Sorteren

Reviews over Portals Vells

Redelijk klein park gelegen boven Cala Bona, een plaatsje

Wildenborg
    21-8-2007

Redelijk klein park gelegen boven Cala Bona, een plaatsje dat met de bus of treintje goed bereikbaar is. Ligging direct aan zee met klein stukje zand en veel kiezelstrand.

Service is redelijk. Eten is slecht; geen variatie en elke avond weinig keus. Show-cooking bestond uit het droogbakken van vis of vlees en 'sochtends uit het bakken van pannenkoekjes (niet altijd gaar. Drinkwater moest gekocht worden; 1,5 ltr 1,5 Euro. Kamers waren ruim en hadden een uitstekende airco. Schoonmaak van onze kamer was erg slecht, maar dat gold niet voor alle kamers.

Is op zich te doen, maar ik ga er niet weer naar toe.

Portals Vells scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews