Appartement Don Miguel

4 reviews over Appartement Don Miguel in het Nederlands

Waar voor je geld

jordy vd kerk
2-8-2016

We zijn bij de aankomst mooi verwelkomt bij de gastvrouw. Geen problemen meegemaakt bij de check-in. Snel hebben we onze kamer gekregen. De kamer was netjes. Het kan beter maar niets aan te merken voor wat je betaald. De bedeen waren niet slecht. We hadden 2x eenpersoonsbedden gevraagd, deze hebben we ook gekregen. Ontbij hadden we pas vanaf 2e dag bijgeboekt. Het is beter dan zelf iets vroeg in de ochtend voor te bereiden. De tuin van het hotel is leuk en is voorzien van een mooi zwembad. Het is geen top hotel maar zeker waard voor wat je betaalt of gaat betalen.

Prima appartementen

Erol
1-8-2016

Ligging is heel goed. Vlakbij het strand, paar hondred meter naar het strand en op loop afstand naar het centrum. Er is een groot genoeg zwembad midden in de tuin. De appartementen zijn ook goed. Wij hebben een appartement aan het zwembadzijde. De meubels zijn goed onderhouden. De bedden zijn goed en badkamer is schoon. Het was een rustige vakantie voor ons.

2007

Rustig gelegen complex, waren er voor de 2de keer en kregen net als vorig jaar een 3kamer app. ipv een 2 kamer. Wel is de inrichting erg verschillend. 1ste keer, wasmachine, airco, vriesdeel op ijskast, oven en goed ingerichte keukengerei. Nu minimaal keuken gerei, geen glazen, geen wasmach. airco oven en vriezertje. Nu benedenapp. in een denk ik ouder gebouw, vrij vochting. Wel goede bedden en 4 pits kooktoestel. Schoonmaak prima. Omgeving 100mtr mooi strand, leuk, gezellig stadje met div. supermarkten vlak bij. Evenals eetgelegenheid en winkeltjes. Wandelingen in direkte omgeving mogelijk en regelmatig bus naar Alcudia. Prima uitgangspunt voor autotochten en wandelingen in de bergen. Meeste toeristen zijn Engelsen en Scandinaviers. Goede services bij vliegtuigmaatschappij , met koffie en een broodje, 30 kg duikuitrusting gratis mee geen enkel probleem. Ze vliegen ook het meeste op tijd en zonder vertraging hoorde we van de hostess.

Tjingo

Wij hebben een prima verblijf gehad in het appartement Don Miguel. Wij hadden een driekamer appartement gehuurd. Het appartement was ruim en voorzien van een echte keuken, 4 electrische kookpitten, grote koelkast. De keuken was afgescheiden van het grote woongedeelte. De slaapkamers waren wat aan de kleine kant. Alleen het balkon was echt te klein voor 5 personen, je kon er net 5 stoelen kwijt en een heel klein tafeltje.

Voor het zwembad moest je een minuutje lopen naar het bijbehorende hotel. Wij hadden ontbijt meegeboekt, dit werd geserveerd in het hotel(panorama beach) Er was ruim voldoende maar erg weinig variatie, s'avonds kon je gebruik maken van het buffet voor €10,00 pp. De afstand naar het zandstrand was ongeveer 200 meter, naar het centrum loop je in ongeveer 10 min. langs de boulevard. Rondom het appartement is genoeg parkeergelegenheid voor de huurauto en je kunt van hieruit mooie tochten maken. In Puerto Pollensa verblijven vooral Engelsen, Nederlanders moet je zoeken.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Don Miguel in Pollenca / Puerto Pollensa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Don Miguel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Don Miguel scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.