Appartement OLA Apartamentos Cecilia

Spanje, Mallorca, Porto Colom

7.6Goed

• 7.2Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor OLA Apartamentos Cecilia voor je op een rij gezet:

Appartement info

48 reviews over Appartement OLA Apartamentos Cecilia

• 2018
    8LIset17-09-2018

Geweldige tijd gehad!

We hebben een erg fijne tijd gehad! De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Toen we aankwamen konden we niet in ons appartement vanwege een overstroming (door hevige regenval) en moesten we voor 1 nacht naar een andere. De medewerkers deden alles om ons tegemoet te komen want ze vonden het erg vervelend. We kregen was een mooi, nieuw en ruim appartement ( met een föhn!) en een studio! Het andere appartement was ook dik in orde (zonder föhn). Het ontzettende leuke strandje was vlakbij en er waren voldoende restaurantjes. De ontbijtzaal was erg ongezellig maar het eten heerlijk en er was veel keuze. We hebben een fijne tijd gehad en we komen hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in september 2018

• Oude reviews

6Thoma03-07-2017

Niet super als verblijf

Het hotel is wat verouderd, het zwembad en eetplek veel te klein. Tussen 18 en 21 uur is er géén airco (electriciteitverbruik in de keuken noodzakelijk en niet combineerbaar met A/C in logies). Voor een uitprint van pc en internet, haardroger en strandlakens zijn hoge (huur)prijzen te betalen. Internet werkt slecht. Dit alles in een vakantie in niet te drukke maand juni ...

Gereisd met partner in juni 2017

• 7C. Compagner30-05-2017

Oversteeg onze verwachtingen

Onderstaande recensies bezorgde mij behoorlijke buikpijn en ik wist niet wat ik moest verwachten. Maar alles is meer dan 100% meegevallen. We hadden een goede vlucht, snelle transfer en werden heel hartelijk ontvangen. We sliepen aan de overkant. Dit pand was vrij recent ge-update, zat nieuw in de verf en was ontzettend ruim. Eenmaal uit het pand kon je kiezen, 30 meters naar links had je een prachtige baai en 30 meter naar rechts het zwembad. Deze was prima. Er waren voldoende bedjes en alles werd aan de eind van de dag keurig schoongemaakt. We hadden all-inclusive. Er was voldoende eten en diversiteit. Het personeel werkt zich een slag in de ronde en was erg behulpzaam en vriendelijk. Alles is wat kneuterig en Nee het is geen mega resort, maar voor ons hoefde dat ook niet. Ook is het dorpje niet heel commercieel, maar prima. Wij zijn op de fiets gestapt en hebben 10 km naar Cala D'or gefietst, beduidend commerciëler. Het is maar net wat je verwachtingen zijn. :)

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Bouman25-05-2017

Super plek

We hebben hier een geweldige vakantie gehad. Zeer mooi en net gerenoveerd appartement, lekker gegeten. Het strand om de hoek een supermarkt om de hoek. Zeer vriendelijk personeel en alles goed verzorgd. Alleen zijn de appartementen wel wat gehorig. Ik zou volgend jaar zo weer hier naar toe gaan.

Gereisd in mei 2017

• 3Uytterhoeven24-09-2016

Totale afknapper

Op 6 september na een busreis van 3,5 uur aangekomen in het hotel! Daar stelden wij samen met een aantal andere reizigers de vraag aan de chauffeur of dit inderdaad wel het juiste hotel was dat wij hadden geboekt. Er was alleen een laag verouderd gebouw dat de receptie bleek te zijn. Dit aftands uitzicht had niemand verwacht en het stemde ook niet overeen met de kleurrijke beschrijving van “ het 3 sterren hotel” Erger werd het nog toen we een kamer (532) betraden, gelegen in een oud gebouw aan de overkant van de straat op de 3de verdieping (zonder lift). Bij eerste aanblik deed de kamer ons denken aan een Oostblok hotel uit de jaren 1950 ! Oudbollig en versleten meubilair, een totaal versleten (overbodige) keuken met een verroeste koelkast die zodanig veel lawaai maakte dat we de slaap niet konden vinden. Noodgedwongen hebben we ze uit het stopcontact gehaald. De bedden stonden laag tegen de grond op een onderstel waarvan de hoeken stuk waren. Op de muren hingen losse draden van de telefoon te bengelen die raakten aan de het bed. Een oude niet- werkende tv hing gevaarlijk hoog boven de slaapplaats. De balkondeur van het terras was stuk en de gordijnen vertoonden grote gaten. Op de grond maar ook in het bed kropen kleine miertjes!!! Na 4 dagen kregen we met veel tegenzin een andere kamer maar alleen omdat ook de airco stuk was en niet konden worden hersteld. Maar ook die “ nieuwe “ kamer was ouderwets. Er was een tweepersoonsbed dat veel te klein was met een versleten verenmatras! De muren vertoonden sporen van ondeskundige verbouwingen (gaten en met karton dichtgemaakte gleuven). In zo een aangenaam klimaat verwacht je buiten te eten maar alle maaltijden gingen door in een kelderverdieping die overigens niet was voorzien op het aantal gasten. Zo moesten de de gasten vaak op een trap wachten tot er plaats was. Gasten die te lang aan tafel bleven zitten werden “vriendelijk” aangemaand op te hoepelen. De maaltijden waren niet genoeg gevarieerd en van lage kwaliteit. Alhoewel er een all- in pakket was kon men geen lunchpakket krijgen. Alle dranken werden geschonken in onsmakelijke dunne plastic bekertjes. Verder moest er voor alle extra's fors worden betaald. 20 of 30 euro om de kamer langer te gebruiken in geval van late vlucht. Boardingpassen afdrukken aan 1 euro per blad en een valies wegen aan 1 euro per stuk. Ook werd ons 15,60 euro gevraagd voor een nieuwe verblijftaks waar wij niet op voorhand van op de hoogte werden gebracht. Doordat er een veel te klein zwembad was, was men haast verplicht naar het strand te gaan waar men dan tegen betaling een parasol en ligbedden kon huren (12 euro per dag )Wij vinden dan ook dat de zogezegde 3 sterren voor Ola Cecilia schromelijk is overdreven .

Gereisd met partner in september 2016

• 6natascha19-09-2016

geen hoge eisen stellen

"Vergane glorie", meubilair verouderd en slechte bedden. Geen of slechte isolatie verstoort je nachtrust; vooral dan van o.a. buren. V.b. : Zij die op hun terras roken : ruik je (ook 's nachts) tot in je kamer. Daartegenover staat : goede douches (steeds veel en warm water), mooi en proper zwembad en voldoende ligbedden. Ruime studio's, zeker de slaapruimte en de kasten zijn voldoende groot. Dit domein gaat de strijd aan tegen mieren en schimmels ? Een dikke pluim voor het personeel die onder deze omstandigheden echt super vriendelijk blijft, ze doen alles om (met de middelen die ze hebben?) steeds voor je klaar te staan en je problemen op te lossen daar waar mogelijk, ook voor de kinderen staan ze steeds met een grapje of een kwinkslag klaar. Maaltijden zijn basic maar met voldoende afwisseling en zorg voor versheid en hygiëne.( hier wel !) Eetplaats soms te klein waardoor je soms een paar minuten moet wachten maar je hoeft nooit een tafel te delen met anderen.

Gereisd met partner in september 2016

• 6sre201621-08-2016

vuil en gedateerd

Kamers ondermaats, vuil, verkommerd en vreselijke stoffige geur, veel te klein bed met zeer slecht matras. We zijn teruggekeerd vol beten van wat bij thuiskomst bedwantsen bleken te zijn. Goed dat we dat ginds nog niet wisten of we waren meteen weggelopen. Personeel vriendelijk en eten gelukkig ruim aanbod, niet culinair hoogstaand maar wel lekker.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Dhr & Mevr Vanhollemeersch26-06-2016

Rustig hotel in prachtige (natuur) omgeving

Kamers met badkamer, badkamer en keukentje en een terrasje rond een groene binnentuin waar je auto ook terecht kan. Ook afgebakende speelruimte voor kinderen. Zeker kindvriendelijk. Verzorgde georganiseerde activiteiten voor jong en oud Maximum 2de verdieping, toch doenbaar voor personen met een lichte fysische handicap. Ruime keuze in buffet en variërend. Lekker. Ligt bij een havenstadje die nog niet echt toeristisch uitgebaat wordt. Natuur in de omgeving is een pluspunt. Nadeel is het enig privé zwembad die wat klein uitvalt volgens het aantal aanwezigen. Zandstrand ligt echter op een 300 m. Prijs/kwaliteit is een pluspunt zeker ook voor gezinsvakantie.

Gereisd met partner in mei 2016

• 6Sacha en Pascalle13-06-2016

Genoten maar kritische noot.....

Aankomst in ons appartement tegenover de ingang van de bar en zwembadgedeelte was enigszins teleurstellend. Dit vanwege de badkuip/douche waar de bodem van was verdwenen en getracht was met verf bij te werken en een keukenblok waarvan de kastje zo scheef hingen dat recht kijken niet mogelijk was :)

Maar aangezien we toch voor een leuke prijs er zaten onze eerste blik kunnen weerleggen.....met een handdoek naar het strand...wat een prachtige baai...om verliefd op te worden!! Strandbedden kosten 12 euro per dag...en hebben we van genoten, geen gedoe met handdoeken die neergelegd worden bij een zwembad en rondom dronken polen en engelsen worden bewaakt, ....je betaalt gewoon en heb recht op een bed de hele dag.

Eten was simpel maar goed, ontbijt en lunch prima, veel rauwkost en vers brood. Avondeten ook prima maar vlees soms beetje taai.

Bootexcursie gedaan langs diversen baaien en tot de conclusie gekomen dat onze baai echt wel de mooiste was.

Na alle recensies gelezen te hebben ben ik van mening dat we hebben genoten en de recensies erg gericht zijn op een persoonlijk level.

greetz Sacha

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 6Manon19-09-2015

Matig tot voldoende

Om 10:00 uur aangekomen en kamer direct beschikbaar. Personeel is vriendelijk. Kwaliteit van het eten is matig. Vaak lauw, onduidelijk wat je eet (bij de helft van de gerechten staat met een kaartje aangegeven wat het is,echter wordt dit niet consequent bij elk gerecht gedaan). Eten wordt goed aangevuld, ook wanneer het restaurant bijna gaat sluiten. Zwembad is te klein voor het aantal kamers. Er zijn regels, echter worden deze niet nageleefd door de 'lifeguard', die de hele dag niets zit te doen. Bedjes worden 's ochtends met een handdoek bezet gehouden. Bar is slechts geopend van 11:00 - 23:00 uur, voor die tijd moet je drinken halen in het restaurant. Animatie is eenzijdig en geen toegevoegde waarde. Prijs-kwaliteitverhouding is echter ok. De kamers zijn toe aan renovatie. Kleine schimmelplekken in de badkamer, meubilair verouderd. Schoonmaak en handdoek wissel slechts eenmaal per twee dagen. Schoonmaak kan beter, houdt niet over.

Gereisd met partner in september 2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin