Aparthotel Plaza Son Rigo

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

Plaza Son Rigo ligt bij Playa de Palma op het eiland Mallorca. In dit aparthotel overnacht je in een klein, maar volledig ingericht appartement. Op het complex vind je drie zwembaden waar altijd wel een bedje vrij is. Er is ook een binnenzwembad en jacuzzi. Gelegen vlakbij zee op fietsafstand van de supermarkt, het uitgaansgebied en de hoofdstad.

221 reviews over Aparthotel Plaza Son Rigo

• 9Brigitte van Heijningen28-05-2019

Fantastisch appartement (1517)

Super locatie, zeker op etage 5 met zeezicht, kamers prima, bed en kussens erg goed, elke dag schoonmaak, dichtbij mooi strand, geen handdoeken leggen, dichtbij gezellige boulevard, bus richting hoofdstad dichtbij (€ 3,00 retour pp), fietsen kun je hier prima. Wel vlakbij het Duitse gedeelte maar dat maakt het wel levendig, als we nog eens naar Mallorca gaan komen we hier zeker terug!

• 2018
    9F.Gründmann28-05-2018

Prima

Prima schoon aparthotel, ruim opgezette kamers. Een prima aparthotel!

• Oude reviews

4Robin01-11-2016

Mooie locatie . Erg slechte kamers

Locatie is mooie dicht bij strand en boulevard. De kamers zijn helaas erg oud vies en slecht onderhouden. Zo waren en van de 10 lampen er zes kapot. Haren van de vorige gasten ruim aanwezig in de badkamer. Ook nog 10 na dagen niet schoongemaakt. Ook niet elke dag nieuwe handdoeken. Lastig als je naar het strand gaat en wilt douchen. Personeel was op het barpersoneel na erg onverschillig. De jongens van de bar/cafetaria maakte gelukkig veel goed. Deze waren erg vriendelijk en behulpzaam.

• 7Edmar25-06-2016

Schappelijke accomodatie net buiten Duitse enclave

Goed: prijs/kwaliteit verhouding. Dicht bij strand. Sfeervolle omgeving. Minder goed: appartement wel enigszins gedateerd en schoonmaak kon beter.

• 8Lindsay04-10-2015

Heerlijke vakantie gehad!

In september 9 dagen in Marina Plaza verbleven op basis van halfpension. Locatie is super goed, dichtbij het strand en de gezellige boulevard met leuke winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Personeel is vriendelijk en eten is zeer goed. Appartement was wat gedateerd, maar wel schoon. Bedden zijn prima en fijn dat er airco in de accommodatie was. Zwembad goed maar niet bijzonder. Entertainment was matig. Al met al een heerlijke vakantie hier gehad!

• 8Ans vd Luit18-08-2015

gezellig appartementencomplex

Voor de 4e keer hier geweest in gedeelte Marina Plaza. Dit jaar voor het eerst zonder kinderen. Het bevalt ons erg goed en het personeel, wat er overigens al jaren werkt, is erg vriendelijk. Geen overdreven luxe. Daar voor moet je naar Iberostar gaan. Wel een gemoedelijke gezellige spaanse sfeer. Kinderen kunnen hier lekker spelen zonder dat iemand erover zeurt. Het zwembad is niet erg griot maar prima te doen en aan de andere kant van de weg is immers de zee met een prachtig breed strand! Wij komen hier zeker terug!

• 9jaap08-08-2015

fantastisch

wij vonden de rust en het vriendelijk personeel een goede zaak. alleen buiten de deur in het centrum vonden we de bediening en de mensen erg opdringerig overkomen.

• 8Gerda07-10-2013

een prima plek

Marina Plaza is een fijne centrale plek. Bus voor de deur. Vlak bij mooie promenade, waar je heel leuk kan fietsen, tot in Palma helemaal fietspad.... Leuke eet gelegenheden vonden wij, Bei Toni, bij bushalte iets naar rechts. En spaghetteria: Casa Leone, bij bushalte iets naar links. Komen hier zeker eens terug....

• 8judithlangenberg22-04-2013

We hebben genoten!

Hele goede tijd gehad in dit hotel. We zaten in het gedeelte met uitzicht op zee (Marina Plaza). Afgaande op eerdere recenties genoeg oordopjes meegenomen, maar helemaal nergens last van gehad. Momenteel zijn er vooral oudere mensen en jonge gezinnen op vakantie. Denk dat het voor kinderen een erg leuk hotel/appartement is. Iedere avond kinderdisco; wordt verzorgd door een heel enthousiaste leuk vrouwtje. Ook bestaat de mogelijkheid om er te eten (buffetvorm) voor Eur 10,00. Was lekker en volop keus. Ook in de bediening weer erg enthousiaste mensen die hun werk met plezier doen. Vooral de kok is erg grappig (en heel goed met kinderen). Kamers zijn wat verouderd, maar je hebt alles wat je nodig hebt. Zou er zo terug gaan.

• 8Pieter10-09-2012

Uitstekende ligging, schone kamers

prima Aparthotel met zeer vriendelijk personeel

12 tips over Aparthotel Plaza Son Rigo

• linda, 03-06-2014

Bus kaart kopen bij de tabacorio 10 euro = 10 ritten (in de bus 1,50) Bus 25 snelbus naar Palma. Porto Soller, met bus 25, uitstappen bij place de Espanja ongeveer €8 Oversteken, daar is het station.(richting wit gebouw) Met de roltrap naar beneden. Bus stadion op niveau -3 Plaats 8,Bus 211, elk heel uur in iedergeval, kaartje koop je in de bus.

bij restaurant arcade (oranje luifeltje) Heerlijk eten daar, de targatelli carbonada was super! (pizza en salades waren ook heel goed)

I

• danielle, 04-05-2014

Als je lekker en goedkoop wilt eten moet je een keer naar mexicaans restaurant El paso gaan. Dichtbij, lekker eten en zeer vriendelijke mensen.

• Pieter, 10-09-2012

neem niet kamer 103; heeft namelijk door begroeiing van bomen/struiken totaal geen uitzicht

31 vragen over Aparthotel Plaza Son Rigo

• diana, 20-01-2019

nederlandse tv zenders

wie weet of er nederlandse zenders zijn . vaak op Mallorca geweest wil ik langer verblijven is het fijn toch wat tv te kijken en volgen ga alleen. gewoon vind ik prettig. hoop dat iemand het weet vr bedankt alvast

• Neeltje, 27-06-2016

Transfer

Kun je met de bus of taxi vanaf t vliegveld naar t hotel en wat zijn ongeveer de kosten per taxi?

Groetjes Neeltje

Rob, 30-07-2018

Bus 21 stopt nagenoeg voor de deur van de acco vanuit het vliegveld. Tevens is een taxi standplaats voor de deur. kosten weet ik helaas niet.

• Fleur, 25-10-2014

Leeftijden accomodatie

Hallo! Zijn er deze meivakantie 2015 ook jongeren rond de 15/16/17 jaar hier te vinden in dit complex? Groetjes Fleur

Aparthotel info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDeens, Duits, Fins, Internationaal, Nederlands, Noors, Regionaal, Scandinavisch, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages