Hotel Metropolitan Playa

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Metropolitan Playa voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Metropolitan Playa

• 5Maria25-07-2012

Leuk hotel voor Duitse jeugd....

Dit is een hotel voor de Duitse jeugd. De fotos in de gids kloppen niet, dit hotel heeft maar 4 a 5 gerenoveerde kamers, de andere kamers zijn oud en erg klein. De airco werkt op geen een kamer goed. De all inn formule is erg beperkt en er mag maar 1 drankje per persoon besteld worden. Een hele vriendelijke barman, de rest van het personeel was vrij chagerijnig. De dronken jongeren liggen in het zwembad met de alcohol en slippers aan. De bekers belanden uiteindelijk gewoon in het water. Hier wordt niets van gezegd..... Het eten is niet zo goed, niet veel keus en elke dag ongeveer hetzelfde. In de omgeving liggen genoeg restaurantjes waar je lekker en goedkoop kunt eten!

• 8Roger29-05-2010

prijs,kwaliteit goed hotel

Wij zijn begin mei voor de 3de keer naar dit hotel geweest met een groep fietsers en wij vinden dit prijs kwaliteit een zeer goed hotel,dat er duitsers zitten dat moet je er bijnemen,waar zitten die trouwens niet op Mallorca,ik heb al vele hotels gedaan op mallorca en dit is toch wel een rustig hotel.Het eten is in buffetvorm en er is keuze genoeg,zowel s'morgens als s'avonds.Het is zeker geschikt voor fietsers,2 fietskelders altijd pasta en een mooi terras waar je gezellig en rustig kan zitten. Wij zullen volgend jaar al zeker terug gaan.

• 5feyaerts andrea11-05-2010

teleurstelling

ontbijt was niet lekker en zeker niet geschikt voor fietsers en dit wanneer het hotel vol zat met fietsers???? keuken was voor duitsers het personeel was onvriendelijk en niet klantbewust

• 8Nettie20-09-2009

nooit meer

Wat een ontzettend slecht hotel, kleine kamers en de badkamer is echt een drama schimmel in het douchegordijn en het eten is ook niet goed.

• 7Patrick Cosijn - Pascale Hofman24-08-2009

in hoogseizoen ideaal voor feestvarkens

reis geboekt via ThomasCook Belgium van 06/08 t.e.m. 19/08 - hotel vol jongeren waarvan velen er enkel op uit waren om in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk alcohol te consumeren, 's nachts uit te gaan tot de late uurtjes en bij hun terugkeer heel het hotel uren aan een stuk op stelten te zetten. Vergeet dus maar dat rustige hotelletje. Niks van aan. Voor gezinnen een absolute afrader. Absoluut geen rust gekend. Buiten het drukke seizoen kan het misschien wel meevallen. Geen snackbar aanwezig (stond anders in brochure), mogelijkheid tot laat ontbijten was ook onbestaande (om 9u45 was men al het zeer beperkte en eentonige ontbijtbuffet aan het afruimen). Eten 's avonds viel redelijk goed mee, maar na een week had je wel gehad. Hebben hiervoor altijd reis geboekt bij Iberostar en Hesperia, duidelijk veel betere hotels, ook met 3 sterren. Het personeel was wel zeer vriendelijk, ook tegen onze dochter van 10, ook al is het zeker geen kinderhotel. Proper hotel, dat wel.

Met jonge kinderen

• 9maria24-06-2008

Mooi hotel,vriendelijk personeel. het eten was goed! een hele fijne vakantie daar gehad

• 10Diana en John13-05-2008

Fantastisch 3*-hotel, mooie binnentuin, met binnen- en buitenzwembad, fitnessruimte en zeer vriendelijk personeel. Het eten is voor de categorie zeer goed en het hotel is tot in de puntjes verzorgd. Een absolute aanrader!

• 9Urbain Van de Poel01-07-2007

We gaan al 25 jaar naar dit hotel omdat er een familiale sfeer heerst. Het eten is goed en het personeel is vriendelijk. We zijn heel tevreden anders zouden we niet altijd terugkeren.

• 7Monique17-08-2004

Supervakantie achter de rug op mallorca!! Playa de Palma stikt wel van de duitsers! Alles is duits waar je kijkt, maar dat mag het plezier niet onderdrukken. El Arenal, het Nederlands gedeelte is 10 min. lopen en ook zeer aan te raden! Het hotel is prima! Het eten smaakt goed, veel variatie. Kamers varieren erg, enkelen hebben een groot balkon de anderen weer niet. Hier kun je verder ook niks van zeggen. Super vakantie en ook prima hotel. Niet veel op aan te merken!

• 7Roel & Hanneke02-08-2004

Mooi hotel alleen hele kleine kamers, wel heel schoon. Het eten is slecht, weinig variatie en ongezellig restaurant. Het ontbijt is wel goed. De locatie is goed de bus naar palma/arenal stopt voor de deur (lijn 23). Als je naar het nederlandse gedeelte loopt ben je 20 min. onderweg. Verder zijn er veel Duitsers.

0 tips over Hotel Metropolitan Playa

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Balkon / terrasEigen Balkon
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
      • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal