Hotel Riu Bravo

Hotel Riu Bravo
8,1

7 tips over Hotel Riu Bravo

Geert, 13-8-2015
minpunt zijn de duitses die er op los drinken en de nachtrust verstoren ook in het zwembad-poolbar die er dan uitgezet worden wegens overlast *minder geschikt met kleine kinderen animatie volwassenen beperkt *onmiddellijk aan zee (heel traag aflopend, overal zand en heel warm water) en de promenade (kilometers lang wandelen)* samengevat een ideale prijs/kwaliteitverhouding indien je je niet te veel ergert aan de duitse dronkaards.Kamertip: vraag kamer aan de binnenzijde minder last van lawaai
Geert, 13-8-2015

*groot minpunt zijn de duitse toeristen die er op los drinken en de nachtrust verstoren als ze om 4-5-6 uur thuiskomen en lopen te zingen in de gangen van het hotel en slaan met de deuren. Ook af en toe dronken duitsers in het zwembad met poolbar die er dan uitgezet worden wegens overlast - blijkt probleem te zijn in alle hotels aan de playa Palma

Karin Eberhard, 20-4-2015
Een Riu-class pas heeft in dit hotel geen enkele meerwaarde

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Bravo voor je op een rij gezet:

tristis, 17-9-2012
Als je in de zomer lekker aan het strand wilt genieten moet je Balneario 5, 6 en 7 mijden en even een stukje verder lopen. Het stikt hier overdag van de (80% mannelijke) dronken Duitsers en hun feestgedrag. Als je hiervan houd moet je natuurlijk juist hier zijn.
Van Ryssel Johan, 17-7-2012
Gehoord van één van die jonge Duitsers, om de 2 jaar met europees of wereldkampioenschap voetbal komen die voor 5 dagen zich te pletter zuipen. Dus tip : kom in de oneven jaren
Patrick Danker, 16-7-2012
Een aanrader is zeker om het gehele eiland te bekijken omdat er verschillende echt mooie plaatsen zijn op het eiland. Onder andere de stad Palma is echt mooi, reis alleen niet met bus want die zit te vol en te veel haltes. Treintje op boulevard is ook zeker de moeite om mee te reizen, maar deze gaat niet verder als s' Arenal en Can Pastilla.

leen., 9-11-2011
doen gewoon super gezellig en 5 min van het strand met een mooie boulevard voor een stevige wandeling

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Bravo voor je op een rij gezet: