Hotel THB El Cid

Hotel THB El Cid
8,2

66 reviews over Hotel THB El Cid in het Nederlands

Hotel is prima, eten slecht !

Do
1-3-2018

Wij verbleven reeds meerdere malen in dit hotel en waren steeds tevreden.

Dit keer heeft mijn partner er 2 nachten verbleven en de accommodatie is nog steeds prima maar het avondeten was abominabel ! Afgekookte groenten, vlees en vis uitgedroogd, geen sausen, erg weinig .... én niet vers, mijn partner is ziek geworden.

Het hotel was slechts 2 dagen ervoor opengegaan. Dit is een zeer slechte start, het is niet omdat er weinig cliënten zijn dat men geen moeite moet doen !

Wij durven er niet meer terug te gaan.

Leuk en gezellig en aardig personeel.

Mevr Kramer
10-10-2017

Jammer dat dit hotel de drescode niet handhaaft, mensen zitten in korte broeken aan het diner en kleden zich er niet voor. Verder hadden wij een gerenoveerde kamer, deze was goed alhoewel het kastdeurtje er al bij hing, balcon stoel was kapot. Het serviesgoed was niet altijd even proper.

Heel aardig en vriendelijk personeel, milieu bewust, Ondanks het bovenstaande is dit hotel voor herhaling vatbaar. We hebben het reuze naar onze zin gehad.

Helemaal niets te wensen over !! :)

Jetjuh
21-9-2017

Hier heb je alles waaraan, in onze ogen, een vakantie moet voldoen!

Mooi terras aan het zwembad met schitterend uitzicht over de baai !

2 fijne zwembaden met heerlijke ligbedden!

Lekker eten! (we begrijpen de negatieve reacties over het eten helemaal niet!!)

Leuk personeel!

We hadden een lekkage op de badkamer, 10 min. na de melding kwam de monteur!

Wij komen hier zeker nog eens terug!!

Geweldig - Aanrader

Anita
10-9-2017

Super: ligging - kamers - ontbijt en avondeten - personeel - strand - zwembaden met ligstoelen - rustig.

Conclusie: Super hotel! Aanrader, hier kom je tot rust.

Goed hotel, prima plekkie

Jan
19-8-2017

De geweldige ligging van het hotel vinden wij belangrijk: Boulevard oversteken en je staat/ligt op het strand. We hadden een prima kamer (gerenoveerde deel) met heerlijke bedden; ook belangrijk. Vriendelijk personeel. Eten is goed en gevarieerd. Wij begrijpen sommige negatieve beoordelingen hierover dan ook niet zo goed. Maar prima hoor, die komen hier waarschijnlijk niet weer.

Nou vooruit ook nog een minpunt dan: soms komen er voor een paar dagen/weekend groepen (Duitsers) die zich de hele dag laten vollopen en daardoor wat rumoerig worden. Dit weerhoudt ons er niet van om hier zeker terug te komen!

Zeer, zeer goed hotel,

Fam.Wuyts
6-7-2017

We hadden een vernieuwde kamer genomen met zeezicht, Goede kamer met ijskast en grote Tv, spijtig enkel met BVN. Mooi uitzicht op het strand en het zwembad. Zowel het ontbijt als het avondeten ruim uitgemeten buffetten met een keuze waar ik als zeer moeilijke eter vlot elke dag mijn keuze kon maken.

Personeel aan de receptie, eetzaal, kamers allen om ter vriendelijks en behulpzaam.

Tijdens ons verblijf was mijn echtgenote jarig, zonder dat we dit lieten weten kwam men op de kamer een attentie afgeven

Als ik dan toch iets moet afkeuren heeft dit niets met het hotel te maken maar het opvolgen van de dresscode, In een 4* hotel komt men bij het diner niet eten in een fietsbroek of korte broek, duidelijk kenbaar gemaakt voor men de eetzaal betreed

Nooit meer

Monique
23-6-2017

Prijs niet waard, 4* ???

Oude meubels, heel kleine TV

Geen animatie, niets

Avondeten goed maar heel weinig variatie, vb 3 soorten soep op 14 dagen

Fijn hotel op een top locatie!

Lotte
12-5-2017

+ Gratis en goede wifi

+ Uitgebreid ontbijt en varierend diner buffet.

+ Ligging aan het strand en op 5 min van hoofdstad

+ 2 zwembaden en genoeg ligbedden

+ Bushalte achter het hotel gelegen

- Gemiddelde leeftijd 60+

- Extreem gehorige kamers

- Verouderde indruk, toe aan renovatie

- Moesten betalen voor ontbijt op eerste dag

- Betalen voor koelkast

- Betalen voor gebruik maken van kluisje

Geweldig Hotel op super plek

T.M. van der Geest
5-5-2017

Mooi uitzicht op strand met diverse activiteiten.

Voor herhaling vatbaar!!

Johi
12-3-2017

Wij hadden een promo reis geboekt voor een week.

Het hotel heeft 4* ,wat de gerenoveerde kamers wel waard zijn,alleen jammer dat de gangen niet mee zijn geüpdatet .....

Vandaar meer een 3,5*.

Netheid,vriendelijkheid enz......alles prima in orde.

Het restaurant heeft ook telkens een buffetkeuze wat wel werd gesmaakt( lees genoeg variatie)

Ook een heel fietsvriendelijk hotel!!

Prijs / kwaliteit is ok.

Personeel allemaal vriendelijk van poetsdames tot receptiemedewerkers,restaurant en bar medewerkers.

Een vakantie die voor herhaling vatbaar is.

We hebben een aantal aanbieders voor THB El Cid voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel THB El Cid in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel THB El Cid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel THB El Cid scoort een 8.21 uit 10 op basis van 67 reviews.