Aparthotel Leman

Aparthotel Leman
9,1

8 tips over Aparthotel Leman

lisalieffering, 17-7-2015
Voor jongeren erg leuk om een dagje naar Aqualand te gaan.
Ed & Agnes Lambrichts, 24-2-2015
Wil je een racefiets huren? Cyclista (een Oostenrijkse onderneming) ligt in de zijstraat achter het hotel. Voor 65 euro huur je voor 3 dagen o.a. een prima BMC GranFondo die je gratis in de fietskelder van hotel Leman kunt stallen. (je betaalt 5 euro borg per slot, dit krijg je naderhand uiteraard terug)
Jos van den Burg, 3-11-2014
Huur een fiets in één van de zijstraten van de boulevard voor gemiddeld 5 euro!En fiets dan de route langs de boulevard naar Palma,echt prachtig!Eten aan de boulevard is ook leuk en niet duur.Voor de kinderen(en ouders)is het waterpark met glijbanen bij El Arenal echt te gek.

We hebben een aantal aanbieders voor Leman voor je op een rij gezet:

Henk, 20-9-2014
Neem de lijnbus ( nr. 25) naar Palma en je bent er in 20 minuten voor 1 euro vijftig per rit.
w.noppers, 30-8-2014
hotel kamers zeer ruim rustig ligging 100 meter van strand lekker dichtbij.
Wilma, 25-10-2013

Gratis parasols in hotel voor op het strand en koop een luchtbed.

Dit jaar betaald voor één strandstoel 5,35 en parasol 5,35 per dag.

De Tango Bar en/of Alaska Bar zijn nog steeds spotgoedkoop en heel gezellig.

Danielle, 3-9-2013
ga eens naar het MG Cafe voor een lekkere maaltijd of cocktail. In deze zaak aan de boulevard raak je niet uitgekeken. Jongelui die helemaal opgedoft op stap gaan, proppers, acrobaten. geweldig om te zien. Indien je Nederlands voetbal wil kijken, kan je dichtbij naar el Patio.
Luciënne, 13-7-2012
De Boulevard is heel lang en ingedeeld dmv genummerde strandhuisjes. nr 1 t/m 3 is een Nederlands gedeelte en van 4 t/m 11 is het Duitse gedeelte. Het is erg leukom het Nederlandse gedeelte op te zoeken, heel gezellig daar.....Leman ligt ter hoogte van huisje 8 dus het is wel een eindje lopen tot nr 3 maar er is genoeg te zien daar .........enjoy

We hebben een aantal aanbieders voor Leman voor je op een rij gezet: