Aparthotel La Pergola

Aparthotel La Pergola
8,2

47 reviews over Aparthotel La Pergola in het Nederlands

Met jonge kinderen

heel leuk complex met verschillende apartementen blokken

E. Nolst Trenite
13-5-2008

heel leuk complex met verschillende apartementen blokken om het ruime zwembad gegroepeerd. veel ligstoelen. bar. goeie bediening. gelukkig was er ook een binnen bad want helaas werkte het weer niet helemaal mee.

heerlijke plek. niet voor wat oudere tieners maar wel voor jongere tieners en kleintjes en ouders die geen disco's meer hoeven. apartementen wel erg gehorig. in mei geen probleem, dan is het nog niet zo druk. dorp Andraitx is heerlijk. veel winkels veel restaurants. prachtige haven. goed oord!!

2007

Een uitstekende accomodatie als je niet in het massa-toerisme wilt belanden, houdt van rust en wilt genieten van lekker eten tegen een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Uiterst vriendelijke en behulpzame mensen. Ook kinderen vermaken zich hier uitstekend. Een echte aanrader, wij komen hier ooit nog eens terug. Auto wel noodzakelijk, mits je veel van het eiland (zoals wij) wilt zien. Hier komen we zeker nog eens terug. Enne....als iemand na het lezen van deze beoordeling besluit om naar La Pergola te gaan, doe Antonia de groeten.

Wij hebben genoten van de lokatie het was echt super de kamers, het personeel, de lokatie en het zwembad. Je loopt zo naar het kleine centrum bij de haven, erg gezellig en deels trendy een echte beleving. Het eten is overal zeer goed ( vooral de vis ) tevens een super ijssallon ( eigen gemaakt )

De auto welke bij je boeking zit brengt je overal een echte aanrader het strandje San Telm ( 6km )

verder even over het eiland touren en Palma aandoen, evenals Portals Nous ( zeer luxe schepen ) en de juiste koffie bij Cappucino.

Mallorac de parel van de Balearen.

-La Pergola Het hotel is van geweldige klasse

E. van Tol
16-7-2007

-La Pergola

Het hotel is van geweldige klasse. Alles is dik in orde, en de medewerkers zijn supervriendelijk. De appartementen zijn luxe en goed verzorgd. Dit is een aanrader voor mensen die lekker willen bijkomen van hun drukke leven, met of zonder kinderen. een arrangement met een huurauto is een aanrader van de eerste orde.

-Puerto d'Andraitx

Het havenplaatsje is geweldig voor mensen die graag netjes voor de dag komen. Bezoekers die willen komen showen met tattoo's en frikandellen-onder-de-armen loopjes slaan hier volledig de plank mis. Hier zijn de bezoekers over het algemeen netjes.

-Mallorca

Mallorca is voor eerste bezoekers van dit prachtige eiland een schoonheidswonder. Geweldige bergen, mooie kustlijnen, en groenblauw zeewater maken van Mallorca een geweldige bestemming die binnen 2 uurtjes vliegen te bereiken is.

Ik heb een foto-album gedeeld voor

wat indrukken.

wij verbleven in een 3k app in de periode eind mei 2007, ons app keek uit over zwembad en landschap en was zeer de moeite waard. Ruime kamers, verzorgd en schoon met fijne stille airco en aardig balkon. Perfect met 1 kleuter en 1 baby! We hadden een auto erbij en dat was ideaal voor uitstapjes naar mooie strandjes (o.a.Cala Fornells en Peguera),Palma (geweldig leuke stad) en ander natuurschoon. S'Ochtends ontbijten en s'avonds eten bij het haventje (wij liepen gewoon was net een lekkere wandeling)was erg leuk, geen vreselijke toeristenmassa's maar toch 'flaneren'. Dit is inderdaad het àndere Mallorca!

Leuk complex met een mooi zwembad en een kleine fitness ruimt. Ook een tennisbaan (tegen betaling) buiten, helaas ook hier de bekende 'reserveringsdrift' van ligbedden door gasten. Met de auto zijn verschillende leuke stranden in de nabijheid te bereiken. Palma de Mallorca vonden wij een erg leuke plaats (had iets van Barcelona). Op het eiland zijn verschillende mooie natuurgebieden waar je ook in de zomer heerlijk kunt wandelen.

2006

Vakantie eind augustus/ begin september was zeer geslaagd

Annemarie en Cornell
9-10-2006

Vakantie eind augustus/ begin september was zeer geslaagd. Mooie kamers, zeer netjes en ruim. Het eten is zeer goed en z'n geld waard. (De prijzen van de restaurants bij de haven zijn hoog) Het dorp is mooi met een luxe jachtaven.Een boeking inclusief auto is aan te bevelen. De westkant van Mallorca is zoveel mooier (natuur, cultuur)als de zuid/oost kant. Met de auto kom je heel makkelijk overal. Het verkeer is niet agresief.

Koop hier alvast een kaart en boekje en kan overal heen waar en wanneer je zelf wilt. 's Avonds is het heerlijk om weer in La Pergola terug te komen. Heerlijk ontspannen, rustig. Voor tieners is er weinig te doen en die vind je hier (gelukkig) ook niet. EEN AANRADER!!

In juli 14 dagen in La Pergola verbleven, we hebben het erg naar ons zin gehad. Bij boeking zat autohuur inbegrepen, leuke tochtjes gemaakt (oa. naar Palma, Valdemossa, Soller en nabij gelegen standjes/Camp de Mar was onze favoriet). Restaurants en winkels op zo'n 15-20 minuten lopen van complex (was voor ons goed te doen), prijzen restaurants wel aan de hoge kant. La Pergola heeft een mooi buitenzwembad (met beperkte ligmogelijkheden in hoogseizoen). Appartementen zijn wel op enkele punten aan renovatie toe (bv. keukenblok). Personeel erg vriendelijk, zeer geschikt voor gezinnen!

We zijn hier 3 jaar geleden geweest, geweldig was het! Heel rustig en het personeel was heel aardig. We ontvangen nu nog kerstkaarten van La Pergola!

2005

Wat mij het eerste opviel was dat het app

Yvonne
28-5-2005

Wat mij het eerste opviel was dat het app. erg schoon was. Ontbijt is erg goed en gevarieerd. Ideale acco voor mensen die lekker rustig willen zitten en bv kleine kinderen hebben. Er hangt een relaxte sfeer. Heel vriendelijk personeel. Een auto is aan te raden. Naar het centrum is goed te lopen langs de haven. Er is geen strand maar het zembad is perfect.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Pergola in Puerto d'Andraitx, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Pergola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.