Hotel Pabisa Sofia

151 reviews over Hotel Pabisa Sofia in het Nederlands

Heerlijk

Geke
20-4-2019

Leuk hotel aan de rand van het uitgaansgebied, 300 m v/h mooie zandstrand en de boulevard met div winkeltjes en restaurants. Hotel is niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen, vooral meer voor jongeren maar ook voor de iets oudere jongere ( 56 ) prima vertoeven. Wij ( zoon van 19 ) zijn er in 2017/2018 & 2019 een weekje geweest, dus dat zegt genoeg.....

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Top ..super

Huub Martens
1-12-2018

Super verblijf en vriendelijke personeel Top

Gereisd Met partner in juli 2017

nooit meer

Bart Verhoeven
28-9-2018

Pluspunt: vriendelijk personeel, zwembad is proper en er is plaats genoeg, ligging is niet ver van strand. Minpunten: De meeste klanten van dit hotel zijn Duitsers die veel lawaai maken overdag en s nachts. Voor de rust moet je zeker niet naar hier komen. Soms was de lawaaioverlast in de avond luider dan de muziek de in dit geval een dame die kwam optreden. Gevolg dat ze het na één uur wel voor bekeken hield en er gewoon mee stopte. De hoteluitbaters lieten de Duitsers gewoon doen, onbegrijpelijk. Kamer, zeker badkamer was verouderd met weinig verluchting. Eten was niet altijd warm en vaak hetzelfde. Voor ons was dit de eerste en laatste keer in dit hotel. Maar de vakantie viel al bij al toch nog mee.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Pabisa Sofia, Director de operaciones, 2-11-2018

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekortgeschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om uw vertrouwen terug te winnen. Ik kan u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om u een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

klachten

Kevin
5-8-2018

Even een opsomming waarom wij hier nooit meer heen gaan:

• Gelijk bij aankomst gevraagd of wij onze kamer een extra dag konden aanhouden omdat wij om 23:50 zouden vliegen, dit was geen probleem. Tot dat ik het een dag voor vertrek nog even ging vragen en toen werd mij verteld dat ik alleen betaald zou hebben voor een “safe” terwijl ik duidelijk had gecommuniceerd met die man in het Engels en hij dit ook bevestigde. Dus ik vond het niet meer als normaal dat wij dat geld terug zouden krijgen omdat ik die hele kluis niet eens gebruikt had. Vervolgens kreeg ik een bandje aangeboden voor een extra maaltijd maar ik gaf aan hier geen gehoor naar te hebben omdat ik de hele week al bewust daar niet had gegeten omdat het niet lekker was (kwestie van smaak) vervolgens werden we als afval behandeld door de manager van het hotel alsof wij hem zojuist iets vreselijks hadden aangedaan. Nog even een verklaring van mijn cijfers: Ligt dicht bij strand maar nog dichter bij Duitse kroegen. Dat is nog niet zo erg maar wel als je om 16:00 al dronken en dan bedoel ik echt dronken Duitsers moet ontwijken die staan te plassen. Service van kamersmeisjes en kantine personeel keurig. Personeel achter balie niet Voor dezelfde prijs in Albufeira en Salou vele malen betere kwaliteit gehad. Eten zeer beperkt en Duits gericht (smaak kwestie?).Zeer hard bed en harde mv afzuiging waardoor slapen een drama word. De kamers zijn gehorig en daarbij zijn de gasten tot 5:00 snachts luidruchtig. Kast deur kan niet open omdat het bed er te dicht op staat. Zwembad ben ik niet geweest vanwege de dronken lui. Hygiëne kan beter aangezien er een volle prullenbak pas na 5 dagen geleegd werd. Grootste punt van ergernis zijn twee kleine liften die veel te weinig capiteit hebben voor zo een groot hotel.
Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Pabisa Hotels, Director de operaciones, 21-8-2018

Nooit weer.

B.
10-6-2018

Mooie ligging. Dichtbij het uitgangsleven en de boulevard. Lekker eten (veel keus), prima ontbijt. Kamers sober maar OK. Schoon. Wel klein met heel kleine badkamers. De bedden op onze kamers lieten zéér te wensen over. Het hotel is ontzettend gehorig. De sfeer in het hotel wordt ontzettend beïnvloed door de andere, veelvuldig dronken gasten. De overlast was overal. In de hal, op de gang, in de eetzaal, bij het zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Heel goed hotel!

ASchuitema
4-6-2018

Super hotel. Goede ligging. Kamer wel wat klein, maar prima. Schoon ook. Eten was echt fantastisch! Heel veel keus. Dikke pluim voor de medewerkers. Werken allen hard, super vriendelijk. Hotel is niet geschikt voor kleine kinderen. Heel fijn verblijf gehad. Absoluut niets te klagen.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een super vakantie gehad ! Zeker een aanrader.

Annette
14-5-2018

Fantastisch hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Super vriendelijk personeel. Beperkt keuze eten, maar het eten was overheerlijk. Kamer niet groot, maar ruimte genoeg. Kamer schoon en netjes. Ik vond het wel jammer dat het zwembad water erg koud was. Dus helaas geen gebruik gemaakt van zwembad, maar dat zal met de warme maanden wel anders zijn. Hotel is niet geschikt voor gezinnen met kinderen. Vooral door de luidruchtige dronken jonge en oudere Duitsers die daar vanaf mei regelmatig aanwezig zijn.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Pabisa Sofia, Director de operaciones, 29-5-2018

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien.

nooit meer

R.Buhrs
16-4-2018

Heel gehorig hotel op de kamer kan je absoluut niet internetten komt een paar seconden en valt dan weer weg absoluut geen aanrader voor april zwembad steenkoud veel schaduw balkon ,s gevaarlijk voor kleine kinderen aan een kant kunnen kinderen er gemakkelijk overheen kruipen receptie personeel niet vriendelijk ,eten eentonig , absoluut geen aanrader touroperator kan daar niets aan doen met touroperator is alles super gegaan wij gaan een paar maal per jaar op vakantie en zijn beslist geen zuurpieten dit is de eerste maal dat ik iets schrijf echt beslist geen aanrader

Gereisd Met partner in april 2018

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Matig

Kim
19-10-2017

Prima ligging all in krijg je pas om 12.00 en bij uitchecken knippen ze je bandje af wil je langer of eerder moet je bijbetalen nog nooit ergens mee gemaakt.

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pabisa Sofia in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pabisa Sofia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.