Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag24°17°
8,6

Plaza Son Rigo ligt bij Playa de Palma op het eiland Mallorca. In dit aparthotel overnacht je in een klein, maar volledig ingericht appartement. Op het complex vind je drie zwembaden waar altijd wel een bedje vrij is. Er is ook een binnenzwembad en jacuzzi. Gelegen vlakbij zee op fietsafstand van de supermarkt, het uitgaansgebied en de hoofdstad.

219 reviews over Aparthotel Plaza Son Rigo in het Nederlands

fantastische plek

verlouw
8-8-2013

Net terug van 8 dagen son rigo 3 kamerapp netjes schoon alles voorhanden. Twee zwembaden goed geen handdoekje leggen altijd plek om welke tijd je ook gaat. Eten goed. strand binnen enkele minuten. gelijk aan prachtige boulevard. complexs waar zowel jong oud en mensen met gezinnen komen. Wel iets gehorig in son rigo gedeelte maar ook weer heel gezellig. Kotom een fantastische plek met alles bij de hand. Wij gaan hier zeker weer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 31 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Aparthotel met gunstige ligging

Lucien Mireille van Ham
29-7-2013

Prima Aparthotel met vriendelijke service en gunstige liging

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Prima Aparthotel

Lucien Mireille van Ham
29-7-2013

Prima Aparthotel met een vriendelijke service en uitstekende ligging

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

perfect met peuter.

lips
18-7-2013

Wij zaten in Marina plaza met uitzicht op de zee/ straat kant. Het was de eerste vliegvakantie met onze peuter. Dit appartement was perfect het zwembad loopt af. Speeltuin aan de overkant. Nederlands animatie team. En een hele goede service. Buggy vriendelijk. Het complex is wel wat gehorig maar daar stoorde wij ons niet aan onze peuter slaapt toch wel (bij sommige verhalen hebben wij hard om moeten lachen). Er waren 2 avonden bij dat wij ''overlast'' hadden van Duitse jongeren maar die werden om 00.30 aan gesproken door de beveiliging en gelijk stil waren ze. Wij hadden er ontbijt bij genomen dit was gewoon goed keus in warm en koud. wij zouden volgende keer hier weer naar toe gaan. Het Son Rigo gedeelte zou niks voor ons zijn, geen uitzicht en privacy.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Prima hotel met uitstekende ligging

diana w.
1-6-2013

Kamer met zwembad/zeezicht gehad. Hotel heeft prima ligging, bussen naar luchthaven, palma ed stoppen vlak voor de deur, slechts 300 m van zee. Mooi groot terras bij het zwembad met voldoende ligbedjes en parasols. Ook nog een mooi binnenzwembadje met sauna en jacuzzi. Kamers niet bijzonder ingericht en wel wat gehorig. Eten goed, gevarieerd en niet duur. Voorseizoen €17 hp, kids voor de helft. Vriendelijk personeel. Slechts 5-10 min van luchthaven met taxi. Fietsen verhuur dichtbij.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Apr 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vreselijk!

Lily
20-5-2013

Vorige week 2 nachten door gebracht in dit hotel. We zaten in een appartement vlakbij restaurant. Snachts liepen de kakkerlakken langs je bed. En grote! Riool lucht uit de douche. Muren lijken wel van karton zo gehorig. Mieren plaag in de badkamer. Airco blaast warme lucht. Zwembaden zijn 5 graden. Ook het binnenbad! Personeel niet vriendelijk bij receptie. Kregen wel andere kamer aangeboden ivm kakkerlakken,maar touroperator heeft ander hotel geregeld. Inrichting is sober,maar prima. Kan zeker schoner. Eten is een aanrader! Al vermoed ik dat de kakkerlakken daar ook volop lopen. Ik snap werkelijk niet waar al de goede recensies vandaan komen! Deze vakantie was een grote teleurstelling voor ons! We zijn over geplaatst naar Kontiky hotel. Zaten we met een peuter in jongeren hotel. Laatste keer touroperator voor ons!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

We hebben genoten!

judithlangenberg
22-4-2013

Hele goede tijd gehad in dit hotel. We zaten in het gedeelte met uitzicht op zee (Marina Plaza). Afgaande op eerdere recenties genoeg oordopjes meegenomen, maar helemaal nergens last van gehad. Momenteel zijn er vooral oudere mensen en jonge gezinnen op vakantie. Denk dat het voor kinderen een erg leuk hotel/appartement is. Iedere avond kinderdisco; wordt verzorgd door een heel enthousiaste leuk vrouwtje. Ook bestaat de mogelijkheid om er te eten (buffetvorm) voor Eur 10,00. Was lekker en volop keus. Ook in de bediening weer erg enthousiaste mensen die hun werk met plezier doen. Vooral de kok is erg grappig (en heel goed met kinderen). Kamers zijn wat verouderd, maar je hebt alles wat je nodig hebt. Zou er zo terug gaan.

Gereisd Met partner in Wed Apr 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke plek

danielle
5-2-2013

was leuk alleen een beetje ver weg van de leuke barren

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Fantastische plek

Annie
30-10-2012

Een super fijn appartement. Wij waren er met een groep vrienden in de zomervakantie. Erg vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Ook was het schoon en mooie ruime kamers.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede ligging en vriendelijk personeel

johanendanielle_1
13-10-2012

Wij zaten in het son rigo gedeelte....achteraf verkeerd geboekt want we wilden zeezicht hebben maar dan moet je marina plaza boeken (is 1 geheel maar afzonderlijk te boeken)....dit wisten wij dus ook niet. Heel fijne ligging....op steenworp van het vliegveld....dichtbij het stand en restaurantjes en winkeltjes. Personeel is echt vriendelijk. We misten alleen een speeltuin op het park (aan overkant van de straat is er 1 maar een kind van 4 kan niet alleen een drukke weg over) Fijn binnenzwembad en 2 buitenbaden. Je kan ter plaatse ontbijt en diner bijboeken dat is fijn en niet duur 14.- voor ontbijt en diner samen per dag. (en het is goed!) Wij zouden er zo weer terug gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDeens, Duits, Fins, Internationaal, Nederlands, Noors, Regionaal, Scandinavisch, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Plaza Son Rigo in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Plaza Son Rigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.