Villa Xavier

Meer villainfo

3 reviews over Villa Xavier

• 9M Ottens 19-11-2012

groot huis

Zijn hier geweest van 25 sept tot 2 okt 2012. Groot huis We zijn er met 4 volwassenen geweest. Alles was aanwezig in de keuken. Douche beneden kon je niet gebruiken was te klein.Maar met zn 4en geen probleem. Boven grote badkamer douchen in bad. Zwembad perfect wordt tussendoor schoongemaakt door eigenaar. Uitzicht vanaf de veranda op de bergen.Zeer rustig en landelijk gelegen.Wel uitkijken met op en afstapjes in en om huis.

Met vrienden

1 tip over Villa Xavier

• M Ottens , 19-11-2012

aanbeveling om te eten steakhouse carabela in port d alcudia. Gaat om half 7 open kom op tijd anders is het vol

0 vragen over Villa Xavier

Villa info