Hotel Pamplona

8.2Fantastisch

Spanje, Mallorca, Playa de Palma

Op vakantie geweest naar Pamplona?

8.2Fantastisch

• Sauna

9 reviews over Hotel Pamplona

• 8Lub03-05-2017

Heerlijk

Super schoon en mooi verzorgd hotel, vriendelijk personeel. Mooi zwembad, en gezellige zitjes. Heerlijk ontbijt! Warm eten mag wat warmer, maar genoeg variatie.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9W,W & L26-08-2016

Geweldig mooi hotel

Dit was de beste vakantie tot nu toe voor ons. Mooi hotel, goede ligging en heel fijn verzorgd. We hebben echt genoten van onze vakantie. Wat ons betreft een echte aanrader. Vriendelijke en behulpzame mensen. Het eten was goed verzorgd en divers. Alles is op loopafstand te doen , bus vervoer is goed geregeld. Anders is een taxi ook een goede optie. Veel winkels en supermarkten in de omgeving. Zeker de moeite om nog eens terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Jolanda18-08-2015

Super hotel!

Wij zijn net terug van vakantie en hebben het erg goed naar onze zin gehad! Net, verzorgd en mooi hotel en een uitgebreid ontbijt! Alleen de matrassen waren inderdaad wat hard. Het hotel lag op een paar minuutjes lopen van het strand, boulevard en bushalte. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Elke avond was er iets georganiseerd met muziek. Wat ik fijn vond was dat er niet de 'ik leg mijn handdoek vast op ligbed neer' sfeer hing. Er waren genoeg ligbedden beschikbaar. Op de laatste dag konden we onze koffers achter slot en grendel zetten in de lobbykast. En konden een tijd reserveren om te douchen zonder extra kosten, dit stelden wij zeker op prijs. Kortom het hotel is echt een aanrader! Wat ik wel kwijt wil is dat wanneer je op de boulevard of elders in een koets stapt met paard ervoor dat je kijkt naar de gezondheid van het dier, want dat liet soms de wensen te over...

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Delzeyne Salima17-06-2015

Volledig vernieuwd, mooi en proper hotel

Mijn vriendin en ik waren er halfweg mei, en dit hotel is volledig vernieuwd en was pas terug open. Vriendelijk barpersoneel (Juanito is de max), hulpvaardig, mooi zwembad, goed gelegen. Enkel het personeel aan de receptie is echt wel lui en hebben eens een goede tik op hun vingers nodig :-). Prachtige vernieuwde kamers met zalige douche en mooi terras. Eten lekker soms iets te lauw voor degenen die echt graag hun eten warm eten. zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Weijs01-08-2014

Super fijn hotel

Op eerste dag bestolen aan het zwembad. Directie heeft het serieus opgepakt en meegeholpen met aangifte doen. Ook daarna betrokkenheid groot en stevige maatregelen genomen (camera systeem, waarschuwings pamfletten) Gezellig hotel. Personeel is zeer vriendelijk en enthousiast. Veel Fransen en entertainment daar ook op gericht. Mooie schone moderne studio's. Eten erg goed. Gevarieerd en ruime keuze. Nooit te weinig en alles op goede temperatuur. Personeel ook hier weer vriendelijk. Voor een iets rustigere beleving van Mallorca (palma/arenal) een perfect hotel.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9r.hamers14-07-2013

Goed hotel op een centrale ligging

Dit hotel wordt vooral bezocht door fransen (85%) en duitsers (10%). Als je je open opsteld kun je je hier goed amuseren. Ook de animatie is veelal in het frans maar ze doen hun best om ook wat duits en engels te praten. De binding met het animatieteam was geweldig. Zeer leuke gasten waren dat!! Het eten is ook perfect zeer gevarieerd en vooral spaanse gerechten. De kamers werden elke dag schoon gemaakt. De bediening was erg vriendelijk tot soms grappig!! Wij vonden het in ieder geval een goed hotel. Fitness, zwembad, buitenbar, binnenbad, podium, volleybalveldje, eetzaal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8r.bremmers30-03-2007

Hartstikke leuk hotel in Playa de Palma. Voornamelijk Franse (80%) en Duitse (15%) gasten en nog een paar nederlanders en spanjaarden. 100 meter van de boulevard en veel animatie en aandacht voor de klant. In het voorjaar was er nog geen animatie buiten maar daar is wel een buitenbar, podium, miniclub, ruim terras met zwembad en ga zo door. Het eten is erg goed verzorgd, er staat zelfs een magnetron met potjes eten voor de baby! Ontbijt zeer uitgebreid en Avondeten zeer uigebreid buffet met vers bereide vissoorten en vleesssoorten. Regelmatig themaavonden. Hotel is wat ouder maar de hoge servicegraad maakt het een leuk adres

Gereisd in maart 2007

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats