehad want de omgeving en het plaatsje zelf zijn echt geweldig en er is genoeg te doen!!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 0lucvt13-05-2009

spotprijs maar

Lang geleden (1993) en het was onze allereerste vliegreis. Voor een spotprijs zijn we er met de dochter van 6 jaar zo'n 10 meidagen verbleven. Tafelwijn en water aan tafel inbegrepen. De diversiteit van de buffetmaaltijden was zeer gelimiteerd maar niettemin hongervullend. De matrassen in het bed waren zeer slecht. Ik voelde de ijzers van het bed er door heen. Kon niet slapen. Het jaar nadien bood onze touroperator het hotelletje niet meer aan. Qua ligging aan de rand van het gebergte was het met zijn boomgaarden vol olijven of sinaasappels en zijn haventje Puerto met restaurantjes en vuurtoren aangenaam wandelen. Enkel het voetpad langs het strand was wat smal en onveilig. Het stokoude trammetje naar het landinwaarts gelegen dorp Soller was ook een leuke afwisseling. De wandeling door het gebergte werd enkel versoord door een groot stort. Van recuperatie was daar toen geen sprake.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2005

• 7K.H.Hol08-04-2006

De huisjes zijn wel erg sober. het park is mooi en goed onderhouden, maar ontbijt en dinner is moeilijk bereikbaar vooral voor ouderen die slecht ter been zijn, men moet namelijk via een oplopende weg en een steile trap omhoog om het hotel te bereiken waar de eetzaal is.

Gereisd in april 2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats