Hotel Playa Golf

15 reviews over Hotel Playa Golf in het Nederlands

dit nooit meer

kees van heerebeek
16-9-2012

met het hotel op zich is niet veel mis,met de gasten des te meer , voor 99% duits, die drinken( zuipen) van s'morgens tot s'nachts, veel geschreeuw,en ze hebben een hekel aan alles wat niet duits is, het strand voor het hotel is hetzelfde verhaal, niet naar dit hotel gaan.

Gereisd Met partner in september 2012

Super ligging

Sjoerd
12-7-2011

De ligging van het hotel is echt super als je er bent om te stappen. Als je het zwembad voorbij loopt zit je op het strand. Het hotel ziet er verder netjes en verzorgd uit. De kamers worden ook iedere dag schoon gemaakt zelfs als je laat opstaat. Het enige nadeel is dat de airco de kamer niet voldoende gekoeld kreeg. Ook moest je erg lang op de lift wachten. Gelukkig zaten wij dan ook op de eerste etage.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch hotel

Martin en LydiaMeijer
7-10-2010

sinds 1975 20keer naar hotel playagolf geweest,ons binnenschip hadden wij ook playagolf genoemd.mooi hotel,goede service.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Top vakantie

Ed en Els van der Horst
3-4-2010

We zijn net terug (31 maart 2010), dit 4* hotel is fantastisch qua ligging, eten en vriendelijkheid, een echte aanrader

Gereisd Met partner in april 2010

Top!

Remy
22-10-2009

Lekker aan het strand, schone en mooie kamers, prima eten, vriendelijk personeel, als je om 13.00 uur opstaat, wordt alsnog je kamer gepoetst, kortom geweldig!

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

Freek Pelman
30-9-2009

We zijn net terug, en genieten nog na. Wij herkennen niets van de negatieve beoordelingen.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 30 2009 16:53:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima!

Evelien
24-8-2009

Wij zijn hier in augustus een aantal dagen geweest. Maar het was helemaal super. Met de omschrijving op verschillende sites doen ze zichzelf te kort! De ligging is helemaal perfect! De zwembaden zijn heerlijk verfrissend. De kamers zijn schoon en de bedden liggen lekker! (niet groot, maar wat ben je nou op de kamer?)Het eten vonden wij goed. Voor elk wat wils. De service was ook prima, kortom we zouden er zo weer heen gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2009

Mooie accomodatie

Karin
29-6-2009

Mooie accomodatie direct aan de boulevard. Vriendelijk personeel, met goede kamers. Voorzijde is beter dan de achterzijde ivm verkeer. Eten is goed, maar niet uitstekend. Lekker ontbijt.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer zeer slecht

wijnands
10-6-2009

Zeer slecht hotel, het eten is erbarmelijk slecht. Ze zetten de bakken eten klaar om 18.00 en om 21.15 staan ze er nog. Vooral nooit met kinderen daar na toe gaan. Wij zijn er slechts een paar nachten geweest om met wat vrienden om te stappen. Dan gaat het nog,echter ik zal er nooit met mijn gezin naar toe gaan

Gereisd Met vrienden in juni 2009
2007

Wij zijn van 7okt tot 14 okt 2007 in dit hotel geweest we

peter kramer
15-10-2007

Wij zijn van 7okt tot 14 okt 2007 in dit hotel geweest we hoorden dat we aan de straatzijde zaten en vroegen voor een andere kamer en die kregen we (alleen tegen betaling van 50euro)zeezicht.We vonden dit wel heel vreemd maar oke we hebben wel betaald. het eten was niet bijzonder.het was ook af en toe gewoon koud ,dan wachten we tot er nieuw eten kwam. weinig keus maar we hebben geen honger gehad .voor een 4 sterren hotel is dit erg slecht. overal word er nog gerookt op de gangen in de ontvangsthal.afschuwelijk.zelfs op de kamers werd er gerookt .het hotel stonk dan ook naar nicotine want er waren heel veel rokers. de kamer zelf werd wel goed schoongehouden .in dit hotel komen wij niet meer terug wel op mallorca .dit is een heel prettig eiland

Gereisd Met partner in oktober 2007

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Golf in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.