Hotel THB El Cid

• Sauna

71 reviews over Hotel THB El Cid

• 6Hannah01-08-2020

Prima maar niet bijzonder

Pluspunten: groot zwembad met fijne temperatuur, veel zonbedjes, goede kamers (groot, mooie badkamer, prima bedden, balkon, schoon). Het strand ligt aan het hotel en het ontbijt in het hotel is prima. 15 minuten met de bus naar Palma (bushalte is om de hoek) en het hotel is 18+, dus heel rustige mensen en geen lawaai aan het zwembad.

Minpunten: avondeten in het hotel was echt niet goed, de omgeving (eettentjes, restaurants, bars) erg saai, soms zelfs een beetje doods. Aan het strand worden er geen bedjes of parasols verhuurd door corona, het personeel is onvriendelijk en onduidelijk, airco in de kamer was erg slecht (kwam nauwelijks koude lucht uit waardoor het extreem warm was ‘s nachts). Daarnaast waren de kussens veel te zacht.

Over het algemeen een fijne zonvakantie gehad aan het zwembad, maar toch echt elke avond naar Palma gegaan om te eten en voor de gezelligheid.

Gereisd met partner in juli 2020

• 4Joy13-07-2020

Nooit meer

Ik vond het hotel erg tegenvallen. een erg Duitse sfeer en het eten was koud. Kamers vrij eenvoudig. Zeker geen 4 sterren waard. Er was weinig te doen in het hotel en ook het plaatsje Ca'n Pastilla viel wat tegen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2019
    8David de canne05-10-2019

Super goed hotel

Het hotel ligt vlak aan het strand , met een prachtig uitzicht op het strand . Het is er zalig vertoeven met lekker eten en heel mooie kamers die zijn gerenoveerd. Iedereen van het personeel is heel vriendelijk. Het eten is heel lekker en vers , niets op aan te merken op alle gebied een perfect hotel 👍👍

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8JKE21-07-2019

Prima hotel direct aan het strand/boulevard. Goed ontbijt, veel keuze. Nette schone kamers. Op balkon goede stoelen. Geen 'witte kuipjes'. Je kan op de fiets naar Palma of El Arena. Personeel heel vriendelijk. Vwel excursie mogelijkheden. Kortom; voor herhaling vatbaar!! TOP

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    6Do01-03-2018

Hotel is prima, eten slecht !

Wij verbleven reeds meerdere malen in dit hotel en waren steeds tevreden. Dit keer heeft mijn partner er 2 nachten verbleven en de accommodatie is nog steeds prima maar het avondeten was abominabel ! Afgekookte groenten, vlees en vis uitgedroogd, geen sausen, erg weinig .... én niet vers, mijn partner is ziek geworden. Het hotel was slechts 2 dagen ervoor opengegaan. Dit is een zeer slechte start, het is niet omdat er weinig cliënten zijn dat men geen moeite moet doen ! Wij durven er niet meer terug te gaan.

Alleen gereisd in februari 2018

• Oude reviews

8Mevr Kramer10-10-2017

Leuk en gezellig en aardig personeel.

Jammer dat dit hotel de drescode niet handhaaft, mensen zitten in korte broeken aan het diner en kleden zich er niet voor. Verder hadden wij een gerenoveerde kamer, deze was goed alhoewel het kastdeurtje er al bij hing, balcon stoel was kapot. Het serviesgoed was niet altijd even proper. Heel aardig en vriendelijk personeel, milieu bewust, Ondanks het bovenstaande is dit hotel voor herhaling vatbaar. We hebben het reuze naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Jetjuh21-09-2017

Helemaal niets te wensen over !! :)

Hier heb je alles waaraan, in onze ogen, een vakantie moet voldoen! Mooi terras aan het zwembad met schitterend uitzicht over de baai ! 2 fijne zwembaden met heerlijke ligbedden! Lekker eten! (we begrijpen de negatieve reacties over het eten helemaal niet!!) Leuk personeel! We hadden een lekkage op de badkamer, 10 min. na de melding kwam de monteur! Wij komen hier zeker nog eens terug!!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Anita10-09-2017

Geweldig - Aanrader

Super: ligging - kamers - ontbijt en avondeten - personeel - strand - zwembaden met ligstoelen - rustig. Conclusie: Super hotel! Aanrader, hier kom je tot rust.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Jan19-08-2017

Goed hotel, prima plekkie

De geweldige ligging van het hotel vinden wij belangrijk: Boulevard oversteken en je staat/ligt op het strand. We hadden een prima kamer (gerenoveerde deel) met heerlijke bedden; ook belangrijk. Vriendelijk personeel. Eten is goed en gevarieerd. Wij begrijpen sommige negatieve beoordelingen hierover dan ook niet zo goed. Maar prima hoor, die komen hier waarschijnlijk niet weer. Nou vooruit ook nog een minpunt dan: soms komen er voor een paar dagen/weekend groepen (Duitsers) die zich de hele dag laten vollopen en daardoor wat rumoerig worden. Dit weerhoudt ons er niet van om hier zeker terug te komen!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Fam.Wuyts06-07-2017

Zeer, zeer goed hotel,

We hadden een vernieuwde kamer genomen met zeezicht, Goede kamer met ijskast en grote Tv, spijtig enkel met BVN. Mooi uitzicht op het strand en het zwembad. Zowel het ontbijt als het avondeten ruim uitgemeten buffetten met een keuze waar ik als zeer moeilijke eter vlot elke dag mijn keuze kon maken. Personeel aan de receptie, eetzaal, kamers allen om ter vriendelijks en behulpzaam. Tijdens ons verblijf was mijn echtgenote jarig, zonder dat we dit lieten weten kwam men op de kamer een attentie afgeven Als ik dan toch iets moet afkeuren heeft dit niets met het hotel te maken maar het opvolgen van de dresscode, In een 4* hotel komt men bij het diner niet eten in een fietsbroek of korte broek, duidelijk kenbaar gemaakt voor men de eetzaal betreed

Gereisd met partner in mei 2017

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats