Hotel Pabisa Balistersterster

• Sauna

111 reviews over Hotel Pabisa Bali

• 6Yolanda08-09-2019

nooit meer

Het personeel heb ik super veel respect voor, heel erg vriendelijk, kamers zijn superschoon. Ik heb heel veel respect voor het personeel die ondanks de onbeschofte dronken Duitsers altijd maar vriendelijk blijven. Kennelijk is het in augustus, tijd van de bierfeesten. Op de site wordt aangegeven dat er een uitgaansstraat in de buurt is en dat er Duitsers komen. Wat niet wordt beschreven is dat er straal bezopen Duitsers dit hotel boeken. Deze mensen beginnen met zuipen om 7 uur in de ochtend totdat ze niet meer kunnen lopen. De stranden worden overspoeld met stomdronken Duitsers. In de eetzaal zijn ze super luidruchtig en onder invloed van alcohol. Het is een chaos. In de uitgaansstraat de zogenaamde bierstrasse kunnen ze zich gratis volgooien en staan opeengepakt de hele dag de te zuipen. De boulevard is verpest door dezelfde souvenirwinkels en een overkill aan Afrikanen die met de nodige nepmerken je allerlei rotzooi aanbieden.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Alex08-07-2019

Geweldige vakantie gehad.

Goed en schoon hotel, vriendelijk personeel, mooie kamers, lekker eten. Lekker dicht bij de boulevard/strand. Niet geschikt voor kleine kinderen. Geen last van de feestende Duitsers gehad. Werd allemaal goed in de gaten gehouden door het personeel. Mensen die hierover klagen moeten zich misschien iets beter verdiepen in de locatie en het publiek dat hier vakantie viert. Ik zou zo weer terug gaan naar dit hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    4Frans17-07-2018

Nog niet misschien dat ik ooit nog terug ga.

Echt een ellendig slecht hotel, je wordt nergens geholpen en bijna al het personeel doet alsof ze gek zijn. En nee, ik ben van nature geen boos persoon, maar wel realistisch.

Beste gast,

Wij bedanken u voor de tijd die u genomen hebt om ons een evaluatie van uw verblijf te geven. Wij hadden verwacht dat u een betere ervaring met ons hotel zou hebben. We hopen alsnog de kans te krijgen u in het hotel onze beste service te kunnen bieden.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Eva H.02-07-2018

Goed hotel

Fijn hotel, zeer vriendelijk personeel. Het enige nadeel is dat we pas om 13.30 op de kamer terecht konden, gevarieerd eten. in sommige nachten overlast gehad van de feestende jeugd.

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 6Van Damme Christine12-06-2018

hotelmanagement krijgt een onvoldoende

Het hotel is gelegen in de uitgangsbuurt en vergeven van de Duitse toeristen. De Staff is bewonderenswaardig en wellicht de reden dat het hotel nog 4 sterren waard is. Het eten was superlekker en het poetspersoneel moet werkelijk bergen verzetten om elke dag de zwijnerij van de Duitse jeugd op te kuisen. De bediening aan het zwembad is top. en ook het keukenpersoneel is fantastisch. Het onthaal aan de keuken is origineel en tof. Doch als je incheckt en uitcheckt hebben ze je liggen met hun all inclusive. Het hotelmanagement is enkel behulpzaam voor de Duitse toeristen en heeft een korte termijnvisie van zoveel mogelijk verdienen op korte termijn. Het hotel wordt afgebroken en aan het nachtlawaai van die zatte bende wordt niets gedaan. Ze zijn echter bezig om een nieuw hotel te bouwen juist ernaast. Misschien is dat de reden van hun laksheid? jammer voor de vorige eigenaars van dit hotel die dit wondermooie hotel opgebouwd hebben.

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te geven. We hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Quality Management

Hotel Pabisa Bali

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Gilda02-06-2018

Vaker als maar een keer in je leven (zou zonde zij

Prachtig hotel, heerlijk eten (ook voor vegetariërs), super vriendelijk personeel, super schoon overal, super veilige ligging voor ook vrouwen alleen, gaan super om met de wensen van hun klanten, kom hier al jaren en dit is het beste all in hotel die ik heb meegemaakt. Er komen inderdaad veel duitsers maar ze zijn op vakantie super gezellig en beschermend. Viel me op dat het als een hele grote familie voelde echt zoals het moet in deze kille wereld. Ben net 3 dagen thuis en het liefste rende ik weer snel terug naar het fantastische hotel incl personeel, de uitgaans sfeer, het mooie eiland met geweldig goed georganiseerde eilandtour eigenlijk top locatie voor een fijn verblijf en een warm bad hihi tussen de Duitse vakantie hangers. ( bijna geen kinderen gezien en dat is ook goed zo ;) Zo ik ga nu weer boeken voor oktober en het aftellen kan weer beginnen. Ik ga alleen :)))) is ook super ha ha je zit nooit lang alleen aan de pabisa bar x

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en reactie! We zijn blij dat u van uw verblijf genoten hebt en hopen u snel weer te zien.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8Urszula Gebala06-03-2018

Fantasisch Mallorca.

Dat was prima georganiseerde reis . Leuke hotel lekker eten .Perfect locatie van hotel . Mallorca mooiste Spaanse bestemming. Reisleiding was niet deskundig.

Pabisa Bali, Director de operaciones , 01-05-2018

Gereisd met partner in september 2017

• 2017
    7Fam. v. Eldik/Bakker09-08-2017

Geweldig!

Prima hotel met vriendelijk personeel en een geweldige keuken met voor ieder wat wils. Jammer dat er maar twee liften zijn waardoor je soms lang moet wachten. Ligging in het zgn. Duitse gedeelte 200 mrt. van de Bierköning, maar hier amper hinder of last van gehad. Binnen 5 minuten loop je naar het strand.

Quality Management Hotel Pabisa Bali, Director de operaciones , 02-10-2017

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 2Sj23-07-2017

Dit nooit meer

Goed hotel vriendelijke bediening Maar alleen maar last van zuipende jeugd(duitsers) Zwembad word helemaal overheerst . Spugend en pissend van balkon . Word niks van verteld als je gaat boeken Word ook weinig aan gedaan door personeel die lopen alleen met dienbladen vol drank om het nog erger te maken Mallorca verder prachtig Dus zoek een hotel met weinig jeugd of je moet er van houden .

Quality Management Hotel Pabisa Bali, Director de operaciones , 29-07-2017

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen voor het geven van uw feedback. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekortgeschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om uw vertrouwen terug te winnen. Ik kan u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om u een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

1Anne04-10-2016

Nooit rustig, altijd lawaai en dronkaards

Dit hotel ligt in het verlengde van de Duitse "bierstraat", waar het bijna 24 uur per dag feest is voor -voornamelijk Duitse- bier- en worstliefhebbers van een jaar of 40, 50. Het Oktoberfest wordt hier ook uitvoerig gevierd. Als je daarvan houdt, zit je hier goed. Ga je naar Mallorca voor je rust: in dit hotel gaat dat zeker niet lukken!

Quality Management - Hotel Pabisa Bali, Director de operaciones , 18-10-2016

Gereisd met partner in september 2016

1 tip over Hotel Pabisa Bali

• Anoniem, 19-09-2013

Kies voor een hotel in het Nederlandse gedeelte.

0 vragen over Hotel Pabisa Bali

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen