Hotel Paradiso Garden

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.3Goed

• Sauna

12 reviews over Hotel Paradiso Garden

• 9M03-08-2012

Supervriendelijk personeel

In dit hotel is het personeel echt heel vriendelijk. Altijd goedendag enzo, ze willen je het naar de zin maken. Zelfs midden in de nachte kregen we ontbijt (we moesten vliegen) Het eten was superlekker! De ligging ideaal. 2 minuten lopen en je bent aan zee. Tussen El Arenal en Palma de Mallorca in. Je bent er zo met de bus. Je kunt er heerlijk feesten als jongere. Schone kamer, die regelmatig bijgehouden worden. Alleen op 1 kamer was de airco stuk, maar dat was alles... Ik zou er zo weer heen gaan! Het zwembad was ook lekker. Niet echt geschikt voor kinderen. Gezien de vele jongeren, het hotel is er ook niet erg op gericht...

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 6Remco24-07-2011

Te doen voor een week

's Morgens om 8 uur in het Hotel aangekomen, maar we mochten niet meer aanschuiven bij het ontbijt. Hier moest eerst €6,- p.p. voor betaald worden. Konden de koffers wel achter slot en grendel zetten omdat de kamers pas vanaf 1 uur beschikbaar waren. De ligging is perfect, je bent zo in het centrum met leuke, Nederlandstalige uitgaansgelegenheden. Ontbijt/Brunchbuffet zeer uitgebreid en prima verzorgt, dinerbuffet was wat minder: halfgaar vlees, vet dat eraf droop. Voor de makkelijke eter altijd wel iets te vinden. Kamers prima, wordt alleen niet heel goed schoongemaakt. Wel iedere dag nieuwe handdoeken. Al met al een prima hotel voor een week, prijs/kwaliteit verhouding is wel minder. Geen €600,- p.p. voor een week waard.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Jolanda Boon07-05-2011

Super ligging! Vriendelijk personeel.

Mac paradiso Garden, in Playa de Palma, heeft een zeer centrale ligging t.o.v. strand, luchthaven en openbaar vervoer naar Palma(bus lijn 15 en 25). Tevens zeer uitgebreide ontbijt/brunchtijden van 8.00u-14.00u en vriendelijk personeel. Heb me zeer op mijn gemak gevoeld. Eten is prima. Kamers wat gehorig.

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 8Marijke22-07-2010

Goed en veilig

Als alleenreizende heb ik mij hier erg op mijn gemak en veilig gevoeld. De kamers zijn ietwat gehorig maar voldoen verder prima. De balkons zijn allen naar zee gericht zodat je vanaf een uur of 14.00 ook vanaf je balkon lekker van het weer kunt genieten. Het strand is op 2 min loopafstand. Het hotel serveert een brunch tot 14.00 uur wat een groot voordeel is als je wat langer in je bed wilt liggen. Het eten is verder prima en afwisselend.

Alleen gereisd in juni 2010

• 4kees21-06-2010

slecht

Erg gehoorig en op duitsers gericht! Niet klantvriendelijk. Het eten was redelijk. Geen aanrader

Gereisd met partner in juni 2010

• 5R. Uittenbogaard21-06-2010

matig

K & R Bij aankomst werden we in een smerig hok gestopt.We hadden een superior kamer geboekt.En dat was deze kamer zeker niet!Het leek wel een gevangenis. We hadden ramen met trails ervoor.Ook was er geen balkon of terras.We hebben er meteen melding van gemaakt. We kregen als antwoord dat ze geen andere kamer voor ons hadden. Na lang Ons beklacht te maken. Kregen we eindelijk als antwoord:'kom morgen ochtend maar terug.Dan zouden we een andere kamer krijgen. De andere dag kregen we uiteindelijk de goede kamer. Waarschijnlijk als we niks hadden gezecht moesten we onze vakantie door brengen in dat hok dat op een cel leek. De nieuwe kamer was goed maar zeer gehoorig!Je kon Je buren heel duidelijk horen. Het eten was redelijk. De ligging is prima. Wij gaan niet meer terug naar dit holel. We zijn erg schoffterig behandeld door het personeel! Het is geen aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8marjan en piet14-10-2008

zeer goed eten

erg gezellig hotel zeer goede bufetten kamers zeer gehorig en aan renovatie toe wel alles duits daar geen b.v.n tv ze zijn daar te veel op de duitse gasten gericht en die krijgen ook de beste kamers

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8verbrugge09-10-2008

een aanrader

we zijn net terug ongelooflijk fijn hotel eten is ook goed animatie is wat minder vind ik het hotels en de omgeving is wel duits gericht maar erger je daar niet aan dan is het helemaal top gezellige langs het strand en de winkels zeker een aanrader prima ligging en hotel om het land te bezichtigen

Gereisd met vrienden in oktober 2005

• 7Cindy & Branco17-08-2008

prima *** hotel

Hotel is goed. Vlakbij zee en hotel zelf heeft een zwembad maar dit is niet erg groot. Hotel en kamers zijn schoon en de kamers hebben airco die ook werkt als je de kamer verlaat. Het eten is best goed en er is voldoende en dit wordt ook steeds aangevuld. Ontbijt is tot 14:00 uur. Personeel is erg vriendelijk. Je kunt ook buiten eten. 2x per week is er buiten muziek maar verder is er geen animatie. Voor een * hotel is het prima.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9liesje09-07-2007

paradiso garden was 1 van de fijnste horels waar ik geweest ben heel vriendelijk en plezant personeel proper je kon er tenminste ontbijten tot 14 uur ideaal voor ons. ik vind dit hotel een aanrader en zou zeker nog terug willen gaan.

Gereisd in juli 2007

Hotel Paradiso Garden info