Aparthotel Plaza Son Rigo

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

Plaza Son Rigo ligt bij Playa de Palma op het eiland Mallorca. In dit aparthotel overnacht je in een klein, maar volledig ingericht appartement. Op het complex vind je drie zwembaden waar altijd wel een bedje vrij is. Er is ook een binnenzwembad en jacuzzi. Gelegen vlakbij zee op fietsafstand van de supermarkt, het uitgaansgebied en de hoofdstad.

221 reviews over Aparthotel Plaza Son Rigo

• 2018
    9Lucien van Ham15-07-2018

Mooie accomodatie dicht aan zee. 2016-2018 totaal gerenoveerd, prachtig geworden. Personeel aan de receptie, bar en Huishoudelijke hulp zeer vriendelijk. We komen hier al jaren.....

• 2017
    9L.van Ham24-09-2017

Fijne accommodatie dit bij het strand

mooie appartementen 2017 gerenoveerd met een goede sfeer dit aan het strand.

• Oude reviews

9Fam.L.van Ham Holland07-09-2016

Gemoedelijke sfeer

Fijn aparthotel met een gunstige ligging en vriendelijk personeel.

• 10Tielbeke05-09-2016

Gweldig

We hebben een geweldige vakantie gehad prachtige plek in een bruisende stad, maar daar merk je bij de accommodatie niks van echt ideaal, zeer vriendelijk personeel!!, meedenken en behulpzaam!. Prima kamers en mooie zwembaden . Accommodatie geschikt voor jong en oud. Wij waren met 2 meiden die t ook helemaal geweldig vonden.

• 7G van den Berg22-05-2016

Oud van binnen en sommige nieuw

Op zich prima als je niet zoveel om luxe geeft.Er is een oud gedeelte en een nieuw gedeelte.Het nieuwe is mooi het oude slecht.Veel jongeren erg gehorig in de nacht.Het eten is fantastisch en het is lekker dicht bij het strand.Wij hebben alleen met lede ogen toegezien hoe er een paard instortte op de boulevard.Die beesten worden heel slecht behandeld en afgemat van de ochtend tot laat in de avond.Erg zielig !

• 7Anoniem11-08-2015

redelijk goed

Als gezin met 2 kinderen (5 en 3) hebben ons er prima vermaakt. Locatie is top! kamer 1315 is goed (uitzicht op zee, gerenoveerde kamer) Mensen zijn vriendelijk, goedkope auto huren net buiten het hotel. € 40,- voor een hele dag. Wij zaten in Marina Plaza en niet Son Rigo (hier zou ik ook niet willen zitten) kinderanimatie is matig! we hebben zelf gekookt ivm allergie dus kan niks zeggen over het buffet. Wij hebben net een paar dagen voor het hoofdseizoen geboekt dus hierdoor wat minder duur maar kan me voorstellen dat als je de volle pond moet betalen dat het dan iets tegen valt.

• 9J. Hylkema24-08-2014

Boven verwachting

Begin augustus een week in Marina Plaza gezeten. We zaten op de 3e verdieping en de kamers waren boven verwachting. Bedden waren uitstekend, slaapbank sliep ook prima. Keuken en douche waren zeer netjes. Gedeeltelijk uitzicht over zee en het zwembad. Heerlijk zwembad. Ligt vlakbij het strand en de boulevard. Kortom een heerlijke vakantie gehad!

• 7Anneke03-08-2014

fijne villa op het terrein voor 6 personen

Het sterkste punt van dit hotel is de ligging, vlakbij boulevard en strand en met een bushalte voor de deur. Je bent binnen een half uur op het vliegveld of in Palma. Verder is het hotel niet veel bijzonders; het zwembad is OK; de animatie was zeer slecht.

• 8linda03-06-2014

mooi verblijf

netjes en aardige mensen, als je 2 slaapkamers wilt boek dan een 3 kamer app, anders moet er iemand op de bank slapen en dat is niet zo heel fijn. broodtje haal voor een paar euro bij de bakker! dus een ontbijt van 7,50 euro vind ik wat duur! je ziet bijna geen ongedierte, die worden allemaal plat gespoten!

• 9danielle04-05-2014

Super vakantie gehad

Wij zijn net terug van een heerlijk weekje mallorca, en het appartement son rigo was prima. De kwaliteit prijs verhouding was goed en zeer aardig personeel. Elke dag wat te doen voor de kids.( in het nederlands) Het enige minpuntje waren de bedbanken om op te slapen, die waren nogal hard. Maar verder hebben we enorm genoten. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

12 tips over Aparthotel Plaza Son Rigo

• linda, 03-06-2014

Bus kaart kopen bij de tabacorio 10 euro = 10 ritten (in de bus 1,50) Bus 25 snelbus naar Palma. Porto Soller, met bus 25, uitstappen bij place de Espanja ongeveer €8 Oversteken, daar is het station.(richting wit gebouw) Met de roltrap naar beneden. Bus stadion op niveau -3 Plaats 8,Bus 211, elk heel uur in iedergeval, kaartje koop je in de bus.

bij restaurant arcade (oranje luifeltje) Heerlijk eten daar, de targatelli carbonada was super! (pizza en salades waren ook heel goed)

I

• danielle, 04-05-2014

Als je lekker en goedkoop wilt eten moet je een keer naar mexicaans restaurant El paso gaan. Dichtbij, lekker eten en zeer vriendelijke mensen.

• Pieter, 10-09-2012

neem niet kamer 103; heeft namelijk door begroeiing van bomen/struiken totaal geen uitzicht

31 vragen over Aparthotel Plaza Son Rigo

• diana, 20-01-2019

nederlandse tv zenders

wie weet of er nederlandse zenders zijn . vaak op Mallorca geweest wil ik langer verblijven is het fijn toch wat tv te kijken en volgen ga alleen. gewoon vind ik prettig. hoop dat iemand het weet vr bedankt alvast

• Neeltje, 27-06-2016

Transfer

Kun je met de bus of taxi vanaf t vliegveld naar t hotel en wat zijn ongeveer de kosten per taxi?

Groetjes Neeltje

Rob, 30-07-2018

Bus 21 stopt nagenoeg voor de deur van de acco vanuit het vliegveld. Tevens is een taxi standplaats voor de deur. kosten weet ik helaas niet.

• Fleur, 25-10-2014

Leeftijden accomodatie

Hallo! Zijn er deze meivakantie 2015 ook jongeren rond de 15/16/17 jaar hier te vinden in dit complex? Groetjes Fleur

Aparthotel info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDeens, Duits, Fins, Internationaal, Nederlands, Noors, Regionaal, Scandinavisch, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages