Hotel aan zeeWeer vandaag25°18°

62 reviews over Hotel Pabisa Chico in het Nederlands

Genoten!

Johanna
11-8-2018

Zeer relaxt hotel. Vriendelijk personeel. Eten was heerlijk en niets op aan te merken. Beetje gehorig maar als je last van iemand had werd diegene daar op aangesproken.

Wij waren als compleet gezin met aanhang en hebben een heerlijke vakantie gehad.

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien.

Pabisa Chico

Super hotel jammer van de dronken Duitsers

Richard
8-7-2018

Schoon hotel, vriendelijk personeel, lekker eten, zwembad is prima, er is airco .... er is een groot minpunt dat zijn luidruchtige Duitse jongeren die teveel drinken. In de nacht regelmatig wakker geworden van de herrie. Personeel doet haar best hier tegen op te treden maar het valt niet mee.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij dat u van uw verblijf genoten hebt en hopen u snel weer te zien.

Prima hotel,misschien andere periode

Beuker
3-7-2018

Prima en schoon hotel met goede keuken en prima personeel

Veel teveel bezopen Duitse jongeren in groepen,waar wij overigens geen last van hadden,wel ergernis .erg goed hotel,maar!

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw reactie met ons te delen. We hopen u snel weer te zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Pabisa Chico voor je op een rij gezet:

Geen Mallorca, geen Pabisa Chico!

Jessica
26-5-2018

We voelden ons als oudere gasten wel ter zijde geschoven tov de jeugd. die erg luidruchtig aanwezig waren. vinden ook dat touroperator aan moet geven dat het in deze periode erg vol zit met Duitse groepen die alleen maar komen om te zuipen, nog nooit zoveel dronken mensen gezien! Walgelijk!! Kamers waren prima, eten ook!

lounge was in verhouding veel te klein om savonds gezellig te kunnen zitten. op een gegeven moment werd de lounge gesloten en moest jezelf je drankje halen buiten, tot overmaat van ramp ook nog in een plastic beker! klacht ingediend bij de receptie die het door zouden geven aan de directie, is niet op gereageerd, gemiste kans! Bij het ontbijt zat iedere keer in de broodmand een half gesneden wit brood wat iedere dag harder werd, voor de rest was het ontbijt prima!

op laatste dag kamer bijgehuurd (35,-) all inclusive eindigt om 12.00 uur we werden opgehaald om 19.30 savonds. Geen reisleiding op de luchthaven!

Pabisa Chico, Director de operaciones, 29-5-2018

Goed Ballermanhotel

Liset
10-9-2017

Goede ligging op loopafstand van het strand, de Schinkestrasse en de boulevard. Kamers met zwembadzicht zijn aan te bevelen om lawaai van de straat en het naburige hotel Lancaster te voorkomen. Hotel wordt prima schoongemaakt, in het zwembad worden regelmatig zwembadmonsters gemaakt en het gehele terrein wordt 's morgens goed schoongemaakt. Dit betekent dat vanaf half tien het zwembad bezocht kan worden. Geen vervelende handdoekpraktijken dus. Tevens zijn in tuin genoeg ligbedden vrij met schaduwplaatsen. Het personeel is zeer vriendelijk. De kamer is groot genoeg en modern ingericht met verduisteringsgordijnen. We zijn hier drie weken geweest en het themabuffet bij het avondeten wordt wekelijks herhaald. Het eten was wisselend. Bepaalde gerechten waren erg lekker maar helaas hebben wij ook mee gemaakt dat diverse vleesgerechten behoorlijk taai en droog waren. Ook de lasagne was nooit knapperig maar leek meer op saus. Ook de vis was niet altijd even lekker. Sommige drankjes waren niet goed. Een wodka lemon leverde zuurbranden op en ook een pure Amaretto was erg waterig. Verder was de verzorging goed met op de dag van vertrek een vroeg ontbijt. Het hotel wordt bezocht door groepen en stellen. 's nachts kan er overlast zijn, hier kan de receptie voor gebeld worden die vervolgens ingrijpt. Overigens weinig last hiervan gehad. Hotel is niet geschikt voor kleine kinderen vanwege ontbreken van voorzieningen en de omgeving met de nodige beschonken mensen. All in bij Oberbayern en Bierkönig viel tegen omdat je bij een bar het drinken mag afhalen en het bier niet goed smaakte bij de Bierkönig. Personeel daar niet vriendelijk omdat je van Pabisa bent (geen betalende klant) Eten bij Novi Beach Park is aan te bevelen. Ook hiervoor geldt een beperkte kaart en vaste plaatsen bij reservering. Het hotel wordt bezocht door veel Duitsers.

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te geven. We hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel.

zeer goed

erik
4-9-2017

eten goed zeer vriendelijk personeel. één groot min punt.

Wij zijn aangekomen om 23 u, prima er was nog iets te eten en dringen.

Maar bij het vertrek kwamen ze ons ophalen om 19 u. We hadden all-in maar bij het uitchecken om 12 u werden onze bandjes afgeknipt en stopte onze all-in. Konden om 13 uur niet meer gaan eten of drinken. On begrijpelijk van het hotel nooit meegemaakt!!!!!

jammer zo een goed hotel en ze laten zich hier aan kennen

Geweldige tijd gehad

Connie
24-8-2017

Het is een geweldig hotel schoon en uiterst vriendelijk personeel . Wij waren met een groep met mensen met een beperking en iedereen stond voor ons klaar . onze groep wilde ons begeleiders verrassen daar heeft hrt personeel bij geholpen. Met een versierde tafel en taart en zelfs de champagne ont brak niet.

Heerlijk hotel

Mari
13-8-2017

Kleinschalig hotel,rustige omgeving voor el arenal,heerlijk buffet,aardig personeel,echt aanrader.... zee klein stukje lopen,geen overlast gehad van herrie...

Wat een geweldig hotel

Grecilla
9-8-2017

Geweldig hotel en geweldig eten

Alles was brandschoon en ik vond de ligging top

Dichtbij het centrum maar je hebt er absoluut geen last van.

Goed hotel

Sharon
1-8-2017

Hotel ligt dichtbij het strand en de boulevard. Het eten is vergeleken met andere all inclusive hotels waar ik ben geweest heel erg goed en het personeel is erg vriendelijk en brengt drinken. De hotelkamer ziet er ook modern nieuw en schoon uit.

We hebben een aantal aanbieders voor Pabisa Chico voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pabisa Chico in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pabisa Chico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.