Hotel JS Cape Colom

• Sauna

11 reviews over Hotel JS Cape Colom

• 8koopman16-07-2017

Fantastisch adult only hotel

Prachtig gelegen hotel op een rots direct aan zee. Met een goede service, eten,drinken en kamer. Een nadeel, dat de hal / receptie / bar / ontmoeting ruimte erg gehorig is. Doordat het een open ruimte is met marmer, hout, glas en beton.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Bregje 21 jaar31-08-2016

Top vakantie gehad

Ik ben samen met een vriendin (22 jaar) een weekje hier op vakantie geweest. Het hotel is helemaal prima, de hotelkamers zijn schoon, hebben airco, iedere dag worden de bedden opgemaakt en krijg je vier nieuwe handdoeken enz. Daarnaast vond ik het ontbijt het lekkerste, dit was heel uitgebreid en bij de kok kon je een eitje laten bakken of een omelet, soort van pannenkoek. De lunch en avondeten waren allebei warm eten, was goed om te eten, maar niet zo lekker als thuis. Vooral de gepofte aardappelen en het ijs vond ik lekker. Daarnaast is de ligging gewoon echt prachtig, mooi uitzicht op zee en lekker dicht bij Cala Marcal (zandstrandje). Daarna is het ook echt een aanrader om te wandelen, wij zijn één dag helemaal langs de zee en haven gelopen naar een ander strandje. Ook zijn we een dag naar Porto cristo geweest naar de grotten. Wij houden allebei van fotograferen en dat is gelukt! Verder hebben lekker gezwommen bij het zwembad en 's avonds was er een leuk animatieprogramma (muziek, bingo, dj). Ook vonden wij het personeel heel vriendelijk, behalve toen we 's nachts aankwamen, toen zat er een man die geen engels, duits sprak alleen Spaans.

Daarnaast wisten wij niet wat we van een 18+ hotel konden verwachten, maar er waren meer leeftijdsgenoten zoals stelletjes en de rest allemaal volwassenen, dus niet allemaal oudjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8geca21-08-2016

We hebben het reuze naar ons zin gehad

Het relaxen in de aangrenzende tuin was top gezien de privé plekjes waar je kon liggen op fijne ligbedjes, ook kon je lekker zwemmen in zowel de zee als het zwembad. Het was voor ons een verademing dat er geen jonge kinderen aanwezig waren. Het personeel was erg vriendelijk, het eten redelijk en de kamers netjes. Iedere dag indien gewenst schone handdoeken. Alleen de badlaken service was waardeloos, € 2,50 p.d..

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9sanne07-08-2014

Top!

Een oase van rust! Top locatie, top cocktails en aardig personeel. Enige nadeel... De gehorige hotelkamers!

Gereisd met partner in juli 2014

• 7meneer Boer09-06-2014

Mooi Uitzicht

Redelijk hotel, kamers en een beetje gedateerd aan de kleine kant en gehorig, bedden waren niet bijzonder, eten en service goed, mooi uitzicht direct op zee , op loopafstand was weinig te beleven (wel een heel mooi strandje in de buurt)

Gereisd met partner in mei 2014

• 9W. Romeijn04-05-2014

Prachtig

Hotel JS Cape Colom is een 3 sterren hotel. De beleving is een 4 sterren hotel

Gereisd met partner in april 2014

• 8Agnieszka08-10-2010

Een goed hotel

Hotel ligt prachtig een mooie tuin. Rustige ligging dus zeker als je voor onstpanning komt moet je in deze hotel zijn. We waren 10 dagen daar en zijn tevreden. Net te vergeten de vriendelijke mensen. Dorp Porto Colom is ook prachtig een kleine haven met leuke cafe's en restaurantjes, Met andere worden zeker de moeite waard. Eten was ietjes minder maar oh thuis heb je ook niet verschillende gerechten. En als je iets negatief zoek vindt je altijd wat minder punten maar buiten die ene (eten) was wel alles ok.

Gereisd met partner in september 2010

• 8westerhof10-07-2009

prima hotel met adembenemende ligging.

na lezen van de beoordeling met schrik in het hart vertrokken, maar wij hebben het als zeer prettig ervaren zowel het eten voor elk wat wils ,als de omgeving. en niet te vergeten het adembenemende uitzicht dat het hotel bied, kortom zeer tevreden en we gaan zeker nog een keer terug, een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8MiVl15-09-2008

Relaxed relax hotel

Derde week augustus met vriendin bezocht obv allinc. Prima 3 sterren hotel, prima kamers (laat je niet wegmoffelen in een kleintje, gewoon wat van zeggen en je krijgt een grotere). Op de bovenste etage zeer relaxed wellnesscentre waar de rest van de gasten geen weet van heeft, terwijl het stoombad, sauna, fittnes en stortdouches helemaal gratis zijn. Hotel heeft een prachtig zonneterras op de rotsen met een geweldig uitzicht over de zee en baai. In de baai is een zwemtrap, dus lekker zwemmen in de zee. Eten is redelijk, maar verwacht niet te veel, behalve de paella die 1 x peer week buiten wordt gemaakt. Bediening verder vriendelijk. Geen animatieteam, dus niet van die irritante herrie en weinig kinderen, dus lekker rustig. Heerlijke plek om te chillen. Dorpje stelt niks voor, vlakbij (20 min) wel grotere steden. Aanrader voor mensen die een weekje willen uitrusten.

Gereisd met partner in september 2008

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats