Hotel Riu Playa Park

• Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7Goed

157 reviews over Hotel Riu Playa Park

• 9christa kramer oostende17-08-2020

Mooi nieuw hotel

Dit is een zeer goed , proper en nieuw hotel , het eten is zeer lekker en gevarieerd . Wij hadden geluk dat de bierstraat aan het hotel zoals ze die daar noemen gesloten was wegens corona dus geen last gehad van dronken duitsers . Gasten waren mengeling van jong en oud veel belgen , nederlanders maar vooral duitsers . Zeer viendelijk personeel .

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2Jim Jones03-01-2020

Veel te veel lawaai overdag en 's nachts !

Mooi hotel maar veel te veel lawaai van dronken Duitsers, klagen helpt niet, management van het hotel = onbekwaam Laat op de avond, na 20-21 uur disco in de tuin waar geen mens naar komt kijken of interesse heeft. Dit gaan wij nooit meer

• 2019

Al Je van nachtlawaai houd moet hier gaan

Veel lawaai aan het zwembad van dronken Duitsers / 's avonds speelt de Disco tot 23 uur aan het zwembad terwijl eigenlijk iedereen rust wil Klachten bij de Manager of C E O helpen niet, jammer want het is eigenlijk een mooi hotel !

• 8R21-10-2019

Te veel lawaai in het hotel . Disco te luid

Prima hotel maar onbeschofte Duitsers aan het zwembad. Disco in de tuin 's avonds veel te luid, Manager of verantwoordelijke doet er niks aan.

• 8Karin06-08-2019

Erg genoten van ons verblijf in Riu Playa Park! Een zeer luxe hotel met uitgebreid All-inclusive (ook cocktails). Vriendelijk personeel, vlakbij de levendigheid van het centrum, vlakbij verschillende bushaltes en vlakbij de fietsenverhuur. Voor € 3,- kun je met z'n tweeën met de bus naar Palma.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2C de jong29-07-2019

Verschrikkelijk saai en geen variatie met buffet!!

Wat een saaie vakantie was dit zeg!! Niets maar dan ook helemaal niets te doen in het hotel.. zeggen ze Savonds show en live muziek. Hou op zeg.. ze zetten een laptop op het podium en dat is het!je moet eropuit maar daar hadden wij de mogelijkheid niet voor! Kamers zagen er mooi uit maar al het water liep tot aan de wc toe vanuit de douche alles was lek! Heel de dag hetzelfde te eten totaal geen variatie..zeggen ze thema avonden we hebben 2 x Mexicaans gehad verder elke avond was het thema Spaanse avond.. Mallorca is Spanje volgens mij en was dus vervolgens hetzelfde als het andere restaurant en niets boeiends! Bedjes op zwembad ging iedereen rennen smorgens en mensen over de draad heen terwijl het nog niet open was.. en dan lag je hutje mutje op elkaar! Het zwembad met bar vol met zatte Duitsers..alle baden waren veel te klein voor het aantal personen! Ik zou dit hotel niemand aanraden! Super duur en totaal niet de moeite waard!!!

• 9Dennis Moonen24-07-2019

Super mooi hotel

Zeer mooi vernieuwd hotel. Mooie kamers, vriendelijk personeel en overheerlijk eten, voor ieder wat wils. Uitgebreide All-in. Palma stad ligt op een 7-tal kilometer en is zeker de moeite om te bezichtigen. Maar zoals al vaker aangehaald, moet je rekening houden met marginale Duitse jongeren. Wij hebben er 's nachts geen last van gehad maar overdag aan het zwembad of 's avonds op de dijk kom je het een en ander tegen. We hopen dat dit geen averechts effect heeft voor het hotel want Riu Playa Park is een potentiële vijf-ster.

• 8Iris15-07-2019

Fijn hotel!

Een fijn, nieuw hotel met luxe uitstraling. Buffetten bieden ruim voldoende keuze, voor ieder wat wils. Afwisseling had soms wat meer gemogen. Het hotel is op goede loopafstand van het strand met een levendige boulevard. In de buurt een aantal uitgaansgelegenheden die veel jongeren trekken. Hier hebben wij geen last van gehad. De sfeervolle stad Palma de Mallorca is goed met de bus te bereiken. Uitchecken is voor 11.00. Omdat onze vlucht pas laat op de avond ging kregen wij eind van de middag nog toegang tot een kamer waar we konden douchen. Goed geregeld!

• 6martin 214-07-2019

Nooit meer!

“RIU Playa Park” Wij hebben een drama vakantie achter de rug. We hadden zo uitgekeken naar deze welverdiende vakantie en hoopte met onze 4e boeking in een RIU hotel met Swim-upp wederom een heerlijke tijd te hebben. Maar helaas, we zijn KA-POT thuis gekomen.

De vlucht was goed en eenmaal met de taxi in het hotel aangekomen waren we aangenaam verrast door het mooi gerenoveerde hotel. Wij wisten dat we in de buurt van de Duitse enclave zaten en we dachten juist, leuk gezelligheid als we in de avond even het terrasje op lopen maar niets was minder waar. Onze slechtste vakantie ooit..wat een drama.

Het begon met de kamer. Die lag ongeveer 20 meter in de gang van de hotelbar af op de 1e etage vanwege de Swim upp. Dat is op zich niet erg maar doordat er geen deur in de hal zat, leek het of er tot s'nacht 02.00 ongeveer 300 mensen in je slaapkamer stonden. Daarna kwam al schreeuwend de Duitse gasten om 03.00,04.00,05.00 en 06.00 binnen

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Gunther De Bruyn10-06-2019

Prachtig hotel maar nooit meer door de overlast!

Een totaal nieuw prachtig, net hotel. We hadden een mooie swip up room. Vriendelijk personeel en goed eten. Alleen maar superlatieven voor het hotel. Helaas heeft men niets geleerd uit de andere reviews en klachten van de voorbije jaren en blijft de 24/24 overlast van de zatte lawaaierige jonge Duitsers een doorn in het oog en leidt dit tot ergenissen en slapeloze nachten. Beste directrice doe hier iets aan! Dit mag en kan niet in zo’n prachtige Riu!

Gereisd met partner in juni 2019

Hotel Riu Playa Park info