Géén boekingskosten

Palma Playa I

SpanjeMallorcaPlaya de Palma

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Palma Playa I voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 9 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 9 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Palma Playa I

• 7Sjoerd30-09-2016

Erg ver

Prima simpel hotel, echter wel ver van het feest gedeelte af. Zwembad is klein maar schoon. Kamers zijn basic maar goed te doen.

• 7Anya30-12-2013

Zijn geld waard..

Een hotel op de Ballermanstranden. Goede ligging, maar wij zijn er in december, dan is er veel gesloten en maken die stranden een nog triestere indruk dan in de zomer (tenzij je ervan houdt). Wij hadden een auto en gebruikten het hotel als uitval. Kamers zijn schoon, spartaans ingericht maar oke. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel wordt bevolkt door Duitse pensionada's. Weinig min of meer jonge mensen gezien. Het eten kan echt beter. Niets blinkt uit, het is allemaal wel te eten, maar soms koud. Champignons uit een blik met uien in een bak gegooid is echt onder de maat. Maar de meeste hotelgasten vinden het prima (ik heb nog gevraagd). Dus wij zijn verwend.. Het eten krijgt een onvoldoende. Maar het hotel als totaal is een prima uitvalbasis. Dichtbij het vliegveld en dichtbij de uitvalswegen om het eiland te verkennen. En het eiland is prachtig. Bovendien is Palma stad ook dichtbij. En daar kun je prima eten!

• 8zonaanbidder25-08-2011

Goed hotel!

Na de slechte beoordelingen gelezen te hebben vooral over het slechte eten, waren we voorbereid op het ergste. Maar het viel allemaal reuze mee! De kamers waren schoon, groot genoeg, lekker met airco, niet zulke fijne bedden maar wel met een superfijn balkon! Het eten was ook erg goed eigenlijk, we hebben geen enkele dag hetzelfde gegeten! Er was altijd patat en een pasta voor degene die niks lusten, maar ook altijd vis, vlees, salades, groenten, 4 soorten toetjes en altijd ijs! dus niks te klagen gehad!

• 8malle 201113-08-2011

Goed te doen

Toen we de reacties op internet lazen, hielden we ons hart vast. Toen we daar aan kwamen, viel alles reuze mee!

• Medewerkers van de bar & receptie waren zeer vriendelijk!
    • De kamers waren groot en voldeden aan alle wensen ( genoeg kasten, föhn enz)
    • Het hotel zag er goed uit, had een goede service en de kamers werden uitstekend gepoetst. - In het hotel zaten veelal jongeren, maar dat waren wij zelf ook.
    • Het zwembad zag op de foto's klein uit, maar we vonden het in het echt, groot genoeg of even in de plonzen
    • Het ontbijt was voldoende. Je had genoeg keus, thuis eet je ook altijd het zelfde.
    • Het avondeten varieerde van lekkerheid. De ene dag was het echt lekker, en de andere keer niet zo. Maarja, je kan het nooit voor iedereen goed doen!
    • De prijzen van de dranken in het hotel waren ook erg goed te doen (1.40 voor een cola )

Zeker een goed hotel, vooral voor jongeren!

• 7Ellen08-06-2010

prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Hotel is schoon, kamers ook erg schoon en iedere dag schone handdoeken. Personeel is erg vriendelijk maar verwacht niet veel van het ontbijt. Verder zijn de bedden een ramp, veel te hard. Eettentjes genoeg in de buurt waar je heerlijk kunt eten en vaak voor weinig.

• 7Ank van Baal18-02-2009

zekers nog wel een keer terug maar dan in de zomer

net hotel, ontbijt prima veel keuzes en lekkere verse broodjes, diner matig na 2 a 3 keer eten heb je het wel gezien bediening in het restaurant kan wel bij sommigen wat vriendelijker

• 7G. Smit13-02-2009

Heel redelijk, maar we komen niet terug.

Erg onvriendelijke bediening bij het ontbijt. Na een keer hadden we dat wel gezien, de supermercado in de buurt is altijd open en heeft prima broodjes. Erg gehorige kamers, maar wel redelijk verder. Wisselende klantvriendelijkheid bij de balie. In tegenstelling tot wat op de website van touroperator stond, was het geen halfpension. Daar hadden we overigens toch ook geen gebruik van gemaakt, zie boven.

• 8vanleeuwen20-08-2008

geweldig hotel

Mooi hotel ligt vlakbij het strand. Autoloze boulevard.

• 6H M Joosten13-08-2008

Zeker niet voor ouderen en ouders met kinderen

Hotel zeer veel overlast van jongeren met name 's-nachts, zwembad viel ook zeer tegen. Ontbijt en diner was zeer beperkt. weinig keus, niet echt een lekkere smaak aan het eten. Voor een * hotel mag je toch wel in ieder geval iets beters verwachten. Mallorca zelf is ontzettend leuk en aan te raden.

• 8helgazwier05-10-2007

Eenvoudig hotel, eten verveeld snel kamers schoon ,dichtbij strand,bijna uitsluitend duitse gasten,vriendelijk personeel wel erg gehorig.

Hotel Palma Playa I info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar