Hotel Riu Festival

Hotel Riu Festival
8,3

43 reviews over Hotel Riu Festival in het Nederlands

zeker voor herhaling vatbaar!

C. Janssen
15-6-2018

Mooi gerenoveerd hotel, super service, vriendelijk personeel, heel uitgebreid ontbijt en diner, vrij rustig gelegen t.o.v. de drukke uitgaansgelegenheden.

Zwembad is vrij klein.

Service en eten is prima. Kamers zijn schoon en vrij nieuw. Bedden vonden wij niet geweldig, maar dat is erg persoonlijk.

Groot nadeel is dat de kamers supergehorig zijn. Je hoort echt alles van de buren. Een enkele medewerker gaf ook wel toe dat ze hier vaak klachten over hebben en dat dit een gemiste kans is geweest bij de renovatie. Voor ons een reden om niet terug te komen.

De gemiddelde leeftijd lag tijdens ons verblijf erg hoog. Zo'n 80% van de gasten schatten wij boven de 60.

Meeste personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Echter vier sterren is wellicht wat teveel voor dit hotel.

niet geschikt voot kinderen

Fam Bakker
6-9-2017

Hotel is geheel gerenoveerd, hetgeen een grote verbetering is. Bedden zijn perfect. Ontbijt en diner waren goed. Bediening zoals gewoonlijk bij Riu Festival, vriendelijk en behulpzaam. WiFi gebruik in gehele hotel gratis. Dit hotel is wederom voor herhaling vatbaar.

Goed 4 sterren hotel

Mortier Fernand
7-5-2017

Het hotel is zeer mooi gerenoveerd deze winter naar een modern desgin.

De kamers zijn mooi en het bed is van goede kwaliteit,de badkamers zijn

voledig vernieuwd.Het is een geslaagde renovatie.

Het ontbijt is wat aan de magere kant,niet veel soorten brood zoals we gewoon

zijn in andere RIU'S.Het avondeten is simpel maar goed.

U kunt nu gaan eten van 18h30 tot 21h00 en je hebt geen vaste tafel meer,

maar dit verloopt vlot.De service is nog steeds goed zoals we gewoon zijn

in de RIU hotels.Een aanrader voor de mensen die graag naar Mallorca gaan.

Oude reviews (archief)

Goed hotel met goede service

F.A.Bakker
10-9-2016

Service goed, personeel is zeer vriendelijk en hebben kennis van zaken, ontbijt / diner zijn perfect en uitgebreid. Schoonmaak van de kamer is goed. Bij zwembad zijn voldoende ligstoelen, waarbij 's morgens een stoel reserveren met handdoek niet nodig is. Kamer gedateerd (maar vanaf november 2016 tot april 2017 wordt hotel gerenoveerd)

Een fijn hotel om te verblijven .

H Brekelmans
29-5-2016

De maaltijden waren goed verzorg evenals de schoonmaak van de kamer.

Onze kamer had een prachtig groot balkon.( 227 )

De kamer was een beetje gehorig wat een minpuntje is. Bij rustige buren met fatsoen valt het overigens reuze mee met de overlast.

De vrouwelijke hotelmanager is erg attent. De eetzaal is mooi ingericht en het bedienend personeel is vriendelijk.

De ligging van het hotel is prima ,5 minuten wandelen van de gezellige lange wandelboulevard en het mooie strand. De ontvangst bij aankomst was hartelijk

Het zwembad had iets groter gemogen , de bijgelegen tuin biedt ruimte om te zonnen of in de schaduw te relaxen.

Het merendeel van de hotelgasten waren rustige mensen die rekening met elkaar hielden.

Kortom we hebben een fijne vakantie gehad in Hotel Rui Festival.

De prijs/kwaliteit verhouding is goed te noemen.

Goed hotel met voor servicegerichtheid een dikke voldoende, zeer klantvriendelijk en bekwaam personeel. Nooit ergens wachttijden. Maaltijden prima, mooi en goed gepresenteerd. In restaurant mooi met linnengoed gedekte tafels. Hygiëne prima in het hele hotel. Kamers wat oubollig met nog een ouderwets en veel te klein tv'tje, gammele en ouderwetse sleutels op kamerdeur en safe. Geen wifi op de kamer, we konden gelukkig wifi kopen bij het tegenover gelegen hotel. Ouderwets toilet zonder spaarstand: ieder plasje doorspoelen met een grote bak water. Enfin: renovatie zit in de planning.

Goed hotel!

Yvet
15-7-2014

Het is een heel goed hotel. Het is ietwat ouderwets maar je kunt zien dat dit vroeger een chique hotel was. Alles is netjes en schoon. Heel erg vriendelijk personeel. De manager heeft twee keer gevraagd of alles naar wens was. Ze probeerde zelfs Nederlands te praten. Het eten was erg goed en gevarieerd. Wat helaas wel een nadeel was, was dat er erg veel Duitsers in het hotel zaten. We wisten wel dat er Duitsers zouden zijn, maar zoveel?! Zelfs het personeel, taxichauffeurs en andere Spanjaarden praatten Duits. Het hotel is gelegen in het Duitse gedeelte van Mallorca. Hier kwamen wij pas achter toen we aankwamen. Tegenover ons stond een hotel waarbij alleen maar jongeren zaten. Deze waren s nachts rumoerig, maar zodra je de ramen sloot, hoorde je dit bijna niet meer. In dit hotel zaten vooral 60+. Wij als 24 jarige, vonden dit eigenlijk alleen maar fijn. Lekker rustig. Dus een echte aanrader!

Hotel ok

WDK-CR
27-5-2014

Het hotel wat betreft eten , netheid en vriendelijk personeel is in orde .

Wat de directie betreft is dit een totale flop .Ze belooft je meermaals te helpen om te zorgen dat je géén last meer zult hebben van lawaaierige buren , maar onderneemt niets .Véél beloven , maar resultaat nul !

Dit was echt in schril contrast met het vriendelijke personeel dat zijn uiterste best doet .

De vertegenwoordigers van touroperator hielpen ons helemaal niet ondanks verschillende meldingen !

De geluidisolatie van de kamers is niet ok .

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Festival voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Festival in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Festival zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Festival scoort een 8.32 uit 10 op basis van 44 reviews.