Aparthotel Occidental Playa de Palma

Aparthotel Occidental Playa de Palmasterstersterster

8.1Fantastisch

Spanje, Mallorca, Playa de Palma

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Playa de Palma voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Tonen op kaart

370 reviews over Aparthotel Occidental Playa de Palma

• 2019
    9Voncken08-10-2019

Aanrader voor een relaxte genietvakantie

Heel mooi relatief kleinschalig hotel. Weinig kinderen, vooral rustige mensen. Mooie ligging, voortreffelijk eten, prachtig zwembad en appartement is ruim. Ondanks dat het was volgeboekt nooit volle eetzaal of bedjes allemaal bezet.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Danny31-08-2019

Fantastisch!

Mooie accommodatie met heel vriendelijk personeel!het ontbijt en avondeten was heel erg goed en gevarieerd!er was elke avond live entertainment en er werd veel voor kinderen georganiseerd. Het is s,avonds wel gehorig door de muziek ,maar dat duurde maar tot 12 uur en onze zoon van 1 jaar en 3 maanden sliep daar gelukkig gewoon doorheen.voorderest op loopafstand van mooi strand met en gezellige boulevard.een aanrader om heen te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Leonie23-05-2019

fantastisch !

samen met een vriendin verbleven we half mei een week in dit hotel, We boekten een kamer maar kregen een suite, met alle luxe ! heel goed hotel, erg schoon, perfect eten ( we hadden all inn ) enige min is groepen jongeren die van donderdag t/m zondag komen om te feesten. Hotel ligt heel gunstig t.o.v. strand en uitgaansgebied. dichtbij en geen overlast. alleen maar lof over dit hotel. niet kind vriendelijk was voor ons prima als twee volwassenen die rust willen .

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    7Elize19-11-2018

Gewoon goed.

Mooi hotel, super schoon maar wel erg gehorig.

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Mevrouw Roofs13-09-2018

Prima verblijf, gebruik minibar slecht

Ligging goed, personeel eetzaal bijzonder vriendelijk, Dame receptie onvriendelijk, minibar eerst 20 euro betalen en dan mag die gebruikt worden, zeer slecht. Weinig georganiseerd s avonds maar als er iets is, 1 x per week, prima amusememt

Alleen gereisd in augustus 2018

• Oude reviews

7Irena04-11-2017

goed hotel

Vriendelijk personeel, goede kamer (junior suit) , ligging : 5 min wandelen tot promenade.Zeer proper, bedden waren super.Massage van Marie Carmen vond ik heerlijk! Alleen eten was niet zo goed: weinig keuze van vis en vlees, ik had een indruk dat ze overschotjes gebruikten...Binnenzwembad mocht iets warmer zijn voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 10Fam O25-08-2017

Sfeervol dorpsgevoel in topcomplex

Op 3 min lopen van de blvd, groot aanbod animatie, schoon en net appartement. Vriendelijk personeel en heerlijk eten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Bo07-07-2017

Fantastisch hotel/appartementen

Al 3x verbleven wel steeds in appartement met all in formule en ik kan niet meer zeggen dan top top top! Van de ligging tot het eten tot het vriendelijke personeel..soms kies ik voor eens een andere bestemming te doen in de vakantie en dan heb ik daar achteraf spijt van 😀

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 1Fabio03-05-2017

Slecht

Het eten is waardeloos de voorzieningen zijn maar half toegankelijk en de bedden zijn zo zacht dat je er rugpijn van krijgt, maar vervolgens wordt er wel een massage aangeraden (€50,-) Het personeel doet heel vriendelijk maar geven niks om je.

Guest Experience Manager, Assistant Manager, 06-05-2017

Dear Guest,

Our guests' comments provide us with an opportunity to see our hotel through their eyes giving us insight into any service that may have room for improvement to enhance our future guests' stay among us, therefore we are grateful for the time you spent to share a review of your personal experience in the hotel.

We were very saddened to read your disappointment with the dining expériences, at Occidental Playa de Palma we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday expérience therefore we will make sure to take your comments into account to improve in this aspect of our services.

It is with great concern that we read your comments about our staff mostly because their service has been praised many times for their professionalism yet genuine friendliness and we assure you that what you described is not the norm for us. We appreciate you taking the time to notify us of your personal expérience and rest assured that your review will be discussed with all departmental managers for evaluation and action as needed.

We sincerely lament reading that your stay was not as pleasant as it should have been and we would be very pleased to welcome you again in the future ensuring you in advance of our utmost commitment to make your next Occidental Hotels holiday experience an unforgettable one for all the right reasons.

Best regards, Orsy Szilagyi Guest Experience Manager

Gereisd in mei 2017

• 10Marc en Martine03-09-2016

Super hotel alles was er kraaknet goed eten vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in de bars goede ligging niet ver van het strand en promenade gaan zeker nog eens terug

Gereisd met partner in augustus 2016

11 tips over Aparthotel Occidental Playa de Palma

• Miranda en Anne Pieter, 05-08-2013

Er zijn overal strandhuisjes. Genummerd 1 tot en met ongeveer 23. Het Nederlandse gedeelte ligt bij 1-3, daarna komt een Duits gedeelte. Dus wil je een avond op zijn Hollands, dan moet je daar naartoe.

• van Noort, 22-08-2012

parfum is de moeite waard om te shoppen scheelt enorm met nederland

• lam, 08-09-2012

Met kinderen zou ik hier niet heengaan,geen entertainment.

13 vragen over Aparthotel Occidental Playa de Palma

• Tanja Veerbeek, 14-01-2019

Roken

Hoe streng is men buiten met het rookbeleid?

• Nicnac, 30-01-2015

openingstijden buffet

Weet er iemand om hoe laat het buffet start voor ontbijt, middag en avondmaal?

• Pia-may van Iersel, 01-08-2014

Kleding

Hallo,kan iemand mij vertellen wat de kledingvoorschriften in het avondrestaurant zijn voor mannen. Is een nette bermuda toegestaan,of moet het een lange broek zijn.

Harriet, 08-09-2014

Ja hoor een nette bermuda is toegestaan!

Aparthotel Occidental Playa de Palma info

• Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsJuwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats