Hotel Vista Odin

11 reviews over Hotel Vista Odin in het Nederlands

Let op!

Melanie
3-3-2017

Let op dat je niet onterecht betaald voor handdoeken / bedlaken.

Wij hadden een bikini die enigszins verkleurde op de handdoeken en het bedlaken. Deze kleur was er echter makkelijk uit te wassen.

Na terugkomst bij het hotel konden wij niet meer op de hotelkamer, maar moesten ons bij de receptie melden. We moesten toen meteen 55,00 euro betalen voor 2 handdoeken en een bedlaken omdat hier roze vlekken in zaten. Na een hele discussie hebben we uiteindelijk 55,00 betaald en de handdoeken en bedlaken meegekregen. Wij hebben zelf de roze vlekken er uit gewassen. Met de schone lakens zijn wij teruggegaan naar de receptie, maar in eerste instantie kregen wij het geld niet terug.

Na een hoop gedoe en uiteindelijk contact met de hotelmanager hebben wij ons geld alsnog teruggekregen.

wel mooi maar absoluut niet voor gezinnen

Marc Mandy Eenkhoorn
8-8-2011

hotel en kamers zijn wel netjes en de verzorging van handdoeken en kamer verzorging is prima. Verder heel veel jeugd dus LAWAAI snachts.

Het voordeel is dat je tot 15 uur rustig op een bedje bij het zwembad kan zitten en dat de rust daarna gedaan is. Ontbijt hebben we geprobeerd maar is sober en slecht van kwaliteit.

De aanrader is. loop de straat uit richting strand en pak de 1e spar supermarkt op de li hoek. dat is een nederlandse man.en perfecte handel. goede broodjes.

warm eten doe je bij amarena. lekker duits en gemoedelijk heerlijk daar echt een topper. wel alles a plate service maar meer dan genoeg voor weinig geld.

Goed gelegen, maar erg luidruchtig

El
16-7-2011

Het hotel ligt op een goede plek.. Er lopen niet al te veel (duitse) jongeren langs van het uitgaan, maar de loopafstand tot het strand, en eettentjes, winkeltjes ed is goed te doen..

Het ontbijt is oke, niet erg gevarieerd, maar goed te doen (broodjes, gebakken/gekookt ei, worst, yoghurt etc.), het avondeten wat minder (niet gevarieerd, vaak spaghetti en patat)

Het hotel echter is luidruchtig.. Veel Duitse jongeren (je zit dan qua uitgaan ook in het Duitse gedeelte) die over het algemeen veel lawaai maken.. Schreeuwen/zingen s nachts al ze terug komen van het uitgaan, op elkaars deur bonken e.d. Verder is het hotel gewoon erg luidruchtig, je kan de deur bij wijze van net zo goed op zetten, dan hoor je evenveel dan als je de deur dicht hebt.. Geen aanrader voor mensen die hier met hun gezin/ partner heen gaan en voor de rust komen!

Het zwembad is niet groot, maar wel fijn als je een keer geen zin hebt in het strand.. Verder erg vriendelijk personeel

goede sfeer

anouk
4-9-2009

leuk omgeving, dicht bij het strand en strandtentjes, mooi zwembad en vriendelijk personeel.

2008

vista odin

scarew
20-11-2008

we waren 5 dagen daar. het was een leuke vakantie geweest met mijn partner. dus het is een goed hotel ik raad anderen wel daar te gaan.

nooit meer dus....

leistra
22-8-2008

het stikt er van de duitsers door een fout met de prijzen van ferio was dit een alternatief wou dat ik het nooit had gedaan!!

goed 3 sterrenhotel in Mallorca

peter vb
13-8-2008

Vista Odin op loopafstand van het uitgangsleven, de barretjes en terrasjes. Dicht bij het zandstrand ( 300 m) van Playa de PAlma. Nette kamers en prima service van het personeel. Voor een drie-sterren: een aanrader !

goed 3 sterren hotel

peter vb
13-8-2008

aangenaam 3sterren hotel aan het zandstrand van Playa de Palma. zeer goed gelegen voor iedereen die wilt genieten van Palma. Op loopafstand van het uitgangsleven, de barretjes en terrasjes

Het personeel is erg vriendelijk maar het hotel is ontzettend verouderd en de kamers zijn vies, oud en dompig. De gangen lijken op een kazerne en er zitten voornamelijk Duitse jongeren in die veel drinken, luidruchtig zijn en zich niet aanpassen. Wij hebben direct overgeboekt naar het tegenoverliggend hotel Metropolitan. De receptie had hier begrip voor en was zeer medewerkend! Absoluut niet geschikt voor stellen vanaf 40 jaar die van een kwalitatieve vakantie houden! Alleen de lobby ziet er goed en verzorgd uit, laat je dus niet misleiden door hun foto's.

2006

ik heb hier één van mijn eerste vakanties doorgebracht en het was gewoon zalig!!

een klein gezellig hotelletje met een aangename sfeer!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vista Odin in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vista Odin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.