Aparthotel Plaza Son Rigo

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

Plaza Son Rigo ligt bij Playa de Palma op het eiland Mallorca. In dit aparthotel overnacht je in een klein, maar volledig ingericht appartement. Op het complex vind je drie zwembaden waar altijd wel een bedje vrij is. Er is ook een binnenzwembad en jacuzzi. Gelegen vlakbij zee op fietsafstand van de supermarkt, het uitgaansgebied en de hoofdstad.

221 reviews over Aparthotel Plaza Son Rigo

• 8rozenberg15-06-2008

We zijn in mei 2008 een week in hotel Marina Plaza geweest. Goed hotel, lekker eten, vriendelijke mesen. Dicht bij het strand, en de drukte zoals de Bierstrasse kun je op zoeken. Wel erg gezellig hoor. Een hotel waar we zeker weer terug zullen komen. Prima. Jan en Trienke.

• 8Jacquela05-07-2007

4 juli 2007. Net terug uit Playa de Palma, Marina Plaza. Goed appartement,prima bedden en de banken in de kamer slapen ook goed. Ligging perfect je bent zo bij het strand en boulevard. Voertaal is wel overwegend Duits. Weinig Nederlanders. Ook dichtbij El Arenal, maar daar heb je geen last van. Veel leuke terrasjes. Heerlijke vakantie gehad.

• 9iemand25-06-2007

Ik vond Son Rigo allemaal goed verzorgd, het lag dicht bij het strand en het personeel was aardig. Ook waren er genoeg supermarkten in de buurt. Son Rigo is een echte aanrader

• 7M.A. Nauta11-06-2007

Wij ( ik, vrouw en dochter van 20 mnd) zijn 23 mei naar Marina Plaza geweest. Alles prima verzorgd. Personeel super aardig. Wat me wel opvalt is dat alles zo ontzettend verduitst is. Dit voor Mallorca zelf.

• 8P en A07-06-2007

We zijn begin juni een wekje geweest, het was een last-minute. Goed en verzorgd 3 sterren. Goede schoonmaak en alles lekker dichtbij, ik sluit mij bij de andere reacties aan. We kregen na 1 dag 2 nieuwe matrassen om dat die in bed lagen te zacht waren, Dit is pas service

• 9Willeke08-05-2007

Begin mei 2007 één week in appartement Son Rigo geweest. Alles was prima in orde. Ruim app, goed onderhouden en schoon. Goede sfeer en service, vriendelijke mensen. Complex zag er verzorgd uit, veel groen en bloemen. Schoonmaak goed, elke dag schone handdoeken. We hebben genoten van het buitenzwembad: schoon, genoeg (gratis) ligbedden op het ruime zonneterras. Omdat het weer af en toe wat minder was hebben we ook regelmatig gezwommen in het binnenbad. Lekker warm! Nieuw was de sauna. Son Rigo loopt onopgemerkt over in Marina Plaza. Voordeel M.P.: lift. In Son Rigo alleen trappen. Op dag van vertrek konden we voor € 20,-- de kamer tot vertrek (21.00 uur) gebruiken. Ideaal dus. Strand, winkeltjes en bus héél dichtbij! Mooie, verzorgde wandelboulevard.

• 8maarten19-04-2007

Prima appartementencomplex. Goed ontbijt en diner. Wordt 5 dagen per week schoon gemaakt. Keuken erg eenvoudig. Dicht bij strand. Personeel vriendelijk, regelen ook autohuur.

• 10Diana01-02-2007

Vorig jaar juli ben ik met mijn vriend in dit appartement geweest, het is ons beide echt super goed bevallen!

Het strand was lekker dichtbij, het eten was heerlijk en vooral met de kok konden we het goed vinden. De kamers waren echt groot en altijd netjes.

Jammer dat we niet zo goed weer hebben gehad, van de 13 dagen dat we er zijn geweest hebben we echt 8 dagen regens gehad. Erg jammer, maar ondanks alles heb we het echt super gehad.

Als we weer naar Mallorca gaan, kies ik weer voor dit appartement.

• 8BeJo28-08-2006

Geweldige vakantie gehad met 2 kinderen van 1 jaar en een kind van 2,5. Korte transfertijd, vlakbij strand en rustig gelegen midden in het vertier. We gaan graag eens terug.

• 8Andre10-08-2006

Goede acco en vriendelijk personeel. Echt een TOP locatie en centraal gelegen mbt taxi en bussen. Goed restaurant. Een aanrader voor ouders met kinderen!!

Volgend jaar weer...

12 tips over Aparthotel Plaza Son Rigo

• linda, 03-06-2014

Bus kaart kopen bij de tabacorio 10 euro = 10 ritten (in de bus 1,50) Bus 25 snelbus naar Palma. Porto Soller, met bus 25, uitstappen bij place de Espanja ongeveer €8 Oversteken, daar is het station.(richting wit gebouw) Met de roltrap naar beneden. Bus stadion op niveau -3 Plaats 8,Bus 211, elk heel uur in iedergeval, kaartje koop je in de bus.

bij restaurant arcade (oranje luifeltje) Heerlijk eten daar, de targatelli carbonada was super! (pizza en salades waren ook heel goed)

I

• danielle, 04-05-2014

Als je lekker en goedkoop wilt eten moet je een keer naar mexicaans restaurant El paso gaan. Dichtbij, lekker eten en zeer vriendelijke mensen.

• Pieter, 10-09-2012

neem niet kamer 103; heeft namelijk door begroeiing van bomen/struiken totaal geen uitzicht

31 vragen over Aparthotel Plaza Son Rigo

• diana, 20-01-2019

nederlandse tv zenders

wie weet of er nederlandse zenders zijn . vaak op Mallorca geweest wil ik langer verblijven is het fijn toch wat tv te kijken en volgen ga alleen. gewoon vind ik prettig. hoop dat iemand het weet vr bedankt alvast

• Neeltje, 27-06-2016

Transfer

Kun je met de bus of taxi vanaf t vliegveld naar t hotel en wat zijn ongeveer de kosten per taxi?

Groetjes Neeltje

Rob, 30-07-2018

Bus 21 stopt nagenoeg voor de deur van de acco vanuit het vliegveld. Tevens is een taxi standplaats voor de deur. kosten weet ik helaas niet.

• Fleur, 25-10-2014

Leeftijden accomodatie

Hallo! Zijn er deze meivakantie 2015 ook jongeren rond de 15/16/17 jaar hier te vinden in dit complex? Groetjes Fleur

Aparthotel info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDeens, Duits, Fins, Internationaal, Nederlands, Noors, Regionaal, Scandinavisch, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages