Aparthotel Plaza Son Rigo

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

Plaza Son Rigo ligt bij Playa de Palma op het eiland Mallorca. In dit aparthotel overnacht je in een klein, maar volledig ingericht appartement. Op het complex vind je drie zwembaden waar altijd wel een bedje vrij is. Er is ook een binnenzwembad en jacuzzi. Gelegen vlakbij zee op fietsafstand van de supermarkt, het uitgaansgebied en de hoofdstad.

221 reviews over Aparthotel Plaza Son Rigo

• 8l09-06-2015

mooie ligging

Wij zaten met onze 2 dochters ( 5 en 2 jaar) in Marina Plaza . Zeer netjes, gerenoveerd 3 kamer appartement. Goede bedden,grote kamers. Zwembad prima, dicht bij de zee . Heerlijk!! Son Rigo vonden wij wat ouder eruit zien( van de buitenkant), dit is een ander gebouw achter Marina Plaza. Schoonmaaksters heel vriendelijk, ook het personeel van de bar. Al veel jongeren in de omgeving die gingen stappen , geen last van gehad. Weet niet hoe dat in het hoogseizoen zal zijn. Wij hebben erg genoten!!

• 9Davy28-08-2014

prima!

qua prijs een heel goed hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!

Met vrienden

• 9J. Hylkema24-08-2014

Boven verwachting

Begin augustus een week in Marina Plaza gezeten. We zaten op de 3e verdieping en de kamers waren boven verwachting. Bedden waren uitstekend, slaapbank sliep ook prima. Keuken en douche waren zeer netjes. Gedeeltelijk uitzicht over zee en het zwembad. Heerlijk zwembad. Ligt vlakbij het strand en de boulevard. Kortom een heerlijke vakantie gehad!

• 8jeske24-08-2014

Super locatie

Prima aparthotel uitstekende locatie. Vriendelijk personeel. Heerlijke boulevard. Bus voor t hotel is ideaal.

• 7Troostwijk21-08-2014

Redelijk

Er is geen uitzicht mits je op de vierde etage zit,wat overigens ook de enige gerenoveerde kamers zijn(studio's). De andere kamers zijn oud,wij moesten de slaapbank zelfs in elkaar drukken omdat hij bijna uit elkaar viel(geen grapje!).De pannenset was echt smerig en oud!De badkamer was erg oud,en niet schoon.Het eten is echt fantastisch en goed betaalbaar!Elf euro per persoon en echt een heerlijk buffet.Zorg dat je niet in Son Rigo zit,dat is oud en vol met jongeren.Marina Plaza is iets beter.Als je voor weinig een leuke vakantie wil krijgen en niet zoveel prijs stelt op luxe is dit iets voor jou.De kamers zijn erg gehorig dus oordoppen mee.De animatie is erg leuk!Nog een tip,ga niet met de paardenkoetsjes op de boulevard,die beesten worden vreselijk behandeld.We hebben een paard om zien vallen.Politie grijpt regelmatig in bij deze "vriendelijke dierenvrienden"met hun koetsjes.Verder is het personeel bij het hotel heel vriendelijk en behulpzaam.

• 9Lucien Mireille 06-08-2014

Volgend jaar weer naar Plaza Son Rigo

Plaza Son Rigo is een fijn complex om de vakantie door te brengen Er komen veel vaste Nederlandse en Duitse gasten. Het was onze 11e keer dat we hier kwamen Het personeel is zeer vriendelijk

• 7Anneke03-08-2014

fijne villa op het terrein voor 6 personen

Het sterkste punt van dit hotel is de ligging, vlakbij boulevard en strand en met een bushalte voor de deur. Je bent binnen een half uur op het vliegveld of in Palma. Verder is het hotel niet veel bijzonders; het zwembad is OK; de animatie was zeer slecht.

• 8linda03-06-2014

mooi verblijf

netjes en aardige mensen, als je 2 slaapkamers wilt boek dan een 3 kamer app, anders moet er iemand op de bank slapen en dat is niet zo heel fijn. broodtje haal voor een paar euro bij de bakker! dus een ontbijt van 7,50 euro vind ik wat duur! je ziet bijna geen ongedierte, die worden allemaal plat gespoten!

• 9danielle04-05-2014

Super vakantie gehad

Wij zijn net terug van een heerlijk weekje mallorca, en het appartement son rigo was prima. De kwaliteit prijs verhouding was goed en zeer aardig personeel. Elke dag wat te doen voor de kids.( in het nederlands) Het enige minpuntje waren de bedbanken om op te slapen, die waren nogal hard. Maar verder hebben we enorm genoten. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

• 8Gerda07-10-2013

een prima plek

Marina Plaza is een fijne centrale plek. Bus voor de deur. Vlak bij mooie promenade, waar je heel leuk kan fietsen, tot in Palma helemaal fietspad.... Leuke eet gelegenheden vonden wij, Bei Toni, bij bushalte iets naar rechts. En spaghetteria: Casa Leone, bij bushalte iets naar links. Komen hier zeker eens terug....

12 tips over Aparthotel Plaza Son Rigo

• linda, 03-06-2014

Bus kaart kopen bij de tabacorio 10 euro = 10 ritten (in de bus 1,50) Bus 25 snelbus naar Palma. Porto Soller, met bus 25, uitstappen bij place de Espanja ongeveer €8 Oversteken, daar is het station.(richting wit gebouw) Met de roltrap naar beneden. Bus stadion op niveau -3 Plaats 8,Bus 211, elk heel uur in iedergeval, kaartje koop je in de bus.

bij restaurant arcade (oranje luifeltje) Heerlijk eten daar, de targatelli carbonada was super! (pizza en salades waren ook heel goed)

I

• danielle, 04-05-2014

Als je lekker en goedkoop wilt eten moet je een keer naar mexicaans restaurant El paso gaan. Dichtbij, lekker eten en zeer vriendelijke mensen.

• Pieter, 10-09-2012

neem niet kamer 103; heeft namelijk door begroeiing van bomen/struiken totaal geen uitzicht

31 vragen over Aparthotel Plaza Son Rigo

• diana, 20-01-2019

nederlandse tv zenders

wie weet of er nederlandse zenders zijn . vaak op Mallorca geweest wil ik langer verblijven is het fijn toch wat tv te kijken en volgen ga alleen. gewoon vind ik prettig. hoop dat iemand het weet vr bedankt alvast

• Neeltje, 27-06-2016

Transfer

Kun je met de bus of taxi vanaf t vliegveld naar t hotel en wat zijn ongeveer de kosten per taxi?

Groetjes Neeltje

Rob, 30-07-2018

Bus 21 stopt nagenoeg voor de deur van de acco vanuit het vliegveld. Tevens is een taxi standplaats voor de deur. kosten weet ik helaas niet.

• Fleur, 25-10-2014

Leeftijden accomodatie

Hallo! Zijn er deze meivakantie 2015 ook jongeren rond de 15/16/17 jaar hier te vinden in dit complex? Groetjes Fleur

Aparthotel info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDeens, Duits, Fins, Internationaal, Nederlands, Noors, Regionaal, Scandinavisch, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages