Hotel Pabisa Sofia

157 reviews over Hotel Pabisa Sofia in het Nederlands

Nooit meer!

WN
18-8-2019

El arenal is leuk...pabisa sofia nooit meer! Smerige zooi en veel kapot op de kamer. Als je komt moet je écht alle gebreken doorgeven want uiteindelijk draai jij voor de kosten op. Als he niks zegt trek je aan het kortste eind. Rekeningen voor gebreken kunnen dan meteen betaald worden of ze dreigen met politie!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Leuk als je van stappen houd op een mooie plek!

Giovanni
6-8-2019

Het is een voornamelijk Duits georiënteerd hotel. Het eten is voor een 3 sterren hotel zeker goed. De kamers zijn erg klein en de airco is slecht. Wij hebben geen last gehad van de jongeren. Ik zou dit hotel niet aanraden voor ouderen en jonge kinderen.

Fantastische vakantie gehad

Mirthe
26-7-2019

Super vakantie gehad! Eten was erg goed, kamers erg schoon en een goede ligging!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Een aanrader

Eddie H
5-7-2019

Voor de 3e keer in dit hotel geweest. Het hotel, personeel en service is prima. Alleen het avondeten is niet super. We zijn veel uit gaan eten. Dat is echt goed en niet duur. Het uitgaansleven en het strand is super

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Super breakfast diner goed verzorgd het eten

Jolanda
24-6-2019

Super mooie ligging dit hotel aardige receptionistes , super vriendelijk, veel mooie bomen gekronkelde bomen zwembad 2 baden ook mooi strandstoelen perfect, service vn personeel een 10 zou zo weer gaan een aanrader

Gereisd Alleenreizend in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een herhaling zit er zeker in!

H&H
14-6-2019

Prima hotel, met een perfecte ligging ter hoogte van Balinerio 7 aan de boulevard. Wel midden in het Duitse gedeelte. Veel grote groepen Duitsers in het hotel en die nemen wel wat lawaai mee en er wordt wat afgezopen... Het hotel heeft een overeenkomst met de Bierkönig, onbeperkt drinken als je all-in verblijft. Balinerio 1 t/m 3 is het Nederlandse gedeelte. Je stapt zo op de bus naar Palma 12 km verderop voor 1,50 aanrader! Het vliegveld is 5 km verderop. Het eten in het hotel is prima en divers, vaak een ander thema. Handdoeken voorbij het zwembad kan je krijgen voor 1 euro per dag met 10 euro borg. Aardig behulpzaam personeel. Geen grote, maar schone kamers!

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijk

Geke
20-4-2019

Leuk hotel aan de rand van het uitgaansgebied, 300 m v/h mooie zandstrand en de boulevard met div winkeltjes en restaurants. Hotel is niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen, vooral meer voor jongeren maar ook voor de iets oudere jongere ( 56 ) prima vertoeven. Wij ( zoon van 19 ) zijn er in 2017/2018 & 2019 een weekje geweest, dus dat zegt genoeg.....

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Top ..super

Huub Martens
1-12-2018

Super verblijf en vriendelijke personeel Top

Gereisd Met partner in juli 2017

nooit meer

Bart Verhoeven
28-9-2018

Pluspunt: vriendelijk personeel, zwembad is proper en er is plaats genoeg, ligging is niet ver van strand. Minpunten: De meeste klanten van dit hotel zijn Duitsers die veel lawaai maken overdag en s nachts. Voor de rust moet je zeker niet naar hier komen. Soms was de lawaaioverlast in de avond luider dan de muziek de in dit geval een dame die kwam optreden. Gevolg dat ze het na één uur wel voor bekeken hield en er gewoon mee stopte. De hoteluitbaters lieten de Duitsers gewoon doen, onbegrijpelijk. Kamer, zeker badkamer was verouderd met weinig verluchting. Eten was niet altijd warm en vaak hetzelfde. Voor ons was dit de eerste en laatste keer in dit hotel. Maar de vakantie viel al bij al toch nog mee.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Pabisa Sofia, Director de operaciones, Fri Nov 02 2018 13:42:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekortgeschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om uw vertrouwen terug te winnen. Ik kan u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om u een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet, Quality Management Hotel Pabisa Sofía

klachten

Kevin
5-8-2018

Even een opsomming waarom wij hier nooit meer heen gaan:

• Gelijk bij aankomst gevraagd of wij onze kamer een extra dag konden aanhouden omdat wij om 23:50 zouden vliegen, dit was geen probleem. Tot dat ik het een dag voor vertrek nog even ging vragen en toen werd mij verteld dat ik alleen betaald zou hebben voor een “safe” terwijl ik duidelijk had gecommuniceerd met die man in het Engels en hij dit ook bevestigde. Dus ik vond het niet meer als normaal dat wij dat geld terug zouden krijgen omdat ik die hele kluis niet eens gebruikt had. Vervolgens kreeg ik een bandje aangeboden voor een extra maaltijd maar ik gaf aan hier geen gehoor naar te hebben omdat ik de hele week al bewust daar niet had gegeten omdat het niet lekker was (kwestie van smaak) vervolgens werden we als afval behandeld door de manager van het hotel alsof wij hem zojuist iets vreselijks hadden aangedaan. Nog even een verklaring van mijn cijfers: Ligt dicht bij strand maar nog dichter bij Duitse kroegen. Dat is nog niet zo erg maar wel als je om 16:00 al dronken en dan bedoel ik echt dronken Duitsers moet ontwijken die staan te plassen. Service van kamersmeisjes en kantine personeel keurig. Personeel achter balie niet Voor dezelfde prijs in Albufeira en Salou vele malen betere kwaliteit gehad. Eten zeer beperkt en Duits gericht (smaak kwestie?).Zeer hard bed en harde mv afzuiging waardoor slapen een drama word. De kamers zijn gehorig en daarbij zijn de gasten tot 5:00 snachts luidruchtig. Kast deur kan niet open omdat het bed er te dicht op staat. Zwembad ben ik niet geweest vanwege de dronken lui. Hygiëne kan beter aangezien er een volle prullenbak pas na 5 dagen geleegd werd. Grootste punt van ergernis zijn twee kleine liften die veel te weinig capiteit hebben voor zo een groot hotel.
Pabisa Hotels, Director de operaciones, Tue Aug 21 2018 09:26:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pabisa Sofia in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pabisa Sofia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.