Hotel Vistamar by Pierre & Vacances

Hotel Vistamar by Pierre & Vacances

7.8Goed

Spanje, Mallorca, Porto Colom

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Vistamar by Pierre & Vacances voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

46 reviews over Hotel Vistamar by Pierre & Vacances

• 2019
    8Pauline28-07-2019

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Of ze halfpension of alleen ontbijt boeken. Wij waren hier 2 jaar geleden toen was het avondbuffet veel beter, gevarieerder. Voor de prijs is het goed te doen. Maar verwacht geen culinair hoogstandje. Onbijtbuffet is goed. Goede bedden.Personeel is geweldig, vriendelijk en behulpzaam. Prachtig strand op ongeveer 2 km afstand Cala Marçal. Om de omgeving te verkennen heb je echt een auto nodig, dit kan het hotel regelen, heel gemakkelijk wordt gehaald en gebracht.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Anne-Met Hanekamp13-07-2019

Heerlijk!

Mooie rustige plek aan zee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Schaap08-07-2019

Goed hotel, mooie faciliteiten én mooie omgeving

In juni zijn wij hier een midweek geweest. Het ontbijt is heerlijk en erg uitgebreid. De zwembaden staan los van het hotel, je steekt de straat over en je bent bij zwembad 1. De ontbijt ruimte (buiten) zit bij zwembad 2. Hotel is mooi, schoon maar wel wat verouderd. Wij kwamen erg laat aan, en ik denk dat wij daarom een hele oude kamer hebben gekregen. Alles werkte en was schoon hoor, maar het bed was echt onder de maat. Erg hard en hele slappe kussens. Dit was een minpuntje. Zwembad is groot en schoon en is prettig vertoeven. Wat wij wel vreemd vonden is dat de poolbar om 6 uur sluit en dat je tussen 1 en 3 eten kunt bestellen. Dit staat nergens aangegeven. Zwembad gaat om 10 uur open en om 7 uur dicht. Dit had van ons wel wat ruimer gemogen. Omgeving is ook super mooi. Alles is behoorlijk langgerekt dus loop vooral wat verder om de mooiste restaurantjes te ontdekken. Mooie winkels of nachtleven is hier in het dorp (bijna) niet.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Anoniem18-06-2019

Niet nog eens.

Je hoeft geen zwemhanddoeken mee te nemen, want die kan je lenen in het hotel. De kamers zijn alleen wat minder. De deur maakt geluid om de 10 min en je hoort de mensen naast je erg hard. De bedden liggen ook niet erg goed, want je voelt de veeren in het bed zitten. Voor de rest een prachtig hotel met een heerlijk zwembad. Niet geschikt voor jongeren die zin hebben in een leuke vakantie met veel uitgaan en winkelen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Carolien Jonkman22-01-2019

Fijn verblijf in Vistamar

Mooi hotel en prachtige zwembaden. Tijdens ons verblijf ging onze airco stuk op onze kamer. Zonder problemen konden we verhuizen naar een nieuwe kamer. Ook het ontbijt is goed. Het buffet tijdens het avondeten is niet aan te raden.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Dick25-08-2017

Super hotel

Vistamar is een mooi hotel op een geweldige plek, ligt geweldig aan de haven en je kunt er eindeloos wandelen. Wij hadden geboekt voor half pension, het eten was meer dan goed. Een super plek om tot rust te komen, geen kinderen in dit hotel en dat is heerlijk rustig.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Miriam02-08-2017

Fijn hotel

Mooie ligging aan haventje...zeer vriendelijk personeel...erg mooi zwembad.. Ontbijt buiten op mooi terras. Aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9stefbuigues08-10-2014

Prima vakantie gehad!

Hotel is echt een aanrader, adult only! Nette, strakke kamers waar iedere dag goed wordt schoongemaakt. Het ontbijt en diner is prima, uitgebreid en lekker met verschillende thema-avonden. Zwembad ruim genoeg en lekker rustig zonder kinderen. Medewerker Douzie is iemand met hart voor zijn werk! Hij geeft je tips en helpt waar nodig. Huurauto is aangeraden, er is voldoende parkeerplek bij het hotel in de straat (gratis!). Autotripje door Mallorca is erg leuk en mooi om mee te maken!

Minpunten: manager is zéér ongastvrij! Als je een kamer hebt waar een vieze rioollucht hangt doet hij geen moeite om je te verhuizen naar een andere kamer. Tip! Kies voor een kamer in het hoofdgebouw, waar ook de receptie gevestigd zit. In het bijgebouw kunnen nare rioolluchten hangen.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6jinx05-08-2014

goed voor 1 keer

heel mooie ligging aan de haven porto colom, rust vind je er ook, wel een erg ouderwets hotel, is aan vernieuwing toe, maar wel heel netjes, onze superior kamer was echt niks, we keken dan ook op een blinde muur en we hebben 210€ opgelegd voor een suite, dan hadden we tenminste een mooi uitzicht op de haven met een terras en ook achteraan een terras, maar de luxe van een suite is er wel niet! Douzie is daar de man van alles en spreekt 5 talen waaronder ook nederlands, wel gezellig is de kleine baai op 800m, cala marcal, een klein strandje met helderblauw water, aan de achterkant van het hotel kan je s avonds iets gaan drinken en daar is de service echt top en heel gezellig, de animatie in het hotel is ook niks biezonders, we hadden het daar niet slecht maar zeker geen hotel om te zeggen we komen hier nog een keer! het is meer een 3* dan een 4, met wat vernieuwing in hotel en restaurant kan daar echt wel iets van gemaakt worden! Maria in de receptie is echt een heel vriendelijke vrouw!!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9M Bollen02-08-2014

Fantastische plek

Wij hebben echt genoten van ons verblijf in El Vistamar! De ligging is prachtig met uitzicht over de baai van Portocolom. Portocolom is een rustig plaatsje, maar de voorzieningen zoals supermarkt, restaurantjes en strand zijn dichtbij. Daarnaast ben je zo in de grotere plaatsen en gezien Mallorca geen groot eiland is, kun je prima in 2 uur naar de andere kant van het eiland om ook daar van de prachtige uitzichten te genieten. Het hotel heeft een mooi zwembad waarbij je altijd beschikking hebt over lekker liggende ligbedden. De kamer is van alle gemakken voorzien, groot 2 persoonsbed, mooie badkamer met goede (bad)douche, tv en koelkastje tegen max 15 euro. Het personeel is vriendelijk en spreken vloeiend engels en vaak zelfs ook 3 andere talen. Ze doen erg hun best om het gedurende je verblijf naar je zin te maken! Het ontbijtbuffet is perfect, met veel variatie! Het avondeten is ook goed, met veel variatie en heerlijk eten. Ook leuke avondanimatie, niet te veel, dus precies goed!

Gereisd met partner in juli 2014

Hotel Vistamar by Pierre & Vacances info

• VerzorgingHalfpension
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages