Hotel Generosostersterster

6.3Voldoende

Spanje, Mallorca, Puerto de Soller

Op vakantie geweest naar Generoso?

6.3Voldoende

• Sauna
Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Generoso

• 8Marietje28-08-2012

Prima hotel op prachtige locatie

We verbleven 2 wkn in aparthotel Generoso o.b.v. LO. Het appartement had een ruime living met 2 bedbanken, tv, eethoek, keukenblok en een ruim balkon. De ruime slaapkamer beschikte over een 2pers.bed, en ook over een ruim balkon (geen waslijn trouwens..) De badkamer had een douche in bad. Elke 2 dgn werden de handdoeken verschoond (geen badlakens). Er kan een kluisje worden gehuurd (op de kamer) voor €13,- p.w.

Het ontbijt was niet erg uitgebreid, maar prima. Witte of bruine harde broodjes of gewoon boterhammen. Met ham, boterhamworst of kaas. Of jam en honing. Ook was er cornflakes, vers fruit en cakejes/minicroissantjes. En worstjes, bacon en ei. Verder was er de keus uit koffie/thee en appelsap/ananassap/verse jus.

De lift stopt halverwege de etages, dus er moest altijd 1 trap gelopen worden.

Het zwembad bevond zich een klein eindje verderop in de straat (toegankelijk met sleutel). Zwembad zag er prima en schoon uit en was niet druk, en met genoeg ligbedjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 0Monique8510-10-2011

Goed voor een paar dagen

Hotel Generoso is een goed hotel voor een paar dagen. Echter is het niks als je hier langer dan 1 week wil verblijven. Het ontbijt is minimaal, heel weinig keus en niet veel. Het hotel ligt direct aan het strand. Het hotel ligt aan een boulevard vol met leuke winkeltjes. Om de hoek van hotel (naast hotel) kun je heeeeerlijk wokken voor een leuk prijsje. De kamers zijn goed, niks op aan te merken, qua schoonmaken kan het hier en daar veel beter. de ventilatie zat vol stof en het bad was niet helemaal schoon, verder zag het er netjes uit. De lift in het hotel is superklein...je mag blij zijn als je er zelf in past met je koffer. dan liever de koffer te trap optillen. Het personeel begrijpt niet veel wat je zegt...engels en duits is daar moeilijk. ze zijn verder wel aardig en behulpzaam. Kamers zijn wat luidruchtig, je hoort de buren erg goed. al met al, hebben we hier prima 5 dagen doorgebracht. Het uitzicht aan strandzijde is super met al die bergen!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 3Marcel Marjolein en Eline14-08-2007

Wij zijn 10 jaar geleden naar dit hotel geweest met ons dochtertje van toen 1 jaar. Nou dat was afzien! Alles behalve kindvriendelijk geen kinderstoelen flessenwarmers de lift stopte halverwege de etage (erg lastig met 'n kleine in de buggie!)Hebben daar 'n massale voedselvergiftiging meegemaakt en... daarmee de voorpagina van de Telegraaf behaald. Gingen vanwege 't slechte eten iedere avond uiteten in het stadje. Leuk vertoeven in Puerto en een fijn strand alleen jammer van dit vieze en oude hotel m.a.w hier komen wij NOOIT meer terug

Gereisd in augustus 2007

1 tip over Hotel Generoso

• Marietje, 28-08-2012

Op de boulevard zijn veel winkeltjes, en eetgelegenheden in overvloed. Van paella tot steak of pasta/pizza en uiteraard tapas!

Kortom: een prima verblijf in een prachtig stukje Mallorca!

0 vragen over Hotel Generoso

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lactosevrij, Vegetarisch