Aparthotel Insotel Club Cala Mandia

Aparthotel Insotel Club Cala Mandia

7.2Goed

Spanje, Mallorca, Porto Cristo / Cala Mandia

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Insotel Club Cala Mandia voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

126 reviews over Aparthotel Insotel Club Cala Mandia

• 2019
    8Johan28-07-2019

Goed voor één keer. Lekker eten maar druk.

10 dagen verbleven in Cala Mandia Resort. Appartement voldeed zeker aan de verwachtingen. Elke dag mooi gepoetst. Alleen wel gehorig. Tot middernacht soms schreeuwende kinderen. Verschillende gedeeltes met zwembaden. 's Ochtends handdoek leggen of je had geen stoelen. Dit gebeurde al vanaf 7 uur. Tegen 8.30 al geen plaats meer. Alleen het gedeelte met glijbanen ging pas open om 10.30. Glijbanen zelf van 10.30 tot 13u en van 15 tot 17.30. Daar kon je dus later aankomen.. Eten was super. Elke dag wel iets anders. Zowel ontbijt, middagmaal als diner. Eerste week dat wij er waren veel Duitsers en Engelsen. Laatste dagen iets meer Belgen. Strand was vlakbij maar wel betalende stoelen. Veel zeewier afval in het water. Mogelijkheid tot lenen van Tennis, PingPong, Fietsen, Voetbal mits betalen van waarborg (die je dus terugkrijgt na terugbrengst). Laat ons zeggen dat het eten de score optrekt tot 8. Anders eerder 7,5 voor ons.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7CvH05-07-2019

Veel verschillende zwembaden, geen WiFi

De kamer (family suite, area C) was ruim, schoon en netjes. Ook een groot balkon. Een magnetron en kinderbedje werd op verzoek geplaatst op de kamer. Wij zaten op de 1 etage die alleen bereikbaar is per trap, dit is niet altijd handig met een buggy etc. Daarnaast geen WiFi ontvangst op de kamer en bij de meeste zwembaden ook niet. Dit wordt echter wel aangegeven er te zijn. Er is 2x een monteur mee bezig geweest maar het signaal kon niet verder verbeterd worden omdat het vrij druk was in het hotel en de meeste gasten op hetzelfde moment gebruik maken van het internet, aldus deze meneer. Helaas ook geen BVN op de televisie te verkrijgen. Er zijn veel verschillende zwembaden wat erg leuk is. Het nadeel is wel dat er ‘s ochtends vroeg al bedjes worden gereserveerd met handdoeken (die soms de hele dag ongebruikt blijven liggen) hierdoor kun je niet gemakkelijk halverwege de dag wisselen van zwembad want dan heb je geen plekje meer.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    3Catherine22-08-2018

Nooit meer

Als je wil genieten dan zou ik zeggen blijf thuis. Geen 4 sterren waard. Eten elke dag dezelfde vettige troep en als je wil eten in een ander restaurant moet je hier ook nog voor betalen om dan een hamburger of hotdog te krijgen. Eten krijgt dagelijks bezoek van heel veel insecten dus die krijg je er wel gratis bij. De all in formule is pure siroop die je krijgt dus zijn we elke dag naar de supermarkt geweest voor lekker drinken. Om 7u al aanschuiven voor een zetel anders geen plaats. De kamer vol vocht en de douche pelt de chroom gewoon af. Het zich vanop de kamer enkel gebouwen voor de zee te zien moet je op een laddertje gaan staan en dan zie je een klein stukje. Kamers liggen aan een drukke baan waardoor je s' nachts niet slaapt. Ook werd het zwembad 3x afgesloten omdat er jonge mensen vonden dat dit een openbaar toilet was echt pfff

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Tom. M25-07-2018

Genoten van onze vakantie.

Kort samengevat hebben we een hele mooie vakantie gehad in Insotel Cala mandia. Niet alleen wij, ook onze kindjes van 5 en 8 hebben er heel erg van genoten.

• Vrij modern en mooi gebouw
    • Mooie grote familiekamer met scheidingswand, ook mooie badkamer
    • Erg vriendelijk personeel en animatie
    • Uitgebreid en lekker eten
    • Veel zwembaden én erg kindvriendelijk waterpretpark van het hotel
    • Leuke speeltuin
    • Strand écht vlakbij
    • Souvenirwinkeltjes in de buurt
    • Échte all-in formule
    • Gratis kluis op de kamer

• We zaten in blok C met een kamer aan de straatkant wat heel rumoerig is
    • Kamer rook een beetje muf, maar was niet écht storend
    • De minidisco kwam niet echt tot zijn recht doordat het niet op een podium doorgaat maar helemaal achterin het hotel. En, de ouders zitten allemaal op de grond 🙄. Animatie en minidisco liedjes waren ook allemaal Duits.

Minpunten zijn dus gerust verwaarloosbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Leen17-06-2018

Zeer kindvriendelijk maar erg druk

Wij zaten in blok C waar de Insi Splash is (zwembadgedeelte met glijbanen en piratenboot). Gelukkig lag onze kamer achteraan want vooraan is er veel passage. Positief: - mooie familiesuite met aparte master bedroom - mooie zwembaden, Insi Splash geweldig voor kinderen - leuk buitenrestaurant en lekker eten - leuke speeltuin - vriendelijk personeel Negatief: - ondanks dat we in juni op vakantie waren, was het er immens druk: alle ligstoelen waren onmiddellijk bezet en als je niet op tijd ging eten, is er een wachtrij - ligging: buiten het hotel weinig te beleven in Cala Mandia. Je kan wel makkelijk een bus of taxi nemen. - publieke toiletten niet zo proper Aanrader: Wij hebben 2x een auto gehuurd voor 1 dag waaronder 1x een Fiat 500 cabrio (tip: in zijstraat van het hotel is de goedkoopste - niet in het hotel zelf). Zeker Soller en Alcudia bezoeken met de auto, ook prachtige landschappen onderweg en ter plaatse tapas eten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

8Hilde29-07-2017

Om terug te keren

Hebben in het A-gedeelte van het hotel geslapen. Kamers waren modern, licht en netjes. Weinig geluid van aanpalende kamers. Maaltijden waren zeer verzorgd en lekker. Veel keuze en altijd heel vers (o.a. fruit ter plekke gesneden). Fifties restaurant wel bijbetalend maar de moeite waard. Heel dicht gelegen bij een publiek strandje en aan halte lijnbus. Wel groot hotel, vrij druk aan zwembaden, moeilijk om strandstoelen aan het zwembad te bemachtigen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Familie Slomp25-06-2017

Super mooi hotel in mooie rustige omgeving

Super mooi hotel , met verschillende restaurants en meerdere zwembaden. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is erg mooi en rustig. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8Anoniempje31-05-2017

Fantastisch!

Heel kindvriendelijk, lekker eten, goede services, goede hygiëne, leuke kamer, je mag speelgoed meenemen in het zwembad, leuke animatie (circus, show, dans, zang, ...) ook voor het laag seizoen, ... Als we toch een minpuntje moet geven, dan is het dat het ook in het laag seizoen heel druk is. Maar dat is muggenziften.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10Bas03-05-2016

Het blijft een geweldige plek!

Weer terug gekeerd in dit geweldige hotel. Ook dit jaar weer top. Aantal dingen weer opgeknapt zoals de toiletten. Het eten was weer super en het personeel uiterst vriendelijk. Nu ook gratis WiFi. De kamers zijn perfect. Neem eens een family room in de Main Area. Prachtig uitzicht en savonds nog heerlijk in de zon. Het animatie team heeft er ook weer alles aangedaan om er een feest van te maken. De Kidsclub is ook echt super! We komen weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 9tom7327-08-2015

top !

ideaal hotel voor kinderen met als topper de kids disco. Elke dag een plezier om te gaan dineren. Bijzonder professioneel en vriendelijke personeel. Hotel is anderzijds wel iewat druk en afgelegen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Aparthotel Insotel Club Cala Mandia info

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen5

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés4

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Caldarium, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats