Aparthotel Plaza Son Rigo

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

Plaza Son Rigo ligt bij Playa de Palma op het eiland Mallorca. In dit aparthotel overnacht je in een klein, maar volledig ingericht appartement. Op het complex vind je drie zwembaden waar altijd wel een bedje vrij is. Er is ook een binnenzwembad en jacuzzi. Gelegen vlakbij zee op fietsafstand van de supermarkt, het uitgaansgebied en de hoofdstad.

221 reviews over Aparthotel Plaza Son Rigo

• 8Fam Baas Enschede31-10-2008

Regina is TOP !!

Zijn in Juli 2008 3 weken geweest,het zijn geen moderne appartementen,maar het totaalbeeld is fantastisch zeker onze Regina die in haar eentje (met een beetje hulp)de kar trekt,en als het nodig is ook nog de probleemptjes van de gasten oplost. Wij hebben net(30 Okt.)3 weken geboekt voor juli 2009.Tot dan we hebben er zin in!!!

• 5plunk26-10-2008

kamer weggegeven!

Jammer: na vlucht+bus met twee kleine kinderen, wordt doodleuk verteld dat onze kamer net is weggegeven. we hadden bewust ivm slapen kinderen een driekamerappartement gereserveerd. Aangeboden 'alternatief': een nacht in een tweekamer- en daarna een driekamerapp. Uiteindelijk aangedrongen en toch 3k-app gekregen, weliswaar erg achteraf, weinig licht in huis en veel lawaai.

• 9Sandra, Paul en Jesse07-10-2008

Prima appartement met een baby

Van te voren op Zoover gekeken, voordat we een keus gemaakt hebben. Vooral aangezien een vakantie met een baby toch weer aan andere voorwaarden moet voldoen. We hebben het twee weken prima naar ons zin gehad. Aardig personeel, lekker zwembad, appartement aan het zwembad, zodat de babyfoon bereik had. De ligging is echt top, bus, strand, vliegveld en stad dichtbij. Het eten in het restaurant is zeer uitgebreid en inderdaad een aardige kok. Verder is het rustig. Het enige nadeel in verband met babyvoeding is, dat er geen magnetron in het appartement is, verder een echte aanrader.

• 8grande20-09-2008

fijne vakantie bij marina son rigo

Voor de 2e keer naar son rigo en ook al een keer in marina plaza geweest (hoofd gebouw en nieuwer gedeelte). Weer een erg leuke vakantie gehad. Ontzettend aardige mensen en erg kindvriendelijk. Ligging ideaal. Veel duitsers maar die brengen veel gezelligheid en leven op de boulevard en het strand, niet als hinderlijk ervaren ook niet wat betreft geluidsoverlast, alleen een zaterdagavond maar toen kwam er uit alle hoeken van playa de palma geluid!! Enig puntje van aandacht: appartementen son rigo erg sober en aan een opknapbeurt toe zeker het keukengedeelte en het bankstel. Onze bedden waren wel prima. Maar met mooi weer en dat hadden wij ben je bijna niet in je appartement en als ons zoontje sliep in de middag kon je heerlijk op het balkon zitten en genieten van de zon en uitzicht op het zwembad en de tuin.

Tot volgend jaar !!

• 10Angelique Meijnders09-09-2008

geweldig

volgend jaar wordt het zeker weer dit appartementen complex.Ligging is zeer gunstig,aardige mensen. In een rustgevende omgeving vanwege dat het in een grote tuin ligt omringt door bomen en planten. Daarom op alles een tien want je moet het wel bekijken via hun maatstaven want die liggem toch anders als die van ons. Maar het is zeker de moeite waard want alles ligt heel dichtbij.En het is lekker dat je gebruik kan maken van 3 zwembaden,wasserette en internet. Snackbar is goedkoop die ze bij het zwembad hebben en al het personeel is even vriendelijk en behulpzaam.Ze spreken daar Engels,duits,frans en spaans dus je kan je altijd wel verstaanbaar maken.

• 8Groenewoud06-09-2008

Nette apartementen met vriendelijk personeel

Wij zijn hier midden augustus geweest met drie kinderen (14,8 en 4 jaar)en hebben het prima naar ons zin gehad. Het complex zelf is rustig en ligt op korte loopafstand van strand, zee, boulevard, bars en restaurants.Het buffet restaurant van Son Rigo is ook aan te bevelen. Het eten is van goede kwaliteit en bied voldoende afwisseling voor een prima prijs. Ook het personeel is uiterst vriendelijk. Kortom: Wij sluiten ons aan bij het merendeel van de overige (positieve) beoordelingen.

• 8Groenewoud06-09-2008

Nette apartementen met vriendelijk personeel

• 8van der Linde01-09-2008

prima accomodatie.

Behalve de nachtelijke geluidsoverlast van andere gasten is ons verblijf goed bevallen. Vriendelijke mensen; prachtige zwembaden; goede service.

• 8Fam. Huygen31-08-2008

super!!

Prima appartement en heel erg schoon, het personeel was heel erg vriendelijk en vooral voor de kinderen. Voor Regina van de miniclub een 10, ze doet de animatie helemaal alleen!!

• 8fam.emonds25-08-2008

prima

prima ligging,overal dichtbij, net zwembad,goedkoop restaurant, airco op kamer helemaal toppie,geweldig weer

12 tips over Aparthotel Plaza Son Rigo

• linda, 03-06-2014

Bus kaart kopen bij de tabacorio 10 euro = 10 ritten (in de bus 1,50) Bus 25 snelbus naar Palma. Porto Soller, met bus 25, uitstappen bij place de Espanja ongeveer €8 Oversteken, daar is het station.(richting wit gebouw) Met de roltrap naar beneden. Bus stadion op niveau -3 Plaats 8,Bus 211, elk heel uur in iedergeval, kaartje koop je in de bus.

bij restaurant arcade (oranje luifeltje) Heerlijk eten daar, de targatelli carbonada was super! (pizza en salades waren ook heel goed)

I

• danielle, 04-05-2014

Als je lekker en goedkoop wilt eten moet je een keer naar mexicaans restaurant El paso gaan. Dichtbij, lekker eten en zeer vriendelijke mensen.

• Pieter, 10-09-2012

neem niet kamer 103; heeft namelijk door begroeiing van bomen/struiken totaal geen uitzicht

31 vragen over Aparthotel Plaza Son Rigo

• diana, 20-01-2019

nederlandse tv zenders

wie weet of er nederlandse zenders zijn . vaak op Mallorca geweest wil ik langer verblijven is het fijn toch wat tv te kijken en volgen ga alleen. gewoon vind ik prettig. hoop dat iemand het weet vr bedankt alvast

• Neeltje, 27-06-2016

Transfer

Kun je met de bus of taxi vanaf t vliegveld naar t hotel en wat zijn ongeveer de kosten per taxi?

Groetjes Neeltje

Rob, 30-07-2018

Bus 21 stopt nagenoeg voor de deur van de acco vanuit het vliegveld. Tevens is een taxi standplaats voor de deur. kosten weet ik helaas niet.

• Fleur, 25-10-2014

Leeftijden accomodatie

Hallo! Zijn er deze meivakantie 2015 ook jongeren rond de 15/16/17 jaar hier te vinden in dit complex? Groetjes Fleur

Aparthotel info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDeens, Duits, Fins, Internationaal, Nederlands, Noors, Regionaal, Scandinavisch, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages