Hotel Riu Festival

Hotel Riu Festival
8,3

3 tips over Hotel Riu Festival

j.Collet, 30-5-2013
Met de bus naar Palma is een leuke uitstap.Elk half uur vlakbij het hotel.
Marianne, 21-8-2012

Allereerst is de boulevard een aanrader, heel veel eetgelegenheden, winkeltjes etc. Pas wel op met pinnen! Wij zijn opgelicht door een verkoper in een souvenirwinkeltje. Hij liet ons meer betalen met pin, dan dat hij had gezegd. (En achteraf geen geld terug!).

Voor de rest zijn andere bezienswaardigheden op het eiland aan te raden, huur een auto en ga naar: Porto Cristo, Port de Valdemossa, Port de Soller (havenstadjes), Cap de Formentor (uitzicht), Manacor (grotten), Palma (hoofdstad). Etc.!

Rosie coemans, 17-11-2011
bij masilia aan de boulevard,krijg je heerlijke faustino 5,aioli met brood en lasagna

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Festival voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo