Hotel Riu San Francisco

Hotel Riu San Francisco

8.1Fantastisch

Spanje, Mallorca, Playa de Palma

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 830p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

59 reviews over Hotel Riu San Francisco

• 2019
    8Winkel15-08-2019

Superligging en net hotel

Net hotel met alles op loopafstand, ligt direct aan de gezellige boulevard en pal naast de Duitse Bierstraat, maar totaal geen last van gehad qua lawaai, maar wij zaten dan wel aan zeezicht zijde. Zelfs niet nodig om ligbedjes te reserveren bij zwembad was elke dag plek genoeg aan het zwembad , en dan ook nog in het hoogseizoen , kortom prima hotel!

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

5Lidi17-07-2017

Hotel in duitse bierstrasse

Hotel: personeel is TOP Gelegen midden de duitse uitgangsbuurt: bierkonig, naaktshows, topless bedienen( allemaal duits) ..... In de straat 7/7 en 24/24: lawaai, roepen, overgeven, urineren..... Hygiene: kauwgum blijft 7 dagen aan zwemrand kleven, handdoeken niet proper, ook niet bij vervangen. Geen shampoo, lotion........ Glazen van minibar worden nooit vervangen of proper gemaakt.... Lakens blijven vuil op bed liggen.... Douche was niet proper bij inname kamer.... Eten is normaal buffet voor 4*(goed) Adults only gaf rustig gevoel Bar boven het zwemgedeelte: snacks aan redelijke prijzen. Cocktails perfect. Uitzicht mooi. Neem GEEN kamer aan de ingang of aan de linker of rechterzijde( 24 u lawaai) Neem frontaal zeezicht.(lawaai veel minder) Wij waren niet op mallorca, spijtig. .......wij waren 7 dagen op de bierfeesten.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9joop de klerk02-05-2016

vanaf jaar 2000 naar dit hotel en zo goed

Geheel gerenoveerd en alleen voor adults Kamers, service,vriendelijkheid keuken alles is perfect

Gereisd met partner in september 2015

• 8rafffke28-03-2016

Kleine kamers

Het hotel is goed zonder meer. De kamers zijn klein, maar wel modern en proper. Voor een kleine meerprijs heb je prachtig frontaal zeezicht. Uitstekende ligging vlak aan de promenade, een paradijs voor wandelaars en fietsers. Aan de andere kant (overzijde hoofdingang) stopt iedere 20 minuten een snelbus naar Palma. Personeel (receptie, restaurant) sprak niet al te best engels noch duits, verbazend en jammer want ze waren wel vriendelijk en hulpvaardig. Naar schatting 95% van de gasten was Duits, en een iets ouder publiek. Uitgaansleven (héél duits) nochtans vlakbij maar wij hadden er geen last van. Restaurant en eten waren okee, al ontbrak aan het buffet wel vaak de aanduiding van wat het eten precies was. Zwembad ook klein.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Marcha15-09-2015

Super!

Wij hebben het super naar ons zin gehad. Je zit in het Duitse gedeelte. Dat loopt van strandtent 6 t/m 10 ongeveer. (1 t/m 5 is 'Nederlands') Achter het hotel zit de 'Bierstrasse' (lees: aanwezige Duitse feestende jongeren) Wij zijn zelf nog jong en stoorden ons er niet aan. Vooral veel leedvermaak gehad wanneer we op ons balkon zaten! In het hotel werkt vriendelijk personeel waarbij er een aantal Nederlands spreken. Het eten was prima, genoeg variatie. Het enige wat ik miste (ook al draait dit hotel op half pension) was een gratis koffie corner oid, zodat je eens een bakje koffie of thee kan pakken. Juist omdat dit hotel zo luxe is, had ik deze service verwacht. Aan de andere kant doen ze er ook helemaal niet moeilijk over als je je eigen consumptie meebrengt naar het zwembad. Kamers waren netjes en schoon! Dit hotel is zeker een aanrader en blinkt qua aanzicht echt uit tussen de omliggende hotels, als je het vanuit de heldere blauwe zee bekijkt!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Stephan01-09-2015

Super fantastisch hotel!

Prachtig hotel, een oase van rust in het uitgaansleven van Playa de Palma. Het personeel is ontzettend vriendelijk en helpt je met alle vragen die maar mocht hebben. Daarnaast is het hotel super schoon, het eten fantastisch en het uitzicht van de zeezichtkamers fantastisch. Iedere avond staan er meerdere koks vers eten te bereiden en je hebt de mogelijkheid om traditionele Mallorcaanse lekkernijen te proeven. Wij hebben in geen enkel hotel ooit zo genoten van het eten. Je krijgt ook een vaste tafel, dit is erg fijn voor de rust. De heren moeten een lange broek aan en daardoor heb je echt het gevoel dat je aan het uiteten bent. De bus naar Palm stopt voor de deur, ideaal voor een bezoek aan die prachtige stad. De WiFi is erg goed, verrassend snel zodat we ook nog gebruik konden maken van FaceTime zonder haperingen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Nadja27-08-2013

Goed hotel

heel goed hotel, beetje jammer vd duitsers. Doch niet veel last van gehad, eerder van noorse Babe's die dachten dat het hotel van hun was. Veel lawaai-overlast en vooral overdag en 's avonds met hun gsm's enz... De plaatsjes ah zwembad waren al gereserveerd vanaf half zes 's morgens. Noren hebben geen tafelmanieren, bananen en fruit kennen ze niet. Echte apen zijn het, nog nooit zo'n ongemanierde mensen gezien. Het personeel durfde niks te zeggen. jammer om zo'n tussen beesten te zitten ... En voor al dat geld. Het eten a la carte is zeker geen aanrader, een vuile vette smeerboel met look ... Niet doen

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Fam.Schaad10-07-2013

Fantastisch hotel, niet geschikt voor kinderen.

Wij hebben er een fantastische vakantie gehad. Het hotel is voor ons af. Super vriendelijk personeel. Eten was voor elk wat wils en zeer goed klaargemaakt. Buiten het hotel is het één grote Party -zone. In het hotel heb je er weinig last van. Houd hier wel rekening mee als je voor dit hotel wilt boeken. Het is er erg duits, dat moet je accepteren ( het is hun plekje, nl. gaan op hun plaats weer naar de Costa brava) maar wel super gezellig

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Gerard14-09-2012

Een prima hotel

11-05-2012 We hebben een zeer goede vakantie gehadt in dit hotel. Een kamer met uitzicht op zee. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook een goed restaurant met heerlijk eten. 's Avonds heerlijk slenteren aan de boulevard, en ergens wat nuttigen. Wat wil een mens nog meer. Echt een aanrader om weer terug te komen. Fam. Edens-Trompetter

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Karin31-07-2012

Super vakantie

We hebben het fantastisch gehad bij Riu SF. Kamer aan de zijkant/hoek, daardoor schuin uitzicht op zee. Drukke omgeving. Veel jongeren. Maar in hotel en aan zwembad helemaal geen last van. Zeer vriendelijk personeel. Ze deden alles wat nodig was. In no time nieuw matras gekregen, na klacht. Daarna werd elke dag gevraagd of we goed geslapen hadden. Kamers waren goed schoon, elke dag gedaan. Restaurant prima. Heerlijk eten. Wij waren zonder kinderen. Wat betreft de omgeving, zeker druk, veel jongeren. Vooral 's avonds maar ook 's middags aan het strand. Maar we zijn een paar keer wat gaan drinken in de bierstrasse en hebben er reuze gezellig gezeten.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats