Appartement Orlando

7.1Goed

Spanje, Mallorca, Playa de Palma

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Orlando?

7.1Goed

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Orlando

• 7Tim23-04-2012

Prima

Prima appartementen op een uitstekende locatie. Op slechts 1 minuut lopen van de befaamde Schinkestrasse in het Duitse deel. Veel jeugd in het hotel, maar hotelpersoneel houdt iedereen goed aan de regels. Zwembad stelt niet zo veel voor, maar wel fijn om erbij te hebben. Strand is ongeveer 5 minuten lopen.

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te geven. We hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8kim26-07-2011

Leuke vakantie gehad!

Twee minuten lopen en je bent op het strand. Wel in het Duitse gedeelte, maar geen last van gehad omdat we zelf naar het Nederlandse gedeelte gingen..Dit is wel 15 a 20 minuten lopen (langs de gezellige boulevard) Kamers waren in orde en er werd elke dag schoongemaakt. Zou hier zeker nog een keer terugkomen

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7clovesr04-04-2011

Leuk

Het waren hele schone appartementkamers, geen stof te vinden, onder het bed ook niet. De mensen waren er vriendelijk.

Minpunt; De schoonmaakster had op een dag de deur niet weer op slot gedaan, en we waren smorgens om half 12 al weggegaan en kwamen s'avonds tegen half 6 terug, was gelukkig niets weg!

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Ellen01-02-2010

leuk voor met vrienden

Hier geweest samen met 5 andere vrienden. Ligt 2 minuten lopen van het strand en de boulevard. Kom je voor je rust, moet je hier zeker niet naar toe gaan. Ligt in het Duitse uitgaansgedeelte en er is dus veel lawaai. Maar dit is dan ook een keuze die je maakt.

Elke dag schoongemaakt, en om de dag nieuwe handdoeken. Net hotel. Na 23.00 uur zijn ze erg streng. Wij waren nog op het balkon aan het praten en wat aan het drinken, en werden meteen gewaarschuwd dat we stil moesten zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 4abveuger25-11-2008

Nooit meer!

Zeer onvriendelijke receptie, zeer lawaaierige ligging, handdoeken drie dagen niet verschoond, wilde de directie spreken kon niet! Geen aanrader!

Gereisd met partner in september 2008

• 7Brenda20-09-2008

niet perfect, wel goed!

Wij zijn van 10 tot 19 september naar Orlando geweest.. Het was vrij rustig, maar dat heb je in het na seizoen. De kamers werden goed schoongemaakt en om de dag kregen we schone handdoeken.. Het was gewoon goed, niet perfect maar het was ook geen 4 sterren appartement.. Wij hebben een super vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2008

• 7Marieke11-08-2008

Niet de moeite waard

Het appartementencomplex is op zijn retour, de poolbar zoals vermeld in de reisgids is niet aanwezig. Het mini-supermarktje bij het appartement is ontzettend duur. Het complex ligt in Arenal en niet in Playa de Palma zoals in de gids vermeld staat. 's Nachts wordt aan de overlast van de vele, onzettend luidruchtige Duitsers helemaal niets gedaan.

Het zwembad stelt niets voor aangezien er geen drinken/snack gekocht kan worden. In het appartement zijn er ontzettend veel dingen verouderd, zoals sanitair, koelkast en meubels.

Niet echt bepaald een 3-sterren complex!!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Manja17-07-2008

prima appartement

Wij zijn van 9 t/m 16 juli '08 in Orlando geweest en het is ons goed bevallen. De appartementen zijn erg ruim en hebben een prima balkon. Bijna elke dag krijg je schone handdoeken en wordt er schoongemaakt. De ligging is ook erg goed, t strand is op 3 minuten lopen en je zit midden in het duitse uitgaansgebied. (Wat overigens erg gezellig is). Over de boulevard loop je in 15 minuten nr t nederlandse gedeelte. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad, zowel voor jong als oud is Playa de Palma een ideale bestemming!

Gereisd met familie in juni 2007

• 8Noortje10-08-2007

Het app. zit er sober, maar netjes uit. Het ontbijt stelt niet veel voor (meer ingesteld op de duitse gasten), maar het is wel te eten. Het buffet 's avonds is niet veel, maar ze hebben wel elke dag andere warme maaltijden. Je zit echt in het Duitse gedeelte, en als je van een goede nachtrust wilt genieten, dan is dit niet de plek. Het nederlandse gedeelte zit op ong. 10 min. afstand lopen, dus dat is te doen. Het zwembad is goed, niet te groot niet te klein. 1 Keer is er zand in gegooid, maar meteen de volgende ochtend hebben ze het schoongemaakt. De receptionisten kunnen een aardig woordje duits, het engels valt een beetje tegen. Het strand is ong. 200 m. verderop. Wij hebben in ieder geval een mooie vakantie gehad, en daar heeft dit app. deels aan meegedragen.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 5Rik07-08-2007

De appartementen zien er goed uit. Het zwembad is vrij klein. Het strand is dichtbij. Er zit een supermarkt bij wat heel handig is. Orlando ligt midden in het Duitse gedeelte met om de hoek een bierstraat waar altijd iets te doen is. De Bierkönig moet je gezien hebben! Het Nederlandse stap-gedeelte is op loopafstand. Het stikt er 's nachts van de hoertjes die iets te graag hun werk doen (ze hangen aan je arm en knijpen in de edele delen). Heel opdringerig dus! Sommige receptionisten kunnen haast geen Engels of Duits wat heel storend is. Er wordt wel vanalles verkocht aan de receptie. Dat is wel fijn als de supermarkten dicht zijn. De poetsvrouwen staan veelste vroeg op de deur te bonken maar doen verder hun werk wel goed. De liften zijn niet echt bepaald nieuw! Ik heb 2 keer vastgezeten in de lift en de receptie reageerde niet als er op de alarmknop gedrukt werd. Tip: als je vast zit in de lift bij Orlando dan kun je het beste maar fysieke kracht gebruiken om jezelf te bevrijden. Keertje schuppen hielp bij ons goed! succes ermee! Kortom: zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages