Aparthotel Plaza Son Rigo

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

Plaza Son Rigo ligt bij Playa de Palma op het eiland Mallorca. In dit aparthotel overnacht je in een klein, maar volledig ingericht appartement. Op het complex vind je drie zwembaden waar altijd wel een bedje vrij is. Er is ook een binnenzwembad en jacuzzi. Gelegen vlakbij zee op fietsafstand van de supermarkt, het uitgaansgebied en de hoofdstad.

221 reviews over Aparthotel Plaza Son Rigo

• 2018
    8Gerry28-07-2018

Prima

Vond alles wel goed alleen zwembad beetje klein

Geboekt bij neckermann
  • 8Noah06-06-2018

Mooie locatie

Hele mooie locatie. Wij hebben fietsen gehuurd via de receptie (5,- p.d) waarmee je prachtig in 3 kwartier langs de kust naar de hoofdstad kan fietsen. Ook konden wij er heel praktisch mee naar de supermarkt Mercadona (10 min. fietsen) en was het hoogstens 10 min. fietsen naar het Nederlandse uitgaansgebied. Kamers zijn prima verzorgd, worden elke dag schoongemaakt en je krijgt 5x nieuwe handoeken, etc. (wordt duidelijk vermeld, klagers zijn gewoon niet goed geïnformeerd). Nadeel was wel dat de schoonmaakster om 12 uur 's middags, maar ook om 9 uur 's ochtends voor je deur kon staan, niet echt fijn als je nog heerlijk slaapt. Verder mooie accommodaties, incl. binnenzwembad, een (helaas koude) jacuzzi en het strand op slechts een paar honderd meter lopen. Aardige receptie en je zit precies op een plek op het stand waar niet te veel mensen zijn, overigens zit je wel net in het Duitse gedeelte dus raak gewend aan Duitsers.

• Oude reviews

8Senn25-06-2016

Super ligging!

Wij hebben 10 super dagen gehad in het marina plaza gedeelte. Vriendelijke personeel en de kamers zien er altijd netjes uit. Vooral de ligging is helemaal super. Je stapt het hotel uit en rolt ze naar het strand. Het eten kan ik niet beoordelen, want wij gaan graag uiteten!

• 9Davy28-08-2014

prima!

qua prijs een heel goed hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!

• 8danielle05-02-2013

leuke plek

was leuk alleen een beetje ver weg van de leuke barren

• 10Annie30-10-2012

Fantastische plek

Een super fijn appartement. Wij waren er met een groep vrienden in de zomervakantie. Erg vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Ook was het schoon en mooie ruime kamers.

• 7A.17-09-2012

Nette appartementen nabij boulevard

Het appartementencomplex ligt in het rustigere gedeelte van de boulevard, tussen strandhuis 8 en 9. Wij hadden een (3-kamer)appartement in het Son Rigo gedeelte van het complex. Deze was ruim en redelijk schoon, maar wel enigszins verouderd. Door de vele bomen rondom het appartementen hadden wij geen zon op ons terras en was het binnen erg donker. Voordeel hiervan was dat het wel lekker koel bleef binnen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al een leuk complex, maar als ik weer zou gaan koos ik toch een andere accomodatie uit.

• 9Rian26-05-2011

Aanrader, prijs kwaliteit goed!

Goed appartement, aardig personeel. Kapotte douche werd meteen gemaakt. Gedateerd maar schoon. Goede ligging: bus voor de deur, vlakbij strand, vliegveld en palma.

• 9ilona02-08-2010

Geweldig

Mooie locatie,dichtbij het strand en een gezellige boulevard met talloze winkeltjes en restaurantjes. Wij zaten in het appartementencomplex,ziet er wat verouderd uit maar wel goed te doen(handdoeken zijn aanwezig,washandjes niet) Rondom het zwembad heel gezellig met bar en terras waar je lekker kunt genieten van een hapje en een drankje(helemaal niet duur) Leuke annimatie.In de omgeving genoeg te doen. Wij waren er 8 dagen maar was eigenlijk veel te kort.

• 8kitty25-05-2010

Prima simpel Aparthotel

Prima aparthotel. Wel ver van de nederlandse uitgaansgelegenheden, dan moet je een heel stuk over de boulevard lopen. Wel dicht bij allerlei eetmogelijkheden en cafe's. Lekker zwembad, ligstoelen etc.

12 tips over Aparthotel Plaza Son Rigo

• linda, 03-06-2014

Bus kaart kopen bij de tabacorio 10 euro = 10 ritten (in de bus 1,50) Bus 25 snelbus naar Palma. Porto Soller, met bus 25, uitstappen bij place de Espanja ongeveer €8 Oversteken, daar is het station.(richting wit gebouw) Met de roltrap naar beneden. Bus stadion op niveau -3 Plaats 8,Bus 211, elk heel uur in iedergeval, kaartje koop je in de bus.

bij restaurant arcade (oranje luifeltje) Heerlijk eten daar, de targatelli carbonada was super! (pizza en salades waren ook heel goed)

I

• danielle, 04-05-2014

Als je lekker en goedkoop wilt eten moet je een keer naar mexicaans restaurant El paso gaan. Dichtbij, lekker eten en zeer vriendelijke mensen.

• Pieter, 10-09-2012

neem niet kamer 103; heeft namelijk door begroeiing van bomen/struiken totaal geen uitzicht

31 vragen over Aparthotel Plaza Son Rigo

• diana, 20-01-2019

nederlandse tv zenders

wie weet of er nederlandse zenders zijn . vaak op Mallorca geweest wil ik langer verblijven is het fijn toch wat tv te kijken en volgen ga alleen. gewoon vind ik prettig. hoop dat iemand het weet vr bedankt alvast

• Neeltje, 27-06-2016

Transfer

Kun je met de bus of taxi vanaf t vliegveld naar t hotel en wat zijn ongeveer de kosten per taxi?

Groetjes Neeltje

Rob, 30-07-2018

Bus 21 stopt nagenoeg voor de deur van de acco vanuit het vliegveld. Tevens is een taxi standplaats voor de deur. kosten weet ik helaas niet.

• Fleur, 25-10-2014

Leeftijden accomodatie

Hallo! Zijn er deze meivakantie 2015 ook jongeren rond de 15/16/17 jaar hier te vinden in dit complex? Groetjes Fleur

Aparthotel info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDeens, Duits, Fins, Internationaal, Nederlands, Noors, Regionaal, Scandinavisch, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages