Hotel Pabisa Sofia

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7Goed

161 reviews over Hotel Pabisa Sofia

• 2019
    8Stefanie12-09-2019

Prima Hotel

Een prima hotel, eenpersoons kamer is wat klein maar je bent er toch alleen om te slapen en te douchen. Plafondwaaier werkt goed. Airco is ook aanwezig, deze heb ik niet gebruikt. Eten en drinken is goed, er is ruim voldoende keuze voor ieder wat wils. Personeel is goed en vriendelijk, voorziet iedereen op tijd van een drankje. Personeel loopt ook rondom het zwembad voor een drankje. Je kunt bij het hotel een handdoek huren voor bij het zwembad, dit kost je 10 euro borg en 1 euro per dag. Ik heb totaal geen last gehad van geluidsoverlast of van de jongeren tijdens mijn vakantie eind augustus, begin september was het 50/ 50 jong en oud. De wifi in het hotel is ook goed, geen problemen mee gehad. De ligging van het hotel is ideaal, vlakbij de zee, uitgaansgebied en de winkels. Ga je met touroperator dan kun je gebruik maken van de extra voordelen, zoals gratis naar Palma Aquarium, waterpark, mini golf en ergens wat eten.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 1WN18-08-2019

Nooit meer!

El arenal is leuk...pabisa sofia nooit meer! Smerige zooi en veel kapot op de kamer. Als je komt moet je écht alle gebreken doorgeven want uiteindelijk draai jij voor de kosten op. Als he niks zegt trek je aan het kortste eind. Rekeningen voor gebreken kunnen dan meteen betaald worden of ze dreigen met politie!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7Giovanni06-08-2019

Leuk als je van stappen houd op een mooie plek!

Het is een voornamelijk Duits georiënteerd hotel. Het eten is voor een 3 sterren hotel zeker goed. De kamers zijn erg klein en de airco is slecht. Wij hebben geen last gehad van de jongeren. Ik zou dit hotel niet aanraden voor ouderen en jonge kinderen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Mirthe26-07-2019

Fantastische vakantie gehad

Super vakantie gehad! Eten was erg goed, kamers erg schoon en een goede ligging!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Eddie H05-07-2019

Een aanrader

Voor de 3e keer in dit hotel geweest. Het hotel, personeel en service is prima. Alleen het avondeten is niet super. We zijn veel uit gaan eten. Dat is echt goed en niet duur. Het uitgaansleven en het strand is super

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Jolanda24-06-2019

Super breakfast diner goed verzorgd het eten

Super mooie ligging dit hotel aardige receptionistes , super vriendelijk, veel mooie bomen gekronkelde bomen zwembad 2 baden ook mooi strandstoelen perfect, service vn personeel een 10 zou zo weer gaan een aanrader

Alleen gereisd in juni 2019

• 8H&H14-06-2019

Een herhaling zit er zeker in!

Prima hotel, met een perfecte ligging ter hoogte van Balinerio 7 aan de boulevard. Wel midden in het Duitse gedeelte. Veel grote groepen Duitsers in het hotel en die nemen wel wat lawaai mee en er wordt wat afgezopen... Het hotel heeft een overeenkomst met de Bierkönig, onbeperkt drinken als je all-in verblijft. Balinerio 1 t/m 3 is het Nederlandse gedeelte. Je stapt zo op de bus naar Palma 12 km verderop voor 1,50 aanrader! Het vliegveld is 5 km verderop. Het eten in het hotel is prima en divers, vaak een ander thema. Handdoeken voorbij het zwembad kan je krijgen voor 1 euro per dag met 10 euro borg. Aardig behulpzaam personeel. Geen grote, maar schone kamers!

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Geke20-04-2019

Heerlijk

Leuk hotel aan de rand van het uitgaansgebied, 300 m v/h mooie zandstrand en de boulevard met div winkeltjes en restaurants. Hotel is niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen, vooral meer voor jongeren maar ook voor de iets oudere jongere ( 56 ) prima vertoeven. Wij ( zoon van 19 ) zijn er in 2017/2018 & 2019 een weekje geweest, dus dat zegt genoeg.....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    9Huub Martens01-12-2018

Top ..super

Super verblijf en vriendelijke personeel Top

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Bart Verhoeven28-09-2018

nooit meer

Pluspunt: vriendelijk personeel, zwembad is proper en er is plaats genoeg, ligging is niet ver van strand. Minpunten: De meeste klanten van dit hotel zijn Duitsers die veel lawaai maken overdag en s nachts. Voor de rust moet je zeker niet naar hier komen. Soms was de lawaaioverlast in de avond luider dan de muziek de in dit geval een dame die kwam optreden. Gevolg dat ze het na één uur wel voor bekeken hield en er gewoon mee stopte. De hoteluitbaters lieten de Duitsers gewoon doen, onbegrijpelijk. Kamer, zeker badkamer was verouderd met weinig verluchting. Eten was niet altijd warm en vaak hetzelfde. Voor ons was dit de eerste en laatste keer in dit hotel. Maar de vakantie viel al bij al toch nog mee.

Pabisa Sofia, Director de operaciones, 02-11-2018

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekortgeschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om uw vertrouwen terug te winnen. Ik kan u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om u een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet, Quality Management Hotel Pabisa Sofía

Gereisd met partner in september 2018