Hotel Mon Port

10 reviews over Hotel Mon Port in het Nederlands

Uitmuntend!

Millie
12-8-2015

Mon Port is een uitstekende hotel. De luxe en verzorgde sfeer van dit hotel vallen meteen op. Perfecte plek om tot rust te komen, met veel groen en mooie tuinen rondom. Zwembad ziet er prachtig uit, tennisbaan is voorzien van zonwering, gym is zeer compleet en ingericht met moderne technogym apparatuur. Personeel is uiterst klantvriendelijk en altijd behulpzaam. De schaal aan services is breed en kwalitatief heel goed, van spa tot personal training. Allemaal aan te raden!

Gereisd Met partner in juli 2015

Mooi hotel

Timmer
24-8-2014

Mon port is een mooi hotel. Ligt wel even van het strand af, dus een auto is noodzakelijk mocht je naar het strand willen. Sowieso is het een aanrader een auto te huren op mallorca om het mooie eiland te bekijken. Mon port heeft een prachtig zwembad, mooi aangelegd er omheen. Geen hoogbouw. Het is er rustig en harmonieus. Ontbijt is goed en het personeel is zeer vriendelijk. Kortom een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Hotel

Jacobs
21-7-2012

We zijn 13 dagen bij dit hotel geweest en het is erg goed bevallen. Het personeel is zeer vriendelijk, en het eten is in vergelijking met andere hotels op mallorca perfekt. De accommodatie is erg mooi en wordt elke dag schoon gehouden. Het zwembad heeft 3 verschillende baden en een kinderbad. De haven is op loop afstand waar ook verschillende winkeltjes zijn. Het is dus echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2012

fantastisch hotel

Mirjam
18-6-2012

zelden zo'n goed hotel gezien. Schoon, bij half pension eet je a la carte, prachtig zwembad, goede service, prima ontbijt en dito diner. vriendelijk personeel. Geweldig hotel! Een echte aanrader! Er heerst een luxe rustige sfeer. Het is aan te raden om een auto te huren. De omgeving is prachtig. Strand is niet in de buurt. Maar de tuin met heerlijke ligbedden en parasols en palmbomenen bij het zwembad maakt alles goed.

Gereisd Met partner in juni 2012

Aanrader

Nicole
13-8-2009

Deze keer voor een hotel gekozen omdat we elke dag frisse handdoeken etc wilden. Dit hotel is een aanrader, rustig gelegen en voor alle leeftijden. Ontbijt is prima verzorgd, diner vonden wij minder maar dat is persoonlijk dus dat ga ik niet beoordelen. Groot zwembad, airco in de kamer inbegrepen (zie je ook niet overal), tennis, fitness, spa, parkeerplaats, lift naar de kamers, tuin, we hebben er geen minpunten kunnen ontdekken behalve dat de meeste hotelgasten voor 9 uur al de ligbedjes bezet hadden. En dat heeft niets met nationaliteiten te maken, de Nederlander doet het namelijk ook!

Gereisd Met partner in augustus 2009

Prima uitvalsbasis om mooi mallorca te verkennen

Dolf
3-5-2009

Afgelopen week daar geweest. Moor gelegen hotel. Bewust gekozen voor hotel en niet het appartement. Mooi zwembad, tennisbaan, leuke fitnessmogelijkheden. Een keer gegeten en dat vonden wij een stuk minder. Logies ontbijt is een goed alternatief. In het dorpje bij de haven kan je zeer goed eten en vaak voor minder. Een mooie uitvalsbasis om mallorca te leren kennen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 03 2009 23:48:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Rustig en mooi gelegen

Maartje
27-9-2008

Mooi, rustig en mooi gelegen complex met goede en erg vriendelijke service en prettige gasten. Voor winkeltjes (een aantal waaronder erg dure), terrasjes etc. moet je naar de haven die heel leuk aandoet, want in de directe omgeving is niets. Voor wie van een rustige sfeervolle omgeving houdt een ideaal hotel.

Gereisd Anders in Sat Sep 27 2008 12:01:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel in mooie omgeving

Raoul
31-8-2008

Mooi hotel in prachtige en zeer rustige omgeving. 15 minuten lopen van haventje van Andraxt. Geen neon lichten gezien, geen hoogbouw hotels, nette toeristen (mn Engels en Duits). Kortom niet het standaard Mallorca.

Hotel heeft alle voorzieningen, mooi en ruim zwembad. Service was perfect! Wij hadden HP maar hebben uiteindelijk mn in het haventje gegeten. Advies zou zijn om alleen LO te nemen. In het haventje kun je goed en betaalbaar eten. Het uitzicht is er prachtig!

Kortom; ideaal hotel voor goede en rustige vakantie!!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Prima hotel in leuke plaats

Irwin
22-8-2008

Een goed hotel met prima service in een leuk havenplaatsje. Verwacht geen toeristische omgeving, bars en discotheken (gelukkig). Een echte aanrader. Nette vaak oudere gasten. Ouders die hun kinderen nog zeggen dat ze niet te luidruchtig moeten zijn aan het zwembad. We gaan zeker nog terug.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Geweldig hotel, gastvrij en vriendelijk personeel en aan s

Tony Veldboer
14-7-2004

Geweldig hotel, gastvrij en vriendelijk personeel en aan de rustige zijde van Andraitx gelegen. Alle luxe aanwezig en een prima restaurant. Jammer van die Duitse gasten die op kosten van de baas een meeting hadden en zonodig s morgens om zes uur luidruchtig in het zwembad moesten vertoeven...

Gereisd Anders in Wed Jul 14 2004 19:36:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1.2 km, 15 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mon Port in Puerto d'Andraitx, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mon Port zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.