Pollenca / Puerto Pollensa

We hebben een aantal aanbieders voor Pollenca / Puerto Pollensa voor je op een rij gezet:

vakanties Pollenca / Puerto Pollensa

Reviews over Pollenca / Puerto Pollensa

Top locatie!

Marjolein
    13-7-2014

Puerto Pollensa is gezellig! Kleinschalig, toeristisch maar niet massaal. Veel locale restaurantjes aan de boulevard en op het plein, waar betaalbaar en goed gegeten kan worden. Veel gezelligheid in barretjes en op terrasjes, maar echte discotheken heb je hier niet. Wel in Alcudia, een badplaats dat op 7 km afstand ligt. Strand is heerlijk, kindvriendelijk en schoon, veel watersporten beschikbaar Formentor ligt vlakbij en is een van de mooiste stranden van Mallorca. Hier kan je met de boot of bus heen. Puerto Pollensa is heel relaxed, Mallorca is zowieso een geweldig mooi eiland en heel variërend. Daarom is het absoluut de moeite waard om een excursie te doen vanuit Puerto Pollensa of een autootje te huren om meer van het eiland te zien. Pollensa zelf is het dorp naast Puerto Pollensa en liggen 7 km van elkaar af. Pollensa zelf is echt Spaans, knus en pittoresk. Kleine gezellige straatjes waar veel restaurantjes te vinden zijn, de markt op zondag ochtend is een must!

Gereisd Met partner in januari 2014

Gezellig druk, geen massatoerisme

veluwestraat
    24-5-2013

Puerto Pollensa is een gezellig badplaatsje waar leuke restaurantjes zitten en wat kleine winkeltjes. Er zijn leuke terrasjes langs de boulevard, maar ook in de straatjes die wat naar achteren liggen. Er zijn diverse restaurants: Indiaas, Chinees, Kebab, Paella en tapas.

Gereisd Met partner in mei 2013

Laid back dorp

Paulusma
    29-9-2012

Redelijk authentiek gebleven vissersplaatsje, nauwelijks hoogbouw, veel locals, mooie omgeving. Fijne stranden, rustig in een baai gelegen en daardoor rustige zee. Geen opdringerige verkopers, alleen wat masserende Chinezen. Eigenlijk heerlijk rustig relaxed dorp. Na een paar dagen wilden wij toch wel weer graag naar Palma, terug naar de roering.

Gereisd Met partner in september 2012

Klein plaatsje

H&E
    8-6-2009

Puerto Pollenca is een klein plaatsje aan een mooie baai. Leuk om 's middags een bakje koffie te drinken of om langs de sfeervolle boulevard te lopen. Leuke kleine strandjes en terasjes in zee. Busverbinding naar de oude stad Pollenca.

Gereisd Met partner in juni 2009

Verlaten dorpje

Bert
    8-6-2009

Toen wij er waren was het uitgestorven dorpje. Ik ging er met de auto doorheen maar kon niet echt leuke dingen vinden. Het enige was een piepklein marktpleintje. het zag er uit als een verlaten dorpje. We reden dus maar weer snel verder.

Gereisd Met partner in Mon Jun 08 2009 12:09:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pollenca / Puerto Pollensa scoort een 8,7 uit 10, op basis van 19 reviews