Hotel Riu Concordia

57 reviews over Hotel Riu Concordia in het Nederlands

Geweldige service!

Edv,
4-9-2017

Uitmuntende service met geweldig personeel. Ze staan altijd voor je klaar en ze doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het eten is uitstekend. Alle wordt vers voor je bereid waar je bij staat. Het hotel heeft een verouderd interieur maar alles is zeer schoon. Bedden kunnen beter. Kamers wat aan kleine kant en gehorig. Binnen 200m ben je op het strand en boulevard. Hotel ligt in een zijstraat waardoor je geen last hebt van lawaai. Al met al een zeer geslaagde vakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima hotel, niet meer dan dat

Karin
27-2-2016

Hotel is in de basis prima. Kamers zijn verouderd, maar worden goed schoongehouden. Personeel is vriendelijk en wil alles voor je doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. In onze vakantieweek waren vooral Duitsers van middelbare leeftijd te gast in het hotel, het hotel is dan ook Duits georiënteerd. Personeelsleden spreken weinig tot geen Engels. In het voorseizoen heeft het hotel een prima ligging. Bijna vlak aan het strand en de boulevard, een busstop om de hoek en je rijdt zo het binnenland in. Je huurauto kun je voor het hotel parkeren op basis van beschikbare parkeerplaatsen. Ik kan me voorstellen dat diezelfde ligging in het hoogseizoen nadelen heeft vanwege overlast door beschonken jeugd. Daar hebben wij geen last van gehad. Het hotel is prima voor gasten die op Mallorca willen fietsen, het beschikt over een fietskelder. Als ik een tweede keer zou gaan dan zou ik niet kiezen voor Riu Concordia, maar wel voor Riu Festival, het hotel dat iets verderop in de straat ligt. Dat is kwalitatief beter, de kamers zijn ruimer en het eten is ook beter. Het heeft geen AI-formule, maar dat geeft je wel de kans om te genieten van de lokale restaurantjes!

Gereisd met partner in februari 2016

Top vakantie!

jan
24-1-2016

Top hotel heel rustig, heel modern. was blijkbaar in de lente gerenoveerd, wij hadden nieuwe kamers en de eetzaal was helemaal nieuw. geen last van het lawaai aangezien de muren geluidsdicht waren. heel dicht bij het strand echt een hele goede ligging volgend jaar zeker weer!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Bours

Bours
10-7-2015

Net terug van een 13 daags veblijf bij dit hotel en zeer ontevreden het enige goede was het personeel het is een zeer verouderd hotel de hele dag loopt er een klusjesman rond om alles wat uit elkaar valt te maken de kamers hebben een airconditioning die niet werkt buiten is get warmer dan binnen het eten is ook middel matige wel goed warm maar geen variatie en wat de ene dag niet op is maken ze de dag er na soep van dit is maar 1 van de voorbeelden ook lekker buiten zitten na het eten gaat niet omdat er geen plek meer is zit je dan op een ligbedje met je goede fatsoen over ligbedje gesproken over dag kan je dat dus vergeten wand ze hebben er veel te weinig 1x maar nooit meer

Gereisd met partner in juni 2015

Prima hotel

A.v.A.
26-6-2015

Net terug van een heerlijke vakantie in dit 3-sterrenhotel. Is een prima hotel, prima schone kamers, rustige ligging. De hotelgasten zijn voornamelijk van middelbare leeftijd. Rustige ambiance dus. Weinig rumoerige groepen meer, zoals in sommige oudere recensies staat. Het eten is uitstekend, afwisselend, uitgebreid en van goede kwaliteit. De manager van het hotel, mevrouw Hernandez Gutierrez , is een excellente gastvrouw. Ze is de hele dag nadrukkelijk gastvrij aanwezig, en er ontgaat haar niets. Het personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam. De ober Hector van het nagerecht-buffet heeft duidelijk plezier in zijn werk. Voor al het personeel is geen moeite teveel. Concordia: Een aanrader! We gaan zeker weer!

Gereisd met partner in juni 2015

Slapeloze nachten

Fietser
25-5-2013

Simpele kamers, maar prima schoon gehouden. Vriendelijk personeel. Ondanks dat nooit meer terug. 24 uur per dag herrie van groepen Duitsers die dronken en lallend over straat en door het hotel zwalken. Slapeloze nachten. All inclusive formule met gratis drank verstrekt dit alleen maar. Eten niet al te best. Kwam om te fietsen. Binnenland is prachtig. Des te sterker is het contrast met de schreeuwerige boulevard van Playa de Palma.

Gereisd met vrienden in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit nooit meer

Hermans Frans
23-5-2013

Verouderd hotel ( roosters die uit plafond vallen ) waar nog antieke , volledig duitstalige , TV's staan , die dan nog " gebarsten " kunnen zijn ( zoals in onze kamer ). Kamer op zich is oké. Personeel behulpzaam ( wat veel goed maakte ) All in gaf niet wat beloofd werd in de touroperator brochure. Door het nachtlawaai ( tot 05.30 u a.m. ) is slapen een probleem. Bijna volledig door " Duitsers " bezocht hotel ( die dan nog geen manieren kenden ). Dit hotel voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in mei 2013

veel lawaai van dancing riu palace tot 5 uur in de morgen. niet geslapen van het lawaai. hotel is prima alsook het eten 3 sterren waard maar niet meer dan dat. zwembad aan de kleine kant.

Gereisd met vrienden in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeker de moeite waard

kristien
17-9-2011

Heel goed hotel, zeker voor herhaling vatbaar. Ligt niet in de onmiddellijke omgeving van de uitgaansbuurt wat voor ons een voordeel was. Dicht bij het strand en mooie boulevard. Heel vriendelijk personeel en heel verzorgde en lekkere keuken. Zeker niets op aan te merken.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Alex
22-8-2011

Hotel Riu Concordia ligt tussen de bekende Bierstrasse en Schinkenstrasse. Het hotel wordt voornamelijk bezocht door duitse jeugd die veel op stap gaat waardoor het er 's-nachts (tussen 4 en 6) erg onrustig is. Vrijwel iedere nacht werd onze slaaprust verstoord door dronken jeugdigen. Het eten is uitstekend en gevarieerd. Erg vriendelijk personeel. Het hotel ligt in het duitse gedeelte vlakbij het strand. Het strand is erg druk en ook hier waren de jeudige duitsers erg aanwezig. De matrassen zijn aan vervanging toe. De kamers zijn klein maar netjes ingericht en schoon.

Gereisd met partner in augustus 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Concordia in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Concordia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.