Aparthotel La Pergola

Aparthotel
Aparthotel La Pergola
8,2

50 reviews over Aparthotel La Pergola in het Nederlands

In juli 2008 zijn wij in La Pergola geweest, in een twee-kamer appartement met alleen logies.

plus: zwembad, rustige omgeving, net en rustig publiek, geen animatie, schoon.

min: er diende e.e.a. opgeknapt te worden oa kranen in badkamer/keuken: gebarsten, vol kalk en het chroom eraf gesleten; gedeeld balkon; ramen naar de gang zowel in de zitkamer als in de badkamer, daar pontificaal boven de wc; geen oven/magnetron; in de buurt geen bakker oid

Kortom: La Pergola is een prima verblijf maar in onze ogen niet echt vier sterren waard, en wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

Wij zijn eind mei met onze twee kleine jongens in La Pergola geweest. Mooie ruime appartementen op een klein parkje. Voor kinderen is er een peuterbadje en een klein speeltuintje. Personeel zeer kindvriendelijk, sommige gasten echter zijn minder blij met (veel) kinderen. Wandeling langs de haven naar het dorp is prima te doen, ook voor onze driejarige, mede door de speeltuintjes onderweg. Mallorca is schitterend in deze tijd van het jaar. Appartement wordt goed onderhouden en schoongemaakt, keuken zou een opknapbeurt kunnen gebruiken . Wij hadden half pension geboekt en het ontbijt en diner waren prima. Voldoende keus en ook voor de kinderen waren kinderstoelen, placemats en kinderborden/bekers aanwezig. La Pergola is wat ons betreft een echte aanrader !

Zojuist terug van een weekje La Pergola

Hannie van der leden
18-5-2008

Zojuist terug van een weekje La Pergola. Leuke en ruime appartementen. Wij (mijn man, ikzelf en mijn moeder) hadden een drie kamerappartement met uitzicht op het zwembad. De kamers zijn keurig schoon. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. De ligging is rustig. Lopen naar de andere kant van de haven, waar de ( wat duurdere)restaurants langs de kade liggen is goed te doen, ongeveer 15 min. Eten in La Pergola is natuurlijk ook mogelijk. Wij hadden alleen ontbijt geboekt. Is erg uitgebreid. 's Middags met een kopje koffie ( of iets sterkers) op een terras aan de haven naar de bootjes kijken is een aanrader. Een huurauto is een must. Ga ermee naar nabij gelegen stranden, of trek de bergen in. De natuur is in deze tijd van het jaar prachtig!

Preisdaler

heel leuk complex met verschillende apartementen blokken om het ruime zwembad gegroepeerd. veel ligstoelen. bar. goeie bediening. gelukkig was er ook een binnen bad want helaas werkte het weer niet helemaal mee.

heerlijke plek. niet voor wat oudere tieners maar wel voor jongere tieners en kleintjes en ouders die geen disco's meer hoeven. apartementen wel erg gehorig. in mei geen probleem, dan is het nog niet zo druk. dorp Andraitx is heerlijk. veel winkels veel restaurants. prachtige haven. goed oord!!

2007

Een uitstekende accomodatie als je niet in het massa-toerisme wilt belanden, houdt van rust en wilt genieten van lekker eten tegen een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Uiterst vriendelijke en behulpzame mensen. Ook kinderen vermaken zich hier uitstekend. Een echte aanrader, wij komen hier ooit nog eens terug. Auto wel noodzakelijk, mits je veel van het eiland (zoals wij) wilt zien. Hier komen we zeker nog eens terug. Enne....als iemand na het lezen van deze beoordeling besluit om naar La Pergola te gaan, doe Antonia de groeten.

Wij hebben genoten van de lokatie het was echt super de kamers, het personeel, de lokatie en het zwembad. Je loopt zo naar het kleine centrum bij de haven, erg gezellig en deels trendy een echte beleving. Het eten is overal zeer goed ( vooral de vis ) tevens een super ijssallon ( eigen gemaakt )

De auto welke bij je boeking zit brengt je overal een echte aanrader het strandje San Telm ( 6km )

verder even over het eiland touren en Palma aandoen, evenals Portals Nous ( zeer luxe schepen ) en de juiste koffie bij Cappucino.

Mallorac de parel van de Balearen.

-La Pergola Het hotel is van geweldige klasse

E. van Tol
16-7-2007

-La Pergola

Het hotel is van geweldige klasse. Alles is dik in orde, en de medewerkers zijn supervriendelijk. De appartementen zijn luxe en goed verzorgd. Dit is een aanrader voor mensen die lekker willen bijkomen van hun drukke leven, met of zonder kinderen. een arrangement met een huurauto is een aanrader van de eerste orde.

-Puerto d'Andraitx

Het havenplaatsje is geweldig voor mensen die graag netjes voor de dag komen. Bezoekers die willen komen showen met tattoo's en frikandellen-onder-de-armen loopjes slaan hier volledig de plank mis. Hier zijn de bezoekers over het algemeen netjes.

-Mallorca

Mallorca is voor eerste bezoekers van dit prachtige eiland een schoonheidswonder. Geweldige bergen, mooie kustlijnen, en groenblauw zeewater maken van Mallorca een geweldige bestemming die binnen 2 uurtjes vliegen te bereiken is.

Ik heb een foto-album gedeeld voor

wat indrukken.

wij verbleven in een 3k app in de periode eind mei 2007, ons app keek uit over zwembad en landschap en was zeer de moeite waard. Ruime kamers, verzorgd en schoon met fijne stille airco en aardig balkon. Perfect met 1 kleuter en 1 baby! We hadden een auto erbij en dat was ideaal voor uitstapjes naar mooie strandjes (o.a.Cala Fornells en Peguera),Palma (geweldig leuke stad) en ander natuurschoon. S'Ochtends ontbijten en s'avonds eten bij het haventje (wij liepen gewoon was net een lekkere wandeling)was erg leuk, geen vreselijke toeristenmassa's maar toch 'flaneren'. Dit is inderdaad het àndere Mallorca!

Leuk complex met een mooi zwembad en een kleine fitness ruimt. Ook een tennisbaan (tegen betaling) buiten, helaas ook hier de bekende 'reserveringsdrift' van ligbedden door gasten. Met de auto zijn verschillende leuke stranden in de nabijheid te bereiken. Palma de Mallorca vonden wij een erg leuke plaats (had iets van Barcelona). Op het eiland zijn verschillende mooie natuurgebieden waar je ook in de zomer heerlijk kunt wandelen.

2006

Vakantie eind augustus/ begin september was zeer geslaagd

Annemarie en Cornell
9-10-2006

Vakantie eind augustus/ begin september was zeer geslaagd. Mooie kamers, zeer netjes en ruim. Het eten is zeer goed en z'n geld waard. (De prijzen van de restaurants bij de haven zijn hoog) Het dorp is mooi met een luxe jachtaven.Een boeking inclusief auto is aan te bevelen. De westkant van Mallorca is zoveel mooier (natuur, cultuur)als de zuid/oost kant. Met de auto kom je heel makkelijk overal. Het verkeer is niet agresief.

Koop hier alvast een kaart en boekje en kan overal heen waar en wanneer je zelf wilt. 's Avonds is het heerlijk om weer in La Pergola terug te komen. Heerlijk ontspannen, rustig. Voor tieners is er weinig te doen en die vind je hier (gelukkig) ook niet. EEN AANRADER!!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Pergola in Puerto d'Andraitx, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Pergola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel La Pergola scoort een 8.24 uit 10 op basis van 50 reviews.