Aparthotel
Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag24°14°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Playa de Palma voor je op een rij gezet:

Contact

368 reviews over Aparthotel Occidental Playa de Palma in het Nederlands

fantastisch !

Leonie
23-5-2019

samen met een vriendin verbleven we half mei een week in dit hotel, We boekten een kamer maar kregen een suite, met alle luxe ! heel goed hotel, erg schoon, perfect eten ( we hadden all inn ) enige min is groepen jongeren die van donderdag t/m zondag komen om te feesten. Hotel ligt heel gunstig t.o.v. strand en uitgaansgebied. dichtbij en geen overlast. alleen maar lof over dit hotel. niet kind vriendelijk was voor ons prima als twee volwassenen die rust willen .

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon goed.

Elize
19-11-2018

Mooi hotel, super schoon maar wel erg gehorig.

Gereisd Met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima verblijf, gebruik minibar slecht

Mevrouw Roofs
13-9-2018

Ligging goed, personeel eetzaal bijzonder vriendelijk, Dame receptie onvriendelijk, minibar eerst 20 euro betalen en dan mag die gebruikt worden, zeer slecht. Weinig georganiseerd s avonds maar als er iets is, 1 x per week, prima amusememt

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

goed hotel

Irena
4-11-2017

Vriendelijk personeel, goede kamer (junior suit) , ligging : 5 min wandelen tot promenade.Zeer proper, bedden waren super.Massage van Marie Carmen vond ik heerlijk! Alleen eten was niet zo goed: weinig keuze van vis en vlees, ik had een indruk dat ze overschotjes gebruikten...Binnenzwembad mocht iets warmer zijn voor de kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sfeervol dorpsgevoel in topcomplex

Fam O
25-8-2017

Op 3 min lopen van de blvd, groot aanbod animatie, schoon en net appartement. Vriendelijk personeel en heerlijk eten!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch hotel/appartementen

Bo
7-7-2017

Al 3x verbleven wel steeds in appartement met all in formule en ik kan niet meer zeggen dan top top top! Van de ligging tot het eten tot het vriendelijke personeel..soms kies ik voor eens een andere bestemming te doen in de vakantie en dan heb ik daar achteraf spijt van 😀

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Slecht

Fabio
3-5-2017

Het eten is waardeloos de voorzieningen zijn maar half toegankelijk en de bedden zijn zo zacht dat je er rugpijn van krijgt, maar vervolgens wordt er wel een massage aangeraden (€50,-) Het personeel doet heel vriendelijk maar geven niks om je.

Gereisd Anders in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Guest Experience Manager, Assistant Manager, 6-5-2017

Dear Guest,

Our guests' comments provide us with an opportunity to see our hotel through their eyes giving us insight into any service that may have room for improvement to enhance our future guests' stay among us, therefore we are grateful for the time you spent to share a review of your personal experience in the hotel.

We were very saddened to read your disappointment with the dining expériences, at Occidental Playa de Palma we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday expérience therefore we will make sure to take your comments into account to improve in this aspect of our services.

It is with great concern that we read your comments about our staff mostly because their service has been praised many times for their professionalism yet genuine friendliness and we assure you that what you described is not the norm for us. We appreciate you taking the time to notify us of your personal expérience and rest assured that your review will be discussed with all departmental managers for evaluation and action as needed.

We sincerely lament reading that your stay was not as pleasant as it should have been and we would be very pleased to welcome you again in the future ensuring you in advance of our utmost commitment to make your next Occidental Hotels holiday experience an unforgettable one for all the right reasons.

Best regards, Orsy Szilagyi Guest Experience Manager

Marc en Martine
3-9-2016

Super hotel alles was er kraaknet goed eten vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in de bars goede ligging niet ver van het strand en promenade gaan zeker nog eens terug

Gereisd Met partner in augustus 2016

Super vakantie gehad bij Barcelo Pueblo park

Roberto
21-8-2016

voor ons was het de eerste kennismaking met een van de Barcelo hotels. Het hotel ziet er goed verzorgd uit, het personeel is vriendelijk het eten is lekker. Mensen die zeuren over te weinig variatie heb je thuis ook 20 soorten beleg bij het ontbijt? Eet je thuis ook 7 dagen van de week iedere dag iets anders? Wij hebben echt van onze vakantie genoten, als het een beetje mee zit gaan wij komend jaar weer terug. Als ik dan toch een negatief iets op moet noemen, de kamers zijn erg gehorig vooral als mensen S'nachts terugkomen van het stappen (hotel ligt aan de rand van het uitgaansgebied)

Gereisd Met partner in juni 2016

Nooit meer dit aparthotel.

Andrea
29-7-2016

De enige pluspunten waren het personeel in het restaurant en de schoonmakers. De mannen op leeftijd bij de poolbar zijn gewoon onbeschoft. Er is dus niets veranderd sinds 2015 (was toen ook al aangegeven). We hadden een appartement zowat naast de entertainment. Dus tot ongeveer 22.45 kon mijn zoon van 9 niet slapen. Een verzoek bij de boeking voor een rustige kamer was duidelijk niet ingewilligd. Het zwembad te klein voor het aantal gasten. Het appartement is wel groot maar aan renovatie toe. De badkamer klein en de grond nat na het douchen. Dat lossen we dan zelf op met een handdoek te plaatsen daar waar het water langs het scherm loopt. En de schoonmakers maakten het elke dag droog. Maar toch. Het tweepersoons bed is goed. De uitklapbare zitbank slaapt miserabel. En dan ook nog de zeer harde muziek... Mijn man kan thuisgekomen, bijkomen.

Het eten is wel goed,maar geen 4 sterren. 1 keer was het vlees niet gaar. Weinig afwisseling. Je moet echt overal in de rij staan. Allemaal bonnetjes. We hadden All inclusief, dus dat is best irritant

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016
Occidental Playa de Palma, Assistant Manager, 29-1-2017

Dear Mrs. Andrea,

We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. Discussions involving the respective team members and management have taken place to review your comments, and we would like to assure you that all of your concerns will be addressed and attended to.

We have read your comments on the room we have accommodated you in and sincerely regret your disappointment on the layout of your room and encourage you for a future holiday planning to visit our website where you will find a thorough description of our hotels' rooms and facilities to make sure you book the one that best meets your holiday needs and wishes.

Please receive our most sincere apologies for not fulfilling your expectations regarding our gastronomy and all-inclusive service. The involved departments have been informed about your comments and we are sure they will help us to improve. We work very hard, striving to surpass guest expectations and your review has stimulated us to continue endeavor to achieve your satisfaction if you decide to honor us with a new visit.

We thank you for pointing out the cleanliness of our installations, being fully aware that this is an aspect of primary importance for our guests to feel comfortable in our hotel, our housekeeping staff undertakes a thorough cleaning of our installations and rooms on a daily basis.

Again, we genuinely appreciate the time you took out of your day to inform us of the inadequacies you experienced during your stay and we sincerely hope that you will allow us another opportunity to demonstrate our true level of hospitality and interest in serving you properly in the future.

Best regards from Mallorca,

• Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsJuwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Occidental Playa de Palma in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Occidental Playa de Palma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.