Aparthotel Plaza Son Rigo

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

Plaza Son Rigo ligt bij Playa de Palma op het eiland Mallorca. In dit aparthotel overnacht je in een klein, maar volledig ingericht appartement. Op het complex vind je drie zwembaden waar altijd wel een bedje vrij is. Er is ook een binnenzwembad en jacuzzi. Gelegen vlakbij zee op fietsafstand van de supermarkt, het uitgaansgebied en de hoofdstad.

221 reviews over Aparthotel Plaza Son Rigo

• 8Wendy Posch04-01-2019

Heerlijke rustige vakantie gehad (naseizoen!)

Fijne vakantie gehad bij Houm Plaza Son Rigo. We hadden een drie kamer appartement voor ons gezin (kinderen van 10 en 12). Net appartement, compleet, schoon, paar kleine (technische) verbeterpuntjes. En wat betreft comfort, een echt bank zou fijner zijn.. Erg vriendelijk personeel eigenlijk overal, van schoonmaak tot receptie, tot restaurants. Wij hadden gekozen voor half pension, zodat we niet iedere dag gemekker zouden hebben met eten. Bij de ontbijt- en dinerbuffets was voor iedereen iets te vinden, meestal teveel lekkers zelfs ;-) Zwembaden prima, wij gebruikten voornamelijk zwembad aan de zeekant, maar fris. Kinderen kozen vaak voor het warme binnenzwembad :-). Bedjes bij zwembad waren erg genoeg, geen "handdoekreserveringen", het was rustig dus niet nodig. Weet overigens niet of ik voor deze plek en accomodatie zou kiezen in het hoogseizoen.. Het was nu lekker rustig, aan het einde van de (herfstvakantie)week zelfs erg rustig!

• 2018
    9Vanessa31-07-2018

Dikke duim omhoog👍🏾

De ligging van het complex met geweldige entree, de goed onderhouden gebouwen en tuin gaven ons gelijk een goed gevoel. Het appartement was klein maar fijn. Het was compleet ingericht en de badkamer was ook zeer netjes met een douche die nog beter werkte dan thuis! We hadden een appartement achterin het complex met een mooi uitzicht op het groen. Een aantal van de appartementen bereik je door middel van een redelijke hoge portiektrap. Even aangeven bij boeken als je slecht ter been bent.
    Het zwembad: je kan gebruikmaken van drie zwembaden, maar wij hebben alleen gezwommen in het zwembad voorin. Dat was gewoon prima en voor zoveel gasten genoeg bedjes. Handdoekenissues geen een keer meegemaakt. Het eten: we verbleven op basis van half pension. Het ontbijt was goed, het diner wat minder. Het was eetbaar en dat was het. Het entertainment was geweldig! Chapeau hoe ze iedereen vermaakte met z’n tweetjes. Wij gaan zeker terug!

• Oude reviews

8Linda27-08-2015

goede vakantie

Met kinderen van 4 en 2 jaar. Perfect: kindervriend kok Emilio, de ligging, de zwembaden, het strand, aparte slaapkamer, verduisterende gordijnen en airco in het appartement. Minder: weinig vegetarisch eten, groenten vaak zout. Slecht: kinderentertainment door Luigi. Hij organiseert niets in miniclub en is niet vriendelijk voor kleine kinderen. Kinderdisco in Spaans en Duits en niet laagdrempelig waardoor alleen extroverte, wat oudere kinderen mee kunnen doen.

• 5wilma14-07-2015

tegenvaller!

Wij hebben eind juni 12 dagen gelogeerd in Marina Playa. Ons 3 kamer appartement wat heel mooi en net gerenoveerd. Zeezicht was niet mogelijk door de grote uit de kluiten gegroeide boom bij het balkon, eigenlijk zag je helemaal niks maar zat je nu wel in de schaduw. Kinder animatie is er eigenlijk bijna niet. Alleen soms 1 uurtje maar dan moet er wel genoeg aanmeldingen zijn. Bij het zwembad wordt soms iets georganiseerd. Bv aqua gym. Andere activiteiten worden niet georganiseerd. Niks met de kinderen dat viel ons erg tegen. Animator zou beter zijn best moeten doen! Zwembad water ging erg achteruit. Veel bladeren van de bomen in zwembad, zand op de bodem. Eten in restaurant was steeds het zelfde. Vaak koud in de bakken. Alleen het appartement in het hoofd gebouw was het aantal sterren waard. We gaan hier niet meer naar toe.

• 8l09-06-2015

mooie ligging

Wij zaten met onze 2 dochters ( 5 en 2 jaar) in Marina Plaza . Zeer netjes, gerenoveerd 3 kamer appartement. Goede bedden,grote kamers. Zwembad prima, dicht bij de zee . Heerlijk!! Son Rigo vonden wij wat ouder eruit zien( van de buitenkant), dit is een ander gebouw achter Marina Plaza. Schoonmaaksters heel vriendelijk, ook het personeel van de bar. Al veel jongeren in de omgeving die gingen stappen , geen last van gehad. Weet niet hoe dat in het hoogseizoen zal zijn. Wij hebben erg genoten!!

• 8jeske24-08-2014

Super locatie

Prima aparthotel uitstekende locatie. Vriendelijk personeel. Heerlijke boulevard. Bus voor t hotel is ideaal.

• 7Troostwijk21-08-2014

Redelijk

Er is geen uitzicht mits je op de vierde etage zit,wat overigens ook de enige gerenoveerde kamers zijn(studio's). De andere kamers zijn oud,wij moesten de slaapbank zelfs in elkaar drukken omdat hij bijna uit elkaar viel(geen grapje!).De pannenset was echt smerig en oud!De badkamer was erg oud,en niet schoon.Het eten is echt fantastisch en goed betaalbaar!Elf euro per persoon en echt een heerlijk buffet.Zorg dat je niet in Son Rigo zit,dat is oud en vol met jongeren.Marina Plaza is iets beter.Als je voor weinig een leuke vakantie wil krijgen en niet zoveel prijs stelt op luxe is dit iets voor jou.De kamers zijn erg gehorig dus oordoppen mee.De animatie is erg leuk!Nog een tip,ga niet met de paardenkoetsjes op de boulevard,die beesten worden vreselijk behandeld.We hebben een paard om zien vallen.Politie grijpt regelmatig in bij deze "vriendelijke dierenvrienden"met hun koetsjes.Verder is het personeel bij het hotel heel vriendelijk en behulpzaam.

• 9Lucien Mireille 06-08-2014

Volgend jaar weer naar Plaza Son Rigo

Plaza Son Rigo is een fijn complex om de vakantie door te brengen Er komen veel vaste Nederlandse en Duitse gasten. Het was onze 11e keer dat we hier kwamen Het personeel is zeer vriendelijk

• 9Lucien Mireille van Ham29-07-2013

Prima Aparthotel met gunstige ligging

Prima Aparthotel met vriendelijke service en gunstige liging

• 9Lucien Mireille van Ham29-07-2013

Prima Aparthotel

Prima Aparthotel met een vriendelijke service en uitstekende ligging

12 tips over Aparthotel Plaza Son Rigo

• linda, 03-06-2014

Bus kaart kopen bij de tabacorio 10 euro = 10 ritten (in de bus 1,50) Bus 25 snelbus naar Palma. Porto Soller, met bus 25, uitstappen bij place de Espanja ongeveer €8 Oversteken, daar is het station.(richting wit gebouw) Met de roltrap naar beneden. Bus stadion op niveau -3 Plaats 8,Bus 211, elk heel uur in iedergeval, kaartje koop je in de bus.

bij restaurant arcade (oranje luifeltje) Heerlijk eten daar, de targatelli carbonada was super! (pizza en salades waren ook heel goed)

I

• danielle, 04-05-2014

Als je lekker en goedkoop wilt eten moet je een keer naar mexicaans restaurant El paso gaan. Dichtbij, lekker eten en zeer vriendelijke mensen.

• Pieter, 10-09-2012

neem niet kamer 103; heeft namelijk door begroeiing van bomen/struiken totaal geen uitzicht

31 vragen over Aparthotel Plaza Son Rigo

• diana, 20-01-2019

nederlandse tv zenders

wie weet of er nederlandse zenders zijn . vaak op Mallorca geweest wil ik langer verblijven is het fijn toch wat tv te kijken en volgen ga alleen. gewoon vind ik prettig. hoop dat iemand het weet vr bedankt alvast

• Neeltje, 27-06-2016

Transfer

Kun je met de bus of taxi vanaf t vliegveld naar t hotel en wat zijn ongeveer de kosten per taxi?

Groetjes Neeltje

Rob, 30-07-2018

Bus 21 stopt nagenoeg voor de deur van de acco vanuit het vliegveld. Tevens is een taxi standplaats voor de deur. kosten weet ik helaas niet.

• Fleur, 25-10-2014

Leeftijden accomodatie

Hallo! Zijn er deze meivakantie 2015 ook jongeren rond de 15/16/17 jaar hier te vinden in dit complex? Groetjes Fleur

Aparthotel info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDeens, Duits, Fins, Internationaal, Nederlands, Noors, Regionaal, Scandinavisch, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages