Aparthotel Marina (Madrid)

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info

34 reviews over Aparthotel Marina (Madrid)

• 8XDB18-01-2015

nog steeds onze favoriet

Hotel Marina (Madrid) is met de Jaren zoveel luxer geworden. Ja het is een kleinschalig hotel met klein zwembad. Maar kamers met een uitzicht over de prachtige baai van soller. Bedden zijn heerlijk en schoonmaak elke dag. Ik denk inmiddels al 8x in dit hotel geweest. Nu ook een spa bestaande uit bubbelbad sauna en massage mogelijkheden. Ontbijten aan de baai heerlijke rust en slapen met alleen de golven op de achtergrond. Om te gaan shoppen hoef je hier niet te wezen! In de omgeving vind je alleen een spar en souvenirwinkeltjes wel genoeg eettentjes. Maar het oude trammetje brengt je naar het knusse kleine maar gezellige dorpje van soller en de markt is op dinsdag. Ik ben meestal meer van de grote luxe allin resorts. Al is soller precies het tegenovergestelde het blijft er heerlijk dankzij de warme sfeer en de rust en de prachtige baai. Heerlijk echt waar! Fotos zijn oud inmiddels grotendeels gerenoveerd!

Gereisd met partner in januari 2015

• 9pe_be07-06-2014

Prima hotel

Goede ligging. Direct aan het strand. Kamers netjes maar kan wel een upgrade gebruiken. Hebben een heerlijke fullbody massage gehad en hebben onze nagels laten doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Jeroen24-08-2011

Prachtige ligging!

De ligging is fantastisch, aan de voorkant uitzicht over de baai !! Gelegen aan een autovrije promenade met een ruim terras waar je kan ontbijten en dineren. Eten is prima te doen. Als je voor rust gaat is dit een prima hotel.

Gereisd met partner in juli 2006

• 8nina26-03-2011

lekker

het is een leuke plek maar niet zo dat ik zeg wouw ik vond de kamers niet zo leuk het is wel lekker weer maar ik zou er niet nog eens naar toe gaan

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8Harrie en Wilma Jacobs29-06-2010

Prima Hotel

Hotel Marina Puerto Soller,

Prima ligging niet ver van centrum. Elke dag schoonmaak kamers. Aan boulevard en strand Eten prima, weing variatie Geschikt voor senioren en gezinnnen met kinderen, geen animatie team Geschikt voor wandelaars Voor herhaling vatbaar . Geschikt personeel. Openbaar vervoer per tram / bus en vanaf soller met de oude trin naar Palma

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Victor van Delft06-10-2009

Steeds beter

We waren hier voor de derde keer en er zit flink verbetering in! Met name het eten! De kamers worden stuk voor stuk opgeknapt. Alleen de bedden zijn nog niet geweldig.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Ria Post31-07-2009

Prachtige ligging, Goed Hotel !

Hier een week geweest in juli 2009. Mooie 3- persoons kamer met uitzicht op de bergen aan de achterzijde. De ligging is fantastisch, aan de voorkant uitzicht over de baai !! Gelegen aan een autovrije promenade met een ruim terras waar je kan ontbijten en dineren. Eten is goed en voldoende keus in vlees en vis en s'morgens verschillende soorten brood, yoghurt, fruit... Aardig personeel en ze willen alles voor je doen. s'avonds gezellig voor het hotel met wat muziek, kijken naar mensen die flaneren op de boulevard, en met die mooie verlichte baai, prachtig ! Lopen naar de haven is ongeveer 25 minuten, maar in de hitte (geen schaduw) is dat wel afzien. Genoeg eettentjes in de omgeving. Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad. Alleen het zwembad is wat aan de kleine kant!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8Nellie27-07-2008

Een goed hotel/appartement

Van 27 juni tm 14 juli in een appartement van Marina gezeten met 2 volwassenen en 3 jonge kinderen. Appartement met 2 slaapkamers. Ruim genoeg voor 5
    personen. Ontbijt, schoonmaak en service waren ook goed.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Linda19-07-2008

Geweldig genoten, top hotel

van 8-7 tot 18-7 naar Hotel Marina in Port de Soller geweest. Wat was dat genieten. We zaten in het bijgebouw op de begane grond waardoor we een groot terras tot onze beschikking hadden met stoelen tafels, ligstoelen en een parasol. Vriendelijk personeel. Goed eten. We hadden half pension. Ontbijt eens een keer niet afgestemd op de engelsen. En dat kon je dan lekker op het terras aan de boulevard opeten. Avondeten weer niet afgestemd op wie dan ook en met lekkere spaanse dingetjes erbij. Toetje a la carte. Keuze uit ijs, fruit of pudding. Helemaal niemand gezien die bij vreemde mensen aan tafel moest zitten en dat terwijl het hotel helemaal vol zat. 's Avonds entertainment van Antonio langs de boulevard. Drankjes op het terras zijn niet duur en vooral de Sangria is aan te raden. Het hotel ligt 10 meter vanaf het beste strand van port de soller met fijn zand en heel weinig kiezels. Het loopt lekker vlak af. Een auto huren is zeker een aanrader. Cala Tuent is de mooiste baai.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8w van reede04-07-2008

25-06-2008 / 02-06-2008

Verblijf 25-06 - 2-07 twee persoonskamer met vol pension. Goede en vriendelijke bediening. elke dag een schone kamer, opgemaakt bed en schone badhandoeken. En we hoefde niet (zoals de meesten) met andere aan 1 tafel te eten. hotel ligt op een mooie en rustige lokatie, het plaatsje Soller is ook aan te bevelen. TIP: huur een auto en rijd eens via de westkust (niet de snelweg) naar pollenca en alcudia. schitterend!

Gereisd met partner in juni 2008

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken